Knife Abilities [ Deathrun Knifes ] [ Knife Models ] [ Версия 2.2 ]

В този раздел можете да качвате преработени плъгини.
Аватар
Nikolow
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 196
Регистриран на: 27 Ное 2016, 13:02
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 7 пъти
Получена благодарност: 79 пъти
Обратна връзка:

Knife Abilities [ Deathrun Knifes ] [ Knife Models ] [ Версия 2.2 ]

Мнение от Nikolow » 25 Фев 2018, 18:25

Knife Abilities [ Deathrun Knifes ] [ Knife Models ] [ Версия 2.2 ]

Изображение
Снимка 2 | Снимка 3
Описание
  • Прост плъгин, който добавя меню от което можете да изберете нож със специални добавки. Менюто се отваря с командата /knife.
  • Това е редактирана версия на Knife Models на колегата OciXCrom™
Списък с кварове
  • km_open_at_1st_spawn "0" -- дали менюто да се отваря при прераждане, ако играчът не е избрал нож.
  • km_only_open_style "0" -- 0 - може да се отваря винаги | 1 - може да се отваря веднъж на Spawn | 2 - може да се отваря веднъж в рунда
  • km_debug_damage "0" -- дали да показва по средата на екрана колко демидж сте направили с ножа (идеята е за debug режим)
  • km_reset_at_spawn "0" -- дали да се рестартира ножа при всяко раждане (идеята е да се избира нож всеки рунд, но за по-добър ефект, добавете Default ножа най-отгоре, че да се реска на него. Може да се комбинира и с km_only_open_style).
  • km_thunder_damage "15" -- колко демидж да прави на Hit със светкавицата
  • km_thunder_frags "1" -- колко фрага да дава ако си убил някого със светкавица
  • km_freezer_freeze_duration "3.0" -- за колко време да бъде замразен играча

Възможност за спиране на екстри

И понеже за някои хора плъгина може да го сметнат за много "тежък" сме предвидили и опция за това.
Най-отгоре (от ред 9 до ред 14) има опция да спрете/пуснете част от екстрите на плъгина.

Код за потвърждение: Избери целия код

#define HOOOK
#define TELEPOORT
#define HPREGEEN
#define THUNDEER
#define JUUMPS // ИЗИСКВА ReAPI !!! [ ВАЖНО ