Версия: 3.2
Автор: <VeCo>
Категория: Геймплей
Модификация: Counter-Strike (CS)
Целта на този плъгин е да бъде сравнително лек и да няма бъгове. Когато умрете вие се прераждате, като плъгина има възможност за защита при раждане(spawn protection).
Модули:
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta> // ако ползвате RANDOM_SPAWNS
say или say_team /respawn - преражда Ви веднага (използвайте, ако плъгинът се бъгне и не иска да Ви прероди)
respawn_add_spawn - добавяте нова точка към файла със случайните спаун точки (трябва да направите папка с име respawn_veco в configs/)
CVARs:
respawn_on 1/0 - включва/изключва плъгина
respawn_time 3.0 - колко секунди, след като сте умряли да ви прероди(десетична дроб)
respawn_protect 0/1/2/3 - режим на защитата при раждане:
0 - изключва защитата
1 - играча свети според цвета на отбора
2 - играча свети със случаен цвят
3 - играча е леко невидим
respawn_protect_time 4.0 - колко време да трае защитата при раждане(десетична дроб)
respawn_bonus_money 400 - колко пари да дава при респаунване
respawn_bonus_armor_type 0/1/2 - режим на даване на бонус броня при прераждане:
0 - изключва даването на бонус броня при прераждане
1 - дава броня при прераждане
2 - дава броня с каска при прераждане
respawn_bonus_armor 100 - колко броня да дава при прераждане (ако respawn_bonus_armor_type не е на 0)
Промени:
- 1.0 - първа версия на плъгина
- 1.1 - поправени са бъгове, вече не се дават пистолети, ако на картата има game_player_equip, плъгина вече изисква engine модула
- 1.2 - премахнат е ненужен код
- 1.3 - поправен е бъг при spawn protection-a
- 1.4 - поправен е бъг при проверката дали грачът е жив след влизане в сървъра
- 1.5 - премахнат ненужен код, плъгинът вече не изисква engine модула
- 1.6 - добавено е даване на бонус пари при прераждане
- 1.7 - поправен е бъг
- 2.0 - трите версии(стандартната, zombie plague, hamsandwich) са обединени
- 2.1 - лека оптимзация в кода за спаун протекцията
- 2.2 - добавено е даване на бонус броня при прераждане (както и CVAR-и за него), HAMSANDWICH respawn-ът е пуснат по подразбиране
- 2.3 - добавена е чат командата /respawn ако нещо се бъгне и не иска да ви респауне
- 3.0 - стандартната версия е премахната, поправен бъг с многократното респаунване, добавена е версия със случайни спаун точки из картата (има и ЦСДМ поддръжка на точките; изисква fakemeta модула)
- 3.1 - добавена е пълна ЦСДМ поддръжка на точките, добавено е запазване на angle и view angle на играчите във файла с координатите на спаун точките (т.е. където гледате при запазването на точка, там ще гледате и при раждане върху нея)
- 3.2 - променен е начинът на засичане на смърт за по-надеждна работа (DeathMsg->Ham_Killed)
Код за потвърждение: Избери целия код
//#define ZOMBIE_PLAGUE // махнете "//" преди този ред, за да използвате плъгина за Zombie Plague
//#define RANDOM_SPAWNS // махнете "//" преди този ред, за да използвате версията за случайни спаун точки из картата
#define MAX_SPAWNS 50 // максимален брой позволени случайни спаун точки на карта
#define ADMIN_ADD_SPAWN ADMIN_RCON // ниво за достъп до командата respawn_add_spawn
--- @papyrus_kn - за проверката на отбора при влизане на играч в сървъра и за оправянето на spawn protection-а
--- @wwwhhheeeyyy - за идеята за даването на бонус пари при прераждане и за идеята за спаунването на случайни точки из картата
--- @freedj - за ZP версията
--- @talibana - за идеята за даване на бонус броня при прераждане и за идеята за /respawn чат командата
--- @Holder_ - за идеята за запазване на angle и view angle играчите във файла с координатите на спаун точките