Counter-Strike 1.6
CS1.BG | DUST2 NOSHTA GARMI [RANKED PLAY] #1
45.144.155.113:27015
de_dust2
Играчи: 30/32
de_dust2
Counter-Strike 1.6
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack 93.123.16.4:27022 aim_aztec Играчи: 0/16

[PLUGIN] - Multifunctional AWP | RESPAWN

В този раздел можете да публикувате нови плъгини, като същите ще бъдат одобрени или неодобрени от страна на екипа.
Правила на форума
ИНФОРМАЦИЯ: В този раздел най-вероятно няма да намерите много теми (възможно е и да е напълно празен), тъй като новите теми се местят в https://amxx-bg.info/viewforum.php?f=21 или https://amxx-bg.info/viewforum.php?f=22, зависимо от качеството им.
Аватар
Hurricane
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 192
Регистриран на: 04 Юни 2022, 21:18
Се отблагодари: 17 пъти
Получена благодарност: 71 пъти

[PLUGIN] - Multifunctional AWP | RESPAWN

Мнение от Hurricane » 29 Сеп 2023, 17:45

Прост и олекотен плъгин с които поставяте началото на един авп мод сървър, има няколко функции които са включени в плъгина заемащи място в подобен тип модове.

Изображение
Cvar настройки "awp_mode", "1" Премахва всички оръжия от играчите им дава Awp с безкрайни амуниции и knife
respawn_mode", "1" Преражда играчите след като са умрели
respawn_len", "2 Избирате след колко секунди да се преродят
spawn_defense Дали да имат защита от крушуми като са се преродили
spawn_defense_len", "3" Колко секунди да трае защитата
"spawn_glow", "1" Да има ли светещ ефект по време на защита
"remove_dropped_weapons", "1" Премахва паднали оръжия

Код за потвърждение: Избери целия код

//////////////////////////////////////////////////////////////////// | AMXX
//////////// Public plugin by ReVoLuTi0n & AMXX-BG.INFO //////////// | BG
//////////////////////////////////////////////////////////////////// | INFO

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>


new const PLUGIN[] = "Awp/ Respawn Mod"
new const VERSION[] = "1.0"
new const AUTHOR[] = "ReVoLuTi0n"

new gAwpMode, gRespawn, Float:gRespawn_Len, gSpawnShot_Defense, Float:gShot_Defense_Len, gRemowe_Dropped_Weapons, gDefense_Glow, iVictim



#define iAlive is_user_alive(id)
#define iConnected is_user_connected(id)



public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

	bind_pcvar_num(create_cvar("awp_mode", "1"), gAwpMode); 
	bind_pcvar_num(create_cvar("respawn_mode", "1"), gRespawn); 
	bind_pcvar_float(create_cvar("respawn_len", "2"), gRespawn_Len); 
	bind_pcvar_num(create_cvar("spawn_defense", "1"), gSpawnShot_Defense); 
	bind_pcvar_float(create_cvar("spawn_defense_len", "3"), gShot_Defense_Len);   
	bind_pcvar_num(create_cvar("spawn_glow", "1"), gDefense_Glow);  
	bind_pcvar_num(create_cvar("remove_droped_weapons", "1"), gRemowe_Droped_Weapons) 

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", true);
	RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "Weapon_Touch_Ground", 1)
	register_event("DeathMsg", "ev_DeathMsg", "a");
}

public OnPlayerSpawn(id)
{
	if(iAlive && gAwpMode)
	{
		strip_user_weapons(id);
		engclient_cmd(0, "drop", "weapon_c4");

		give_item(id, "weapon_awp");
		give_item(id, "weapon_knife");

		cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 900);

		
		if(gSpawnShot_Defense)
		{
			switch(get_user_team(id))
			{
				case 1:   set_user_rendering( id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 10 ); 
				case 2:  set_user_rendering( id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 10 ); 
			}

			set_user_godmode(id, 1);
		
			set_task(gShot_Defense_Len, "Revive_iPlayer_Glow", id, _, _, "a", 1);
		}

	}

	return PLUGIN_HANDLED;
}

public Revive_iPlayer_Glow(id)
{
	if(iConnected)
	{
		set_user_godmode(id, 0)

		set_user_rendering( id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 255 );
	}

	return PLUGIN_HANDLED;
}

public ev_DeathMsg(id)
{
	if(gRespawn)
	{
		iVictim = read_data(2);
		set_task(gRespawn_Len, "Respawn_iVictim", id, _, _, "a", 1);
	}

	return PLUGIN_HANDLED;
}

public Respawn_iVictim(id)
{
	if(!iAlive )
	{
		ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, iVictim);
	}

	return PLUGIN_HANDLED;
}

public Weapon_Touch_Ground(ent)
{
	if(gRemowe_Dropped_Weapons)
	{
		set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime());
	}

	return PLUGIN_HANDLED;
}


Аватар
Midnight1337
Извън линия
Foreigner
Foreigner
Мнения: 72
Регистриран на: 15 Яну 2019, 00:53
Местоположение: Macedonia
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 21 пъти
Обратна връзка:

Re: [PLUGIN] - Multifunctional AWP | RESPAWN

Мнение от Midnight1337 » 29 Сеп 2023, 22:22

Same features with more lighter version, ReGameDLL and ReAPI required:

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <reapi>

public plugin_init() {
    register_plugin("[ReAPI] AWP Mode", "0.0.1", "mIDnight");

    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "@CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);
}

@CBasePlayer_Spawn_Post(pPlayer) {
    if (get_member(pPlayer, m_bJustConnected)) {
        return;
    }

    rg_remove_all_items(pPlayer);
    rg_give_item(pPlayer, "weapon_knife");
    rg_give_item(pPlayer, "weapon_awp");
    rg_set_user_bpammo(pPlayer, WEAPON_AWP, 30);
}

public plugin_cfg() {
    new g_szConfigDir[64];
    get_localinfo("amxx_configsdir", g_szConfigDir, charsmax(g_szConfigDir));

    new szConfig[64];
    formatex(szConfig, charsmax(szConfig), "%s/awp_mode.cfg", g_szConfigDir);
    server_cmd("exec %s", szConfig);
    server_exec();
}
awp_mode.cfg:

Код за потвърждение: Избери целия код

// AWP mode settings

mp_forcerespawn "0.5"					// Players will automatically respawn when killed(0 - disabled, >0.00001 - time delay to respawn).
mp_respawn_immunitytime "1.5"			// Specifies the players defense time after respawn(in seconds).
mp_respawn_immunity_effects "1"			// Enable effects on player spawn protection(0 - disabled, 1 - enabled).
mp_respawn_immunity_force_unset "2"		// Force unset spawn protection if the player doing any action(0 - disabled, 1 - when moving and attacking, 2 - only when attacking).
mp_refill_bpammo_weapons "3"			// Refill amount of backpack ammo up to the max(0 - disabled, 1 - refill on spawn, 2 - refill on spawn and purchase, 3 - refll on each weapon).
mp_infinite_ammo "2"					// Sets the mode infinite ammo for weapons(0 - disabled, 1 - clip infinite, 2- weapon bpammo infinite).
mp_freezetime "0"						// Round freezetime(in seconds).
mp_buytime "0"							// Designate the desired amount of buy time for each round. (in minutes) 0 - Disabled, -1 means no limit.
mp_round_infinite "1"					// Disable round end by game scenario(0 - disabled, 1 - enabled).
mp_roundtime "0"						// Sets Round time usefull if enabled forcerespawn(CSDM).
mp_give_player_c4 "0"					// Whether this map should spawn a C4 bomb for a player or not(0 - disabled, 1 - enabled).
mp_item_staytime "0"					// Time to remove item that have been dropped from the players. (in seconds).
Изображение

Аватар
Huehue
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 352
Регистриран на: 16 Яну 2017, 23:42
Местоположение: София
Се отблагодари: 7 пъти
Получена благодарност: 171 пъти
Обратна връзка:

Re: [PLUGIN] - Multifunctional AWP | RESPAWN

Мнение от Huehue » 30 Сеп 2023, 09:40

Ето и една версия от мен направена преди две години, но забравена да бъде пусната.
AWP Battle [ReAPI LITE].zip
(4.4 KiB) Свалено 40 пъти
AWP Battle [ReAPI LITE].zip
(4.4 KiB) Свалено 40 пъти
LOYAL TO THE OATH OF OMERTА̀

Зад монитора мъжкари, това не го разбирам..
На живо сте мишкари, това го гарантирам!
Седиш на 30 метра от мен като препариран!
Ако има нещо брат, номерът ми е блокиран..

My GitHub Profile
GitHub

My AMXX Includes Collection
AMXX Include Libraries

My Steam Profile (from SteamDB)
  • Value: 4179€
  • Games owned: 1855
  • Games played: 754 (40%)
  • Hours on record: 4,994.9h

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Нови попълнения”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост