Ето и какво имам предвид под именуване на променливите според вида им: ако променливата е стринг, доста от вас ще напишат следното:
Код за потвърждение: Избери целия код
new name[32]
get_user_name(id, name, charsmax(name))
Код за потвърждение: Избери целия код
new iName[32]
get_user_name(id, iName, charsmax(iName))
Код за потвърждение: Избери целия код
new szName[32]
get_user_name(id, szName, charsmax(szName))
f, fl ➠ плаващо число [float]
sz ➠ стринг [string zero]
b, bl ➠ булева [boolean]
p ➠ показалка [pointer]
t ➠ trie [trie]
a ➠ array [array]
e ➠ enum array [enum array]
g, g_ ➠ глобална променлива [global]
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
enum _:Data
{
Name[32],
Kills,
Deaths
}
new g_ePlayerData[33][Data]
new g_iMaxItems
new Float:g_fRedColor = 255.0
new bool:g_bActive
new g_pCvar
new Trie:g_tInfo
new Array:g_aStuff
public plugin_init()
{
register_plugin("Variable Names", "example", "OciXCrom @ amxx-bg.info/forum")
g_pCvar = register_cvar("topic_link", "http://amxx-bg.info/forum/viewtopic.php?f=26&t=1046")
new szMap[32]
get_mapname(szMap, charsmax(szMap))
if(equali(szMap, "de_dust2"))
g_bActive = true
g_tInfo = TrieCreate()
g_aStuff = ArrayCreate()
}
public plugin_end()
{
TrieDestroy(g_tInfo)
ArrayDestroy(g_aStuff)
}
public client_putinserver(id)
{
new szName[32]
get_user_name(id, szName, charsmax(szName))
client_print(0, print_chat, "%s has joined the game!", szName)
}
public client_disconnect(id)
{
new iKills = get_user_frags(id)
new iDeaths = cs_get_user_deaths(id)
}