Търся този плъгин за DHUD damage
-
Sierra Haschak
Извън линия - Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 08 Апр 2018, 16:03
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Търся този плъгин за DHUD damage
Здравейте търся този плъгин,
Които го има нека да сподели тука
Които го има нека да сподели тука
Последно промяна от OciXCrom на 18 Май 2018, 23:20, променено общо 1 път.
Причина: Редактирано заглавие!
Причина: Редактирано заглавие!
-
hackera457
Извън линия - Потребител
- Мнения: 768
- Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
- Местоположение: София
- Се отблагодари: 1 път
- Получена благодарност: 124 пъти
- Обратна връзка:
Търся този плъгин
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=160064
Малко преработен е този на снимката
Малко преработен е този на снимката
Моите плъгини
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <hambeer>
RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);
public GivePlayerBeer(Pl){
if(!is_user_alive(Pl)){
ham_give_beer(Pl, 5)
client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}
-
Sierra Haschak
Извън линия - Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 08 Апр 2018, 16:03
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
-
Just
Извън линия - Потребител
- Мнения: 427
- Регистриран на: 23 Дек 2016, 19:10
- Местоположение: http://cs-ultragaming.info
- Се отблагодари: 5 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
- Обратна връзка:
Търся този плъгин
Пългина ти е даден обясни, за какъв код става дума сма/ли какво ли искаш да ти се даде.
NEW CS 1.6 SERVERS IP: 45.144.155.176:27015
-
Sierra Haschak
Извън линия - Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 08 Апр 2018, 16:03
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Търся този плъгин
Става дума за Dhud Damage, ето информация пример , някой играч отнема кръв и показва името от когото е взел, след това на малко кръв и пак да върне кръв автоматично лека по лека например е на 32 кръв и да му увеличава кръвта с 15 кръв повече и се получава 47 кръв ето това искам да кажа, но дано сега някой да ми даде готовитеfailove без да редактирам и да ми обясните кое за кое е
Благодаря ви за вниманието ми и за вашите помощи предварително.
Благодаря ви за вниманието ми и за вашите помощи предварително.
-
User12
Извън линия - Потребител
- Мнения: 321
- Регистриран на: 25 Яну 2018, 22:39
- Местоположение: Сливен
- Се отблагодари: 40 пъти
- Получена благодарност: 17 пъти
- Обратна връзка:
Търся този плъгин
Този плъгин от снимката и този с dhud damage са 2 различни . Ако съм разбрал правилно искаш плъгин който при убииство на някой да ти дава рандом кръв ?
-
Sierra Haschak
Извън линия - Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 08 Апр 2018, 16:03
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
-
hackera457
Извън линия - Потребител
- Мнения: 768
- Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
- Местоположение: София
- Се отблагодари: 1 път
- Получена благодарност: 124 пъти
- Обратна връзка:
Търся този плъгин
Тествай, направил съм го да задава произволно кръв и аммо. Настройваш си минимална и максимална стойност, която може да получи потребителя
Плъгина се настройва от тук
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#if AMXX_VERSION_NUM < 183
#include <dhudmessage>
#endif
#define PLUGIN "Random HP&Ap On Kill"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "hackera457 @ AMXX-bg.info"
#define RANGE_HP_MIN 1
#define RANGE_HP_MAX 100
#define RANGE_WEAPON_AMMO_MIN 1
#define RANGE_WEAPON_AMMO_MAX 20
#define HUD_POS_X 0.33
#define HUD_POS_Y 0.41
#define HUD_COLOR_RED 127
#define HUD_COLOR_GREEN 255
#define HUD_COLOR_BLUE 255
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Killed,"player","PlayerKill",1)
}
public PlayerKill(iVictim,iKiller,iShoudGib)
{
if(!is_user_alive(iKiller) || iVictim == iKiller)
return
static iWeapon, iUserHP, iUserClip, iUserBAmmo, iNewHealth, iNewBPAmmo
iWeapon = get_user_weapon(iKiller,iUserClip,iUserBAmmo)
iUserHP = get_user_health(iKiller)
iNewHealth = random_num(RANGE_HP_MIN, RANGE_HP_MAX)
iNewBPAmmo = random_num(RANGE_WEAPON_AMMO_MIN, RANGE_WEAPON_AMMO_MAX)
set_user_health(iKiller, iUserHP+ iNewHealth )
cs_set_user_bpammo(iKiller,iWeapon, iUserBAmmo+iNewBPAmmo)
set_dhudmessage(HUD_COLOR_RED,HUD_COLOR_GREEN,HUD_COLOR_BLUE,HUD_POS_X,HUD_POS_Y,0, 6.0, 3.0)
show_dhudmessage(iKiller,"[KILLED]^n+%i AP^n+%i HP", iNewBPAmmo,iNewHealth)
}
Код за потвърждение: Избери целия код
#define RANGE_HP_MIN 1
#define RANGE_HP_MAX 100
#define RANGE_WEAPON_AMMO_MIN 1
#define RANGE_WEAPON_AMMO_MAX 20
#define HUD_POS_X 0.33
#define HUD_POS_Y 0.41
#define HUD_COLOR_RED 127
#define HUD_COLOR_GREEN 255
#define HUD_COLOR_BLUE 255
Моите плъгини
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <hambeer>
RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);
public GivePlayerBeer(Pl){
if(!is_user_alive(Pl)){
ham_give_beer(Pl, 5)
client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}
-
Sierra Haschak
Извън линия - Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 08 Апр 2018, 16:03
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
-
Sierra Haschak
Извън линия - Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 08 Апр 2018, 16:03
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Търся този плъгин
незнам от къде да започна да редактирам плъгина да се виждат, Xp-та от играчите с имената им заедно
Kill_rewards.cfg
Kill_rewards.sma
Kill_rewards.cfg
Код за потвърждение: Избери целия код
// Управление восстановлением здоровья
// Health Recovery Management
// Работает ли при убийстве своих / Award for his murder?
amxr_ff_on 0 ( no умолчанию ( Default ) - 0 )
//-----------------------------------------------------------------//
// Включение восстановления HP / switching-on recovering HP
amxr_hp_on 1 ( no умолчанию ( Default ) - 1 )
// Сколько регенить HP при убийстве / How many HP regenerating for kill
amxr_hp 20 ( no умолчанию ( Default ) - 20 )
// Сколько регенить HP при убийстве в голову / How many HP regenerating for head kill
amxr_hp_hs 30 ( no умолчанию ( Default ) - 40 )
// Максимум HP / Maximum HP
amxr_max_hp 500 ( no умолчанию ( Default ) - 200 )
//-----------------------------------------------------------------//
// Включает отображение HUD HP у игрока / Switching-on show HUD HP status
amxr_hp_hud_status 1 ( по умолчанию ( Default ) - 1 )
// Минимальное кол-во HP для отображеня / Min hp for displaing
amxr_hp_hud_minhp 200 ( По умолчанию ( Default ) - 150 )
//-----------------------------------------------------------------//
// Включение наград гранатами / switching-on grenade rewards
amxr_grenade_on 1 ( no умолчанию ( Default ) - 1 )
// Награждать только при хедшоте / reward only if headshot
amxr_only_hs 1 ( no умолчанию ( Default ) - 1 )
// Сколько боевых гранат может иметь юзер / How many henades can have user
amxr_he_limit 3 ( no умолчанию ( Default ) - 3 )
// Сколько слеnoвых гранат может иметь юзер / How many flashbang can have user
amxr_flash_limit 0 ( no умолчанию ( Default ) - 3 )
// Сколько дымовых гранат может иметь юзер / How many smokenades can have user
amxr_smoke_limit 0 ( no умолчанию ( Default ) - 1 )
//-----------------------------------------------------------------//
// Влючение наград деньгами / switching-on money rewards
amxr_cash_on 1 ( no умолчанию ( Default ) - 1 )
// Сколько давать денег за убийство / How many money give for kill
amxr_normal_cash 25 ( no умолчанию ( Default ) - 25 )
// Сколько давать денег за хедшот / How many money give for head kill
amxr_hs_cash 100 ( no умолчанию ( Default ) - 100 )
//-----------------------------------------------------------------//
// Включение наград за убийства ножем / switching-on rewards for knife kills
amxr_knife_on 1 ( no умолчанию ( Default ) - 1 )
// Сколько давать денег за убийство ножем/ How many money give for knife kill
amxr_knife_cash 100 ( no умолчанию ( Default ) - 1000 )
// Сколько восстанавливать HP за убийство с ножа / How many HP recovery for knife kill
amxr_knife_hp 50 ( no умолчанию ( Default ) - 50 )
//-----------------------------------------------------------------//
// Включение восстановления брони при убийстве / switching-on rewards armor for kills
amxr_armor_on 1 ( no умолчанию ( Default ) - 1 )
// Тип брони ( 0 - Простая, 1 - со шлемом ) / Armor type ( 0 - klevar, 1 - vesthelm )
amxr_armor_type 1 ( no умолчанию ( Default ) - 1 )
// Сколько брони восстановить за убийство // Restore armor for kill
amxr_armor 3 ( no умолчанию ( Default ) - 3 )
// Сколько брони восстановить за убийство в голову // Restore armor for headshot kill
amxr_armor_hs 5 ( no умолчанию ( Default ) - 5 )
// Сколько брони максимум // Maximum user armor
amxr_armor_max 200 ( no умолчанию ( Default ) - 150 )
//-----------------------------------------------------------------//
// Включение восстановления патронов при убийстве / switching-on rewards ammo for kills
amxr_refill_on 1 ( no умолчанию ( Default ) - 1 )
// Сколько % патронов восстановить при убийстве / How many % ammo restore on kill
amxr_refill_prc 50 ( по умолчанию ( Default ) - 50 )
// Сколько % патронов восстановить при убийстве в голову / How many % ammo restore on headshot kill
amxr_refill_prchs 90 ( по умолчанию ( Default ) - 90 )
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csdm>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
//******************************************************************************************************//
// //
// Plugin made for http://kodportal.ru //
// Plugin is free //
// Official release http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=160064 //
// //
// Private plugins contants: //
// ICQ: 8272341 //
// Skype: hollywood_oo //
// Mail: [email protected] //
// //
// Changelog: //
// //
// 07.01.2012 - v 1.6 - Stop using cstrike.inc //
// 03.01.2012 - v 1.5 - Fixed bugs. Adding CSDM support. Adding hud display HP status //
// 26.06.2011 - v 1.4 - Adding ammo refil for kills & using fakemeta // //
// 24.06.2011 - v 1.3 - Fixing bug with 256 HP for health reward. First release //
// 24.06.2011 - v 1.2 - Adding ammo & cash rewards //
// 24.06.2011 - v 1.1 - Fix bug with duplicate rewards //
// 24.06.2011 - v 1.0 - Creating plugin. Grenade & vampire rewards //
// //
// Credits: //
// //
// TheRadiance - for CSDM Refil ammo http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=85787 //
// Shalfee - for idea Vampire plugin http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=455096 //
// //
//******************************************************************************************************//
#define PLUGIN_NAME "Kill Rewards"
#define PLUGIN_AUTHOR "HoLLyWooD"
#define PLUGIN_VERSION "1.6"
/************ stop use cstrike.inc ***********/
#define OFFSET_TEAM 114
#define OFFSET_INTERNALMODEL 126
#define OFFSET_CSMONEY 115
#define OFFSET_ARMORTYPE 112
#define EXTRAOFFSET_WEAPONS 4 // weapon offsets are obviously only 4 steps higher on Linux!
#define OFFSET_CLIPAMMO 51 //+ EXTRA_OFFSET_WEAPONS
enum CS_Internal_Models {
CS_DONTCHANGE = 0,
CS_CT_URBAN = 1,
CS_T_TERROR = 2,
CS_T_LEET = 3,
CS_T_ARCTIC = 4,
CS_CT_GSG9 = 5,
CS_CT_GIGN = 6,
CS_CT_SAS = 7,
CS_T_GUERILLA = 8,
CS_CT_VIP = 9,
CZ_T_MILITIA = 10,
CZ_CT_SPETSNAZ = 11
};
enum CsTeams {
CS_TEAM_UNASSIGNED = 0,
CS_TEAM_T = 1,
CS_TEAM_CT = 2,
CS_TEAM_SPECTATOR = 3
};
enum CsArmorType {
CS_ARMOR_NONE = 0, // no armor
CS_ARMOR_KEVLAR = 1, // armor
CS_ARMOR_VESTHELM = 2 // armor and helmet
};
// 041029: All of these *_AMMO:s were changed -5
#define OFFSET_AWM_AMMO 377
#define OFFSET_SCOUT_AMMO 378
#define OFFSET_PARA_AMMO 379
#define OFFSET_FAMAS_AMMO 380
#define OFFSET_M3_AMMO 381
#define OFFSET_USP_AMMO 382
#define OFFSET_FIVESEVEN_AMMO 383
#define OFFSET_DEAGLE_AMMO 384
#define OFFSET_P228_AMMO 385
#define OFFSET_GLOCK_AMMO 386
#define OFFSET_FLASH_AMMO 387
#define OFFSET_HE_AMMO 388
#define OFFSET_SMOKE_AMMO 389
#define OFFSET_C4_AMMO 390
/************ stop use cstrike.inc ***********/
#define TASK_HUD 240
#define CSA_FLASHBANG 11
#define CSA_HEGRENADE 12
#define CSA_SMOKEGRENADE 13
// For ammo refil
new const g_weapons_id[] = { CSW_P228, CSW_SCOUT, CSW_XM1014, CSW_MAC10, CSW_AUG, CSW_ELITE, CSW_FIVESEVEN, CSW_UMP45,
CSW_SG550, CSW_GALIL, CSW_FAMAS, CSW_USP, CSW_GLOCK18, CSW_AWP, CSW_MP5NAVY, CSW_M249, CSW_M3,
CSW_M4A1, CSW_TMP, CSW_G3SG1, CSW_DEAGLE, CSW_SG552, CSW_AK47, CSW_P90 }
new const g_weapons_names2[][] = { "weapon_p228", "weapon_scout", "weapon_xm1014", "weapon_mac10", "weapon_aug", "weapon_elite",
"weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550", "weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp",
"weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249", "weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp",
"weapon_g3sg1", "weapon_deagle", "weapon_sg552", "weapon_ak47", "weapon_p90" }
new const g_weapons_names[][] = { "p228", "scout", "xm1014", "mac10", "aug", "elite", "fiveseven", "ump45", "sg550",
"galil", "famas", "usp", "glock18", "awp", "mp5navy", "m249", "m3", "m4a1", "tmp", "g3sg1", "deagle", "sg552", "ak47", "p90" }
new const g_weapons_no_ammo[][] = { "knife", "hegrenade", "c4" }
new const g_max_clip[] = { 13, 10, 7, 30, 30, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 7, 30, 30, 50 }
// For cvars
new c_ff_enable, ff_enable;
new c_csdm_enable, csdm_enabled;
new c_hp_enable, c_hp_add, c_hphs_add, c_hp_max, hp_enable, hp_add, hp_hsadd, hp_max;
new c_gren_enable, c_maxhe, c_maxflash, c_maxsmokes, c_gren_hs, gren_enable, max_he, max_flash, max_smokes, gren_hs;
new c_cash_enable, c_norm_cash, c_hs_cash, cash_enable, norm_cash, hs_cash;
new c_knife_enable, c_knife_cash,c_knife_hp, knife_enable, knife_cash, knife_hp;
new c_armor_enable, c_arm_type, c_arm_add, c_arm_hsadd, c_arm_max, armor_enable, CsArmorType:arm_type, arm_add, arm_hsadd, arm_max;
new c_refill_enable, c_refill_prc, c_refill_prchs, refill_enable, refill_prc, refill_prchs;
new c_hp_hud_status, hp_hud_status, c_hp_hud_display, hp_hud_display;
new g_maxplayers;
new bool:g_is_alive[33] = false;
new bool:g_is_connected[33] = false;
new g_MsgHUD, g_money_msg, g_fade_msg, g_armor_msg;
public plugin_init(){
register_plugin( PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR );
register_cvar( "kill_rewards", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY );
// cvars
c_ff_enable = register_cvar("amxr_ff_on", "0");
c_csdm_enable = register_cvar("amxr_csdm_on", "0");
c_hp_enable = register_cvar("amxr_hp_on", "1");
c_hp_add = register_cvar("amxr_hp", "20");
c_hphs_add = register_cvar("amxr_hp_hs", "40");
c_hp_max = register_cvar("amxr_max_hp", "200");
c_hp_hud_status = register_cvar("amxr_hp_hud_status", "1");
c_hp_hud_display = register_cvar("amxr_hp_hud_minhp", "150");
c_gren_enable = register_cvar("amxr_grenade_on", "1");
c_gren_hs = register_cvar("amxr_only_hs","1");
c_maxhe = register_cvar("amxr_he_limit","3");
c_maxflash = register_cvar("amxr_flash_limit","2");
c_maxsmokes = register_cvar("amxr_smoke_limit","1");
c_cash_enable = register_cvar("amxr_cash_on", "1");
c_norm_cash = register_cvar("amxr_normal_cash", "25");
c_hs_cash = register_cvar("amxr_hs_cash", "100");
c_knife_enable = register_cvar("amxr_knife_on", "1");
c_knife_cash = register_cvar("amxr_knife_cash", "1000");
c_knife_hp = register_cvar("amxr_knife_hp", "15");
c_armor_enable = register_cvar("amxr_armor_on", "1");
c_arm_type = register_cvar("amxr_armor_type", "1");
c_arm_add = register_cvar("amxr_armor", "3");
c_arm_hsadd = register_cvar("amxr_armor_hs", "5");
c_arm_max = register_cvar("amxr_armor_max", "150");
c_refill_enable = register_cvar("amxr_refill_on", "1");
c_refill_prc = register_cvar("amxr_refill_prc", "50");
c_refill_prchs = register_cvar("amxr_refill_prchs", "90");
// events
register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1!2" );
register_event("HLTV", "update_cvars", "a", "1=0", "2=0");
// Hams
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_PlayerSpawn_Post", 1);
// messages
register_message(get_user_msgid("WeaponList"),"weaponlist");
// custom
g_MsgHUD = CreateHudSyncObj();
g_maxplayers = get_maxplayers();
g_money_msg = get_user_msgid("Money");
g_fade_msg = get_user_msgid("ScreenFade");
g_armor_msg = get_user_msgid("ArmorType");
}
public client_connect(id){
g_is_connected[id] = true;
g_is_alive[id] = false;
if(task_exists(id+TASK_HUD))
remove_task(id+TASK_HUD);
if(hp_hud_status)
set_task(5.0, "write_hud", id+TASK_HUD, _, _, "b");
}
public client_disconnect(id){
g_is_connected[id] = false;
g_is_alive[id] = false;
if(task_exists(id+TASK_HUD))
remove_task(id+TASK_HUD);
}
public fw_PlayerSpawn_Post(id){
if(is_user_alive(id))
g_is_alive[id] = true;
}
public write_hud(id){
id-=TASK_HUD;
new health = get_user_health(id);
if(g_is_alive[id] && health >= hp_hud_display){
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.01, 0.9, 0, 6.0, 5.0)
ShowSyncHudMsg(id, g_MsgHUD,"HP: %i", health)
}
}
public plugin_precache()
precache_sound("items/9mmclip1.wav");
public plugin_cfg(){
new cfgdir[32];
get_configsdir(cfgdir, charsmax(cfgdir));
server_cmd("exec %s/kill_rewards.cfg", cfgdir);
server_exec();
update_cvars();
}
public update_cvars(){
ff_enable = get_pcvar_num(c_ff_enable);
csdm_enabled = get_pcvar_num(c_csdm_enable);
hp_add = get_pcvar_num(c_hp_add);
hp_max = get_pcvar_num(c_hp_max);
hp_hsadd = get_pcvar_num(c_hphs_add);
hp_enable = get_pcvar_num(c_hp_enable);
hp_hud_status = get_pcvar_num(c_hp_hud_status);
hp_hud_display = get_pcvar_num(c_hp_hud_display);
max_he = get_pcvar_num(c_maxhe);
gren_hs = get_pcvar_num(c_gren_hs);
max_flash = get_pcvar_num(c_maxflash);
max_smokes = get_pcvar_num(c_maxsmokes);
gren_enable = get_pcvar_num(c_gren_enable);
hs_cash = get_pcvar_num(c_hs_cash);
norm_cash = get_pcvar_num(c_norm_cash);
cash_enable = get_pcvar_num(c_cash_enable);
knife_hp = get_pcvar_num(c_knife_hp);
knife_cash = get_pcvar_num(c_knife_cash);
knife_enable = get_pcvar_num(c_knife_enable);
armor_enable = get_pcvar_num(c_armor_enable);
arm_max = ( get_pcvar_num(c_arm_max) > 255 ) ? 255 : get_pcvar_num(c_arm_max);
arm_add = get_pcvar_num(c_arm_add);
arm_type = ( get_pcvar_num(c_arm_type) > 0 ) ? CS_ARMOR_VESTHELM : CS_ARMOR_KEVLAR;
arm_hsadd = get_pcvar_num(c_arm_hsadd);
refill_enable = get_pcvar_num(c_refill_enable);
refill_prc = get_pcvar_num(c_refill_prc);
refill_prchs = get_pcvar_num(c_refill_prchs);
}
public weaponlist(msg_id, msg_dest, msg_entity){
switch(get_msg_arg_int(8)){
case CSW_HEGRENADE: set_msg_arg_int(3,1,max_he);
case CSW_FLASHBANG: set_msg_arg_int(3,1,max_flash);
case CSW_SMOKEGRENADE: set_msg_arg_int(3,1,max_smokes);
}
}
public hook_death(){
new i, weapon[32], g_killer = read_data(1);
// Add to victim dead flag
g_is_alive[read_data(2)] = false;
// Not a player
if(!g_is_connected[g_killer])
return;
if(!csdm_get_ffa() && cs_get_user_team(g_killer) == cs_get_user_team(read_data(2)) && csdm_enabled)
return;
else if(cs_get_user_team(g_killer) == cs_get_user_team(read_data(2)) && !ff_enable)
return;
read_data(4, weapon,charsmax(weapon));
new args[4]; args[0] = g_killer; args[1] = read_data(3); args[2] = equal(weapon,"knife") ? 1 : 0;
for(i=0;i<sizeof(g_weapons_no_ammo);i++)
if(equal(weapon,g_weapons_no_ammo[i])) args[3] = 0;
for(i=0; i<sizeof(g_weapons_names); i++)
if(equal(weapon,g_weapons_names[i])) args[3] = g_weapons_id[i];
set_task(0.01,"call_rewards",0,args,4);
}
public call_rewards(args[]){
if(hp_enable) health_bonus(args[0], args[1]);
if(gren_enable) grenade_bonus(args[0], args[1]);
if(cash_enable) cash_bonus(args[0], args[1]);
if(knife_enable && args[2]) knife_bonus(args[0]);
if(armor_enable) armor_bonus(args[0], args[1]);
if(refill_enable && args[3]) weapon_refill(args[0], args[1], args[3]);
}
public grenade_bonus(id, mode){
if(gren_hs && !mode || !g_is_alive[id])
return;
new he_ammo = cs_get_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE);
new fl_ammo = cs_get_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG);
new sm_ammo = cs_get_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE);
if( he_ammo < max_he ){
if(he_ammo > 0){
gren_pick(id,CSA_HEGRENADE);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, he_ammo+1);
emit_sound(id, CHAN_WEAPON , "items/9mmclip1.wav" , 1.0 , ATTN_NORM , 0 , PITCH_NORM);
}else give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
if( fl_ammo < max_flash ){
if(fl_ammo > 0){
gren_pick(id,CSA_FLASHBANG);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, fl_ammo+1);
emit_sound(id, CHAN_WEAPON , "items/9mmclip1.wav" , 1.0 , ATTN_NORM , 0 , PITCH_NORM);
}else give_item(id, "weapon_flashbang");
}
if( sm_ammo < max_smokes ){
if(sm_ammo > 0){
gren_pick(id,CSA_SMOKEGRENADE);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, sm_ammo+1);
emit_sound(id, CHAN_WEAPON , "items/9mmclip1.wav" , 1.0 , ATTN_NORM , 0 , PITCH_NORM);
}else give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
}
public health_bonus(id, mode){
if(!g_is_alive[id])
return;
new g_hptoadd = (mode > 0) ? hp_hsadd : hp_add;
