Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <engine>
#include <customshop>
additem ITEM_HEDAMAGE;
new bool:g_bHasItem[33];
#define PLUGINNAME "He damage Multiplier"
#define VERSION "1.2"
#define AUTHOR "Nightscream"
#define MAX_CZ_LENGHT 32
//new g_iMsgScoreInfo, g_iMsgDeathMsg
public plugin_init() {
register_plugin( PLUGINNAME, VERSION, AUTHOR )
register_plugin("CSHOP: He Grenade Damage", VERSION, "OciXCrom");
register_cvar( "amx_hemulti", "5.00" );
register_event( "Damage", "hedmg", "be" );
//g_iMsgScoreInfo = get_user_msgid( "ScoreInfo" )
//g_iMsgDeathMsg = get_user_msgid( "DeathMsg" )
}
public plugin_precache()
ITEM_HEDAMAGE = cshop_register_item("He Grenade Damage", "Zoom Weapons Plus", 1000);
public cshop_item_selected(id, iItem)
{
if(iItem == ITEM_HEDAMAGE)
g_bHasItem[id] = true;
}
ublic cshop_item_removed(id, iItem)
{
if(iItem == ITEM_HEDAMAGE)
g_bHasItem[id] = false;
}
public hedmg(id)
{
new victim_id = id;
if (g_bHasItem[id])
if( !is_user_connected( victim_id ) ) return PLUGIN_CONTINUE
new dmg_take = read_data( 2 );
new dmgtype = read_data( 3 );
new Float:multiplier = get_cvar_float( "amx_hemulti" );
new Float:damage = dmg_take * multiplier;
new health = get_user_health( victim_id );
new iWeapID, attacker_id = get_user_attacker( victim_id, iWeapID );
if( !is_user_connected( attacker_id ) || !is_user_alive( victim_id ) ) {
return PLUGIN_HANDLED
}
if( iWeapID == CSW_HEGRENADE ) {
if( floatround(damage) >= health ) {
if( victim_id == attacker_id ) {
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}else {
if( victim_id == attacker_id ) return PLUGIN_CONTINUE
fakedamage( victim_id, "weapon_grenade", damage, dmgtype );
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Засега фиксирах. Изпуснал съм една буква в кода. Проблемът е, че може би твърде го редактирах. За момента кодът се компилира успешно, но не работи със и без закупуването на итемът.