Counter-Strike 1.6
CS1.BG | DUST2 NOSHTA GARMI [RANKED PLAY] #1
45.144.155.113:27015
de_dust2
Играчи: 30/32
de_dust2
Counter-Strike 1.6
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack 93.123.16.4:27022 aim_aztec Играчи: 0/16

YaPB (zp) ботове бъгват над оръжия по земята.

Плъгини за Metamod.
Аватар
manofbullet
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 4
Регистриран на: 08 Сеп 2023, 16:34
Обратна връзка:

YaPB (zp) ботове бъгват над оръжия по земята.

Мнение от manofbullet » 14 Сеп 2023, 12:30

Здравейте, наскоро се заех да направя сървър със ZP. Искам да му сложа ботове, докато ( ако ) набере популярност и пробвах какво ли не, но най-читави ми излгеждат PodBot(YaPB) заради waypoint-овете. Научих се как да ги правя, на всички мапове, които съм едитвал с waypoint graph editor-a нямам грешки, когато направя Check и не мисля, че проблемът ще е заради waypoints.
Та проблемът е следния - зомби ботовете стъкват когато минат покрай оръжие на земята. Даже мисля, че се привличат от оръжието и тогава отиват към него и се стъкват. Под стъкване имам предвид глитчващо, движение върху модела на оръжието, просто се въртят на всички страни хаотично.
ето линк към gif изображение на случващото се. https://imgur.com/a/FqrKBh4
hunted | zp | nanosuit | oldschool - 89.215.118.182:27015

Аватар
manofbullet
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 4
Регистриран на: 08 Сеп 2023, 16:34
Обратна връзка:

Re: YaPB (zp) ботове бъгват над оръжия по земята.

Мнение от manofbullet » 14 Сеп 2023, 12:55

Update: Случи се и на място, на което нямаше weapon на земята. Явно може и да е другаде причината...
hunted | zp | nanosuit | oldschool - 89.215.118.182:27015

Аватар
Siska
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 772
Регистриран на: 03 Дек 2019, 22:29
Местоположение: Bedrock
Се отблагодари: 158 пъти
Получена благодарност: 48 пъти
Обратна връзка:

Re: YaPB (zp) ботове бъгват над оръжия по земята.

Мнение от Siska » 14 Сеп 2023, 13:05

Няма значение какъв е мода и се случва постоянно, въпреки, че имаме опция да им зададем, за да могат да ползват "custom" неща.
Същата работа и със "c4". Дали ще пишем модела в цефегето или не, няма разлика. Има нова версия на ботовете с нови опции и махнати стари. Не е компилирана и трябва сами да си компилираме, а аз не мога. Нямам "visual studio" (сигурно става и с друга програма) и не можах да намеря някой да компилира това чудо.
Търсих врага и го открих : това съм аз , трябва да се победя...
Изображение
WWW.CSMEGAGAMING.COM Изображение Изображение Skype : Sisi-1_1

Аватар
manofbullet
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 4
Регистриран на: 08 Сеп 2023, 16:34
Обратна връзка:

Re: YaPB (zp) ботове бъгват над оръжия по земята.

Мнение от manofbullet » 14 Сеп 2023, 17:05

Поразгледах малко поведението на ботовете с включени visual waypoint nodes и забелязох, че това се случва когато бота гледа в посока, в която явно иска да отиде, само и само там и никъде другаде, а в тази посока няма свързан waypoint до сегашното местоположение на бота. Реално нямаше счупени връзки, може би обиколният път е доста голям и бота не го предприема. По-късно ще се заиграя с waypoint-овете и ще отбележа резултата.
hunted | zp | nanosuit | oldschool - 89.215.118.182:27015

Аватар
Hurricane
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 192
Регистриран на: 04 Юни 2022, 21:18
Се отблагодари: 17 пъти
Получена благодарност: 71 пъти

Re: YaPB (zp) ботове бъгват над оръжия по земята.

Мнение от Hurricane » 15 Сеп 2023, 02:27

Изтегли карта, в която вече има waypoint и пробвай ботовете по тази карта.

Waypoint ZP

Аватар
manofbullet
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 4
Регистриран на: 08 Сеп 2023, 16:34
Обратна връзка:

Re: YaPB (zp) ботове бъгват над оръжия по земята.

Мнение от manofbullet » 15 Сеп 2023, 13:53

Hurricane написа: 15 Сеп 2023, 02:27 Изтегли карта, в която вече има waypoint и пробвай ботовете по тази карта.

Waypoint ZP
Точно това направих първия път, но повечето зм карти имат много оскъдни waypoints и според мен точно това оплесква нещата. Пример: zm_infantry_bns имаше около 180 waypoints и нямаше връзки между много от тях и имаше доста стъквания на ботовете, след минута и нещо от рунда вече 80% от зм ботовете са стъкнати.
Добавих още около 150 waypoints, като направих така, че всеки waypoint да има връзка с всички заобикалящи го waypoints (Това което липсва в повечето map graphs от базата данни на yapb, които изтеглих) и сега няма подобно стъкване на този мап.
Явно ключовият момент е един waypoint node да има колкото може повече връзки. Честно казано беше доста интересен целия процес. Повторих го на всички мапове от сървъра (~8) и засега май остана само 1 проблемен на който се случва това нещо и като се случи конзолата изписва следното:
"A* search for bot "никнейм на бота" has failed. Falling back to shortest-path algorithm. Seems to be graph is broken." и го повтаря като безкраен цикъл, докато бота не умре или рунда приключи.
hunted | zp | nanosuit | oldschool - 89.215.118.182:27015

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Метамод плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта