CS1.BG | DUST2 NOSHTA GARMI [RANKED PLAY] #1
45.144.155.113:27015
de_dust2
Играчи: 30/32
de_dust2
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack 93.123.16.4:27022 aim_aztec Играчи: 0/16

Заявка за WeaponMenu в началото на рунда

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
omega95
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 18
Регистриран на: 05 Яну 2024, 15:52

Заявка за WeaponMenu в началото на рунда

Мнение от omega95 » 18 Яну 2024, 20:44

Привет. Ако някой има желание, ще съм му благодарен, ако ми напише прост плъгин, който служи за classic сървър. В началото на всеки рунд да му излиза меню с оръжия Подобно на това viewtopic.php?t=12235, но в първата му версия. Съответно да дава и за двата отбора избор на ak47+Deagle, м4а1 + deagle, famas + deagle и galil + deagle съответно 1HE+2FLASH+1SMOKE, defuse kit за CT.

Аватар
illusion
Извън линия
Developer
Developer
Мнения: 1825
Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
Местоположение: CraftVision
Се отблагодари: 151 пъти
Получена благодарност: 370 пъти
Обратна връзка:

Re: Заявка за WeaponMenu в началото на рунда

Мнение от illusion » 18 Яну 2024, 23:19

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <reapi>

#define PLUGIN_VERSION "1.0.0"

enum PluginCvars
{
    MENU_AFTER_ROUND,
    Float:AUTO_CLOSE_MENU,
    FLAG_ACCESS[2]
}

new g_eCvars[PluginCvars], g_iFlag, glb_iMenu

public plugin_init()
{
    register_plugin("Spawn Weapons Menu", PLUGIN_VERSION, "Huehue @ AMXX-BG.INFO")
    
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "CBasePlayer_Spawn", 1)

    bind_pcvar_num(create_cvar("swm_after_round", "2", FCVAR_NONE, "After X round to show weapons menu"), g_eCvars[MENU_AFTER_ROUND])
    bind_pcvar_float(create_cvar("swm_auto_close_menu_after", "5.0", FCVAR_NONE, "After X seconds to close the menu"), g_eCvars[AUTO_CLOSE_MENU])
    bind_pcvar_string(create_cvar("swm_vip_flag_access", "b", FCVAR_NONE, "Access to the menu If you set flag for VIP users^nFor everyone to use it leave it blank, don't set flag"), g_eCvars[FLAG_ACCESS], charsmax(g_eCvars[FLAG_ACCESS]))

    AutoExecConfig(true, "SpawnWeaponsMenu", "HuehuePlugins_Config")


    glb_iMenu = menu_create("\rAmnesia-CS Weapons Menu", "WeaponsMenu_Handler")

    menu_additem(glb_iMenu, "\d>>\yAK47 & Deagle\d<<")
    menu_additem(glb_iMenu, "\d>>\yM4A1 & Deagle\d<<")
    menu_additem(glb_iMenu, "\d>>\yFAMAS & Deagle\d<<")
}

public OnConfigsExecuted()
{
    g_iFlag = g_eCvars[FLAG_ACCESS] == EOS ? ADMIN_ALL : read_flags(g_eCvars[FLAG_ACCESS])
}

public CBasePlayer_Spawn(id)
{
    if (!is_user_alive(id) || !Check_Access(id, g_iFlag))
        return HC_CONTINUE

    if (get_member_game(m_iTotalRoundsPlayed) >= g_eCvars[MENU_AFTER_ROUND])
    {
        menu_display(id, glb_iMenu, .time = floatround(g_eCvars[AUTO_CLOSE_MENU]))
        set_task(g_eCvars[AUTO_CLOSE_MENU], "CloseMenu", id)
    }

    return HC_CONTINUE
}

public CloseMenu(id)
{
    show_menu(id, 0, "^n", 1)
}

public WeaponsMenu_Handler(id, iMenu, iItem)
{
    switch (iItem)
    {
        case MENU_EXIT, MENU_TIMEOUT: return;
        case 0: rg_give_item_ex(id, "weapon_ak47", GT_REPLACE, 30, 90);
        case 1: rg_give_item_ex(id, "weapon_m4a1", GT_REPLACE, 30, 90);
        case 2: rg_give_item_ex(id, "weapon_famas", GT_REPLACE, 25, 90);
    }
    rg_give_item_ex(id, "weapon_deagle", GT_REPLACE, 7, 35)
    rg_give_item_ex(id, "weapon_hegrenade", .bpammo = 1)
    rg_give_item_ex(id, "weapon_flashbang", .bpammo = 1)

    if (get_member(id, m_iTeam) == TEAM_CT)
        rg_give_defusekit(id, true)
}

stock rg_give_item_ex(id, weapon[], GiveType:type = GT_APPEND, ammo = 0, bpammo = 0)
{
    rg_give_item(id, weapon, type)

    if (ammo)
        rg_set_user_ammo(id, rg_get_weapon_info(weapon, WI_ID), ammo)

    if (bpammo)
        rg_set_user_bpammo(id, rg_get_weapon_info(weapon, WI_ID), bpammo)
}

bool:Check_Access(id, iUserFlag)
{
    if (iUserFlag == ADMIN_ALL || get_user_flags(id) & iUserFlag)
        return true
    else
        return false
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1026\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Изработки на поръчкови уеб системи, уеб дизайни и графични изображения
Discord Server

Аватар
omega95
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 18
Регистриран на: 05 Яну 2024, 15:52

Re: Заявка за WeaponMenu в началото на рунда

Мнение от omega95 » 22 Яну 2024, 17:10

Няма defuse kit, smoke и няма пълна броня.

Аватар
illusion
Извън линия
Developer
Developer
Мнения: 1825
Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
Местоположение: CraftVision
Се отблагодари: 151 пъти
Получена благодарност: 370 пъти
Обратна връзка:

Re: Заявка за WeaponMenu в началото на рунда

Мнение от illusion » 22 Яну 2024, 17:49

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <reapi>

#define PLUGIN_VERSION "1.0.0"

enum PluginCvars
{
    MENU_AFTER_ROUND,
    Float:AUTO_CLOSE_MENU,
    FLAG_ACCESS[2]
}

new g_eCvars[PluginCvars], g_iFlag, glb_iMenu

public plugin_init()
{
    register_plugin("Spawn Weapons Menu", PLUGIN_VERSION, "Huehue @ AMXX-BG.INFO")
    
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "CBasePlayer_Spawn", 1)

    bind_pcvar_num(create_cvar("swm_after_round", "2", FCVAR_NONE, "After X round to show weapons menu"), g_eCvars[MENU_AFTER_ROUND])
    bind_pcvar_float(create_cvar("swm_auto_close_menu_after", "5.0", FCVAR_NONE, "After X seconds to close the menu"), g_eCvars[AUTO_CLOSE_MENU])
    bind_pcvar_string(create_cvar("swm_vip_flag_access", "b", FCVAR_NONE, "Access to the menu If you set flag for VIP users^nFor everyone to use it leave it blank, don't set flag"), g_eCvars[FLAG_ACCESS], charsmax(g_eCvars[FLAG_ACCESS]))

    AutoExecConfig(true, "SpawnWeaponsMenu", "HuehuePlugins_Config")


    glb_iMenu = menu_create("\rAmnesia-CS Weapons Menu", "WeaponsMenu_Handler")

    menu_additem(glb_iMenu, "\d>>\yAK47 & Deagle\d<<")
    menu_additem(glb_iMenu, "\d>>\yM4A1 & Deagle\d<<")
    menu_additem(glb_iMenu, "\d>>\yFAMAS & Deagle\d<<")
}

public OnConfigsExecuted()
{
    g_iFlag = g_eCvars[FLAG_ACCESS] == EOS ? ADMIN_ALL : read_flags(g_eCvars[FLAG_ACCESS])
}

public CBasePlayer_Spawn(id)
{
    if (!is_user_alive(id) || !Check_Access(id, g_iFlag))
        return HC_CONTINUE

    if (get_member_game(m_iTotalRoundsPlayed) >= g_eCvars[MENU_AFTER_ROUND])
    {
        menu_display(id, glb_iMenu, .time = floatround(g_eCvars[AUTO_CLOSE_MENU]))
        set_task(g_eCvars[AUTO_CLOSE_MENU], "CloseMenu", id)
    }

    return HC_CONTINUE
}

public CloseMenu(id)
{
    show_menu(id, 0, "^n", 1)
}

public WeaponsMenu_Handler(id, iMenu, iItem)
{
    switch (iItem)
    {
        case MENU_EXIT, MENU_TIMEOUT: return;
        case 0: rg_give_item_ex(id, "weapon_ak47", GT_REPLACE, 30, 90);
        case 1: rg_give_item_ex(id, "weapon_m4a1", GT_REPLACE, 30, 90);
        case 2: rg_give_item_ex(id, "weapon_famas", GT_REPLACE, 25, 90);
    }
    rg_give_item_ex(id, "weapon_deagle", GT_REPLACE, 7, 35)
    rg_give_item_ex(id, "weapon_hegrenade", .bpammo = 1)
    rg_give_item_ex(id, "weapon_flashbang", .bpammo = 1)
    rg_give_item_ex(id, "weapon_smokegrenade", .bpammo = 1)
    rg_set_user_armor(id, 100, ARMOR_VESTHELM)

    if (get_member(id, m_iTeam) == TEAM_CT)
        rg_give_defusekit(id, true)
}

stock rg_give_item_ex(id, weapon[], GiveType:type = GT_APPEND, ammo = 0, bpammo = 0)
{
    rg_give_item(id, weapon, type)

    if (ammo)
        rg_set_user_ammo(id, rg_get_weapon_info(weapon, WI_ID), ammo)

    if (bpammo)
        rg_set_user_bpammo(id, rg_get_weapon_info(weapon, WI_ID), bpammo)
}

bool:Check_Access(id, iUserFlag)
{
    if (iUserFlag == ADMIN_ALL || get_user_flags(id) & iUserFlag)
        return true
    else
        return false
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1026\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Добавих armor и smoke, defusekit си имаше, просто не си забелязал.
Изработки на поръчкови уеб системи, уеб дизайни и графични изображения
Discord Server

Аватар
omega95
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 18
Регистриран на: 05 Яну 2024, 15:52

Re: Заявка за WeaponMenu в началото на рунда

Мнение от omega95 » 23 Яну 2024, 12:18

Прекрасно! Много благодаря!

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 1 гост