new g_killer_hp = get_user_health(id);
g_killer_hp += g_hptoadd;
if (g_killer_hp > hp_max) g_killer_hp = hp_max;
if (g_killer_hp % 256 == 0 || g_killer_hp % 255 == 0 ) g_killer_hp++;
set_user_health(id, g_killer_hp);
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1);
show_hudmessage(id, "Healed +%d HP", g_hptoadd);
fade_msg(id, 0, 0, 200, 75);
}
public knife_bonus(id){
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + knife_cash);
if(g_is_alive[id]){
set_user_health(id, ( get_user_health(id) + knife_hp ) > hp_max ? hp_max : get_user_health(id) + knife_hp );
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1);
show_hudmessage(id, "Knife kill +%d HP", knife_hp);
fade_msg(id, 150, 50, 200, 100);
}
}
public armor_bonus(id, mode){
if(!g_is_alive[id])
return;
new CsArmorType:ArmorType;
new g_armor = cs_get_user_armor(id, ArmorType);
new g_armtoadd = g_armor + ( ( mode > 0 ) ? arm_hsadd : arm_add );
if( g_armtoadd > arm_max ) g_armtoadd = arm_max;
cs_set_user_armor(id, g_armtoadd, (g_armor > 0) ? CsArmorType : arm_type );
}
public cash_bonus(id, mode)
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + ((mode > 0) ? hs_cash : norm_cash) );
public weapon_refill(id, mode, wpid){
if(!g_is_connected[id])
return;
new weapon = fm_get_weapon_ent(id, wpid);
if(!weapon || !pev_valid(weapon))
return;
for(new a=0;a<=sizeof(g_weapons_id);a++){
if( wpid == g_weapons_id[a] ){
new newammo, maxammo = get_weapon_maxclip(wpid);
if(maxammo){
emit_sound(id, CHAN_WEAPON , "items/9mmclip1.wav" , 1.0 , ATTN_NORM , 0 , PITCH_NORM);
newammo = floatround( maxammo / 100.0 * ( ( mode ) ? refill_prchs : refill_prc ) );
newammo += cs_get_weapon_ammo(weapon);
if(newammo > maxammo) newammo = maxammo;
cs_set_weapon_ammo(weapon, newammo);
}
return;
}
}
}
stock fade_msg(u_id, r, g, b, a){
message_begin(MSG_ONE, g_fade_msg, {0,0,0}, u_id);
write_short(1<<10);
write_short(1<<10);
write_short(0x0000);
write_byte(r);
write_byte(g);
write_byte(b);
write_byte(a);
message_end();
}
stock gren_pick(id,ammoid){
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("AmmoPickup"),_,id);
write_byte(ammoid);
write_byte(1);
message_end();
}
stock get_weapon_maxclip(wpnid){
for(new a = 0;a<sizeof(g_weapons_id);a++)
if (wpnid == g_weapons_id[a])
return g_max_clip[a];
return false;
}
stock fm_get_weapon_ent(id, wpnid = 0){
for(new a=0;a<=sizeof(g_weapons_id);a++)
if(wpnid == g_weapons_id[a])
return fm_find_ent_by_owner(g_maxplayers, g_weapons_names2[a], id);
return false;
}
stock fm_find_ent_by_owner(id, const classname[], owner, jghgtype = 0){
new strtype[16] = "classname";
new ent = id;
switch (jghgtype){
case 1: strtype = "target";
case 2: strtype = "targetname";
}
while ((ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, strtype, classname)) && pev(ent, pev_owner) != owner)
{
}
return ent;
}
stock CsTeams:cs_get_user_team(id, &{CS_Internal_Models,_}:model = CS_DONTCHANGE){
model = CS_Internal_Models:get_pdata_int(id, OFFSET_INTERNALMODEL);
return CsTeams:get_pdata_int(id, OFFSET_TEAM);
}
stock cs_get_user_bpammo(id, weapon) {
new offset;
switch (weapon) {
case CSW_AWP: offset = OFFSET_AWM_AMMO;
case CSW_SCOUT, CSW_AK47, CSW_G3SG1: offset = OFFSET_SCOUT_AMMO;
case CSW_M249: offset = OFFSET_PARA_AMMO;
case CSW_FAMAS, CSW_M4A1, CSW_AUG, CSW_SG550, CSW_GALI, CSW_SG552: offset = OFFSET_FAMAS_AMMO;
case CSW_M3, CSW_XM1014: offset = OFFSET_M3_AMMO;
case CSW_USP, CSW_UMP45, CSW_MAC10: offset = OFFSET_USP_AMMO;
case CSW_FIVESEVEN, CSW_P90: offset = OFFSET_FIVESEVEN_AMMO;
case CSW_DEAGLE: offset = OFFSET_DEAGLE_AMMO;
case CSW_P228: offset = OFFSET_P228_AMMO;
case CSW_GLOCK18,CSW_MP5NAVY,CSW_TMP,CSW_ELITE: offset = OFFSET_GLOCK_AMMO;
case CSW_FLASHBANG: offset = OFFSET_FLASH_AMMO;
case CSW_HEGRENADE: offset = OFFSET_HE_AMMO;
case CSW_SMOKEGRENADE: offset = OFFSET_SMOKE_AMMO;
case CSW_C4: offset = OFFSET_C4_AMMO;
default:return 0
}
return get_pdata_int(id, offset);
}
stock cs_set_user_bpammo(id, weapon, amount) {
new offset;
switch (weapon) {
case CSW_AWP: offset = OFFSET_AWM_AMMO;
case CSW_SCOUT, CSW_AK47, CSW_G3SG1: offset = OFFSET_SCOUT_AMMO;
case CSW_M249: offset = OFFSET_PARA_AMMO;
case CSW_FAMAS, CSW_M4A1, CSW_AUG, CSW_SG550, CSW_GALI, CSW_SG552: offset = OFFSET_FAMAS_AMMO;
case CSW_M3, CSW_XM1014: offset = OFFSET_M3_AMMO;
case CSW_USP, CSW_UMP45, CSW_MAC10: offset = OFFSET_USP_AMMO;
case CSW_FIVESEVEN, CSW_P90: offset = OFFSET_FIVESEVEN_AMMO;
case CSW_DEAGLE: offset = OFFSET_DEAGLE_AMMO;
case CSW_P228: offset = OFFSET_P228_AMMO;
case CSW_GLOCK18,CSW_MP5NAVY,CSW_TMP,CSW_ELITE: offset = OFFSET_GLOCK_AMMO;
case CSW_FLASHBANG: offset = OFFSET_FLASH_AMMO;
case CSW_HEGRENADE: offset = OFFSET_HE_AMMO;
case CSW_SMOKEGRENADE: offset = OFFSET_SMOKE_AMMO;
case CSW_C4: offset = OFFSET_C4_AMMO;
default:return 0
}
set_pdata_int(id, offset, amount);
return 1;
}
stock cs_set_user_money(index, money, flash = 1){
set_pdata_int(index, OFFSET_CSMONEY, money);
message_begin(MSG_ONE, g_money_msg, _, index);
write_long(money);
write_byte(flash ? 1 : 0);
message_end();
}
stock cs_get_user_money(index)
return get_pdata_int(index, OFFSET_CSMONEY);
stock cs_get_weapon_ammo(weapon_id)
return get_pdata_int(weapon_id, OFFSET_CLIPAMMO, EXTRAOFFSET_WEAPONS);
stock cs_set_weapon_ammo(weapon_id, newammo)
set_pdata_int(weapon_id, OFFSET_CLIPAMMO, newammo, EXTRAOFFSET_WEAPONS);
stock cs_get_user_armor(id, &CsArmorType:armortype){
switch(get_pdata_int(id, OFFSET_ARMORTYPE)){
case 0: armortype = CS_ARMOR_NONE;
case 1: armortype = CS_ARMOR_KEVLAR;
case 2: armortype = CS_ARMOR_VESTHELM;
}
return pev(id, pev_armorvalue);
}
stock cs_set_user_armor(id, armorvalue, CsArmorType:armortype){
switch(armortype){
case CS_ARMOR_NONE: set_pdata_int(id, OFFSET_ARMORTYPE, 0);
case CS_ARMOR_KEVLAR: set_pdata_int(id, OFFSET_ARMORTYPE, 1);
case CS_ARMOR_VESTHELM: set_pdata_int(id, OFFSET_ARMORTYPE, 2);
}
set_pev(id, pev_armorvalue, float(armorvalue));
if(armortype == CS_ARMOR_KEVLAR || armortype == CS_ARMOR_VESTHELM){
message_begin(MSG_ONE, g_armor_msg, _, id);
write_byte((armortype == CS_ARMOR_VESTHELM) ? 1 : 0);
message_end();
}
}
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 2 Отговори
- 831 Преглеждания
-
Последно мнение от xteR
-
- 9 Отговори
- 2682 Преглеждания
-
Последно мнение от mi0
-
- 1 Отговори
- 181 Преглеждания
-
Последно мнение от straight-outta.support
-
- 1 Отговори
- 451 Преглеждания
-
Последно мнение от Tornado_SW
-
- 11 Отговори
- 656 Преглеждания
-
Последно мнение от illusion
-
- 3 Отговори
- 743 Преглеждания
-
Последно мнение от stefch0oo_
-
- 2 Отговори
- 1265 Преглеждания
-
Последно мнение от MachkaM1337
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 26 госта