Страница 1 от 1

Чупливи/нечупливи стъкла

Публикувано на: 15 Юли 2017, 19:21
от aHaJLruH
Стъпка 1:Така ... направил съм си дупка специално за прозореца. Вие може да искате да направите хиляди други неща със стъкла, но принципът е абсолютно еднакъв. Правите си блок с текстура "GLASS", демек това е вашето стъкло.

Изображение
Стъпка 2:Натискате на "toEnitity" от дясно и му задавате следните параметри :

Код за потвърждение: Избери целия код

[Class] : func_wall
[Render Mode] : Texture - some light
[FX Amount] : Пишете по ваша прецента. С това се настройва колко да е прозрачно стъклото.
Изображение
Стъпка 3:Ако го направите така стъклото ви няма да може да се счупи, а само ще бъде прозрачно. В случай че искате да може да се счупва му задавате тези параметри :

Код за потвърждение: Избери целия код

[Class] : func_breakable
[Render Moder] : Texture - some light
[FX Amount] : Както преди малко.
[Material Type] : Glass
[Strength] : Колко да е издръжливо стъклото.
Изображение