Отварям основния код на зомби сървъра, и в раздела на библиотеките добавям следното: #include <dhudmessage>
След това, намирам ето този код:
Код за потвърждение: Избери целия код
// Spectating someone else?
if (id != ID_SHOWHUD)
{
// Show name, health, class, and ammo packs and armor
set_hudmessage(0, 128, 0, HUD_SPECT_X, HUD_SPECT_Y, 1, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "%L %s^nHP: %d - %L %s - %L %d - %L %d", ID_SHOWHUD, "SPECTATING", g_playername[id],
pev(id, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[id], ID_SHOWHUD, "ARMOR", pev(id, pev_armorvalue))
}
else
{
// Show health, class and ammo packs and armor
set_hudmessage(red, green, blue, HUD_STATS_X, HUD_STATS_Y, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "%L: %d - %L %s - %L %d - %L %d", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS",
class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD], pev(ID_SHOWHUD, pev_armorvalue))
}
}
"set_hudmessage"
=====>
"set_dhudmessage"
Това е другия код, който променям:
"ShowSyncHudMsg"
=====>
"show_dhudmessage"
След като направих тези промени, изтрих следните сегменти от основния код, защото получих грешки, свързани с тези сегменти, което прекрати процеса на компилиране, изтритото е маркирано в червено:
new g_MsgSync, g_MsgSync2 , g_MsgSync3// message sync objects
и това:
// Create the HUD Sync Objects
g_MsgSync = CreateHudSyncObj()
g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
g_MsgSync3 = CreateHudSyncObj()
"g_MsgSync2" се съдържа и в следния код, и го изтрих оттам също:
Код за потвърждение: Избери целия код
// Spectating someone else?
if (id != ID_SHOWHUD)
{
// Show name, health, class, and ammo packs and armor
set_dhudmessage(0, 128, 0, HUD_SPECT_X, HUD_SPECT_Y, 1, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
show_dhudmessage(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "%L %s^nHP: %d - %L %s - %L %d - %L %d", ID_SHOWHUD, "SPECTATING", g_playername[id],
pev(id, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, g_ammopacks[id], ID_SHOWHUD, "ARMOR", pev(id, pev_armorvalue))
}
else
{
// Show health, class and ammo packs and armor
set_dhudmessage(red, green, blue, HUD_STATS_X, HUD_STATS_Y, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
show_dhudmessage(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "%L: %d - %L %s - %L %d - %L %d", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS",
class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD], pev(ID_SHOWHUD, pev_armorvalue))
}
}
//// zombie_plague_advance_v1-6-1.sma
// C:\Mod\cstrike\addons\amxmodx\scripting\zombie_plague_advance_v1-6-1.sma(10508) : warning 213: tag mismatch
// C:\Mod\cstrike\addons\amxmodx\scripting\zombie_plague_advance_v1-6-1.sma(10515) : warning 213: tag mismatch
Това е ред номер 10508:
Код за потвърждение: Избери целия код
set_dhudmessage(0, 128, 0, HUD_SPECT_X, HUD_SPECT_Y, 1, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
Код за потвърждение: Избери целия код
set_dhudmessage(red, green, blue, HUD_STATS_X, HUD_STATS_Y, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
Благодаря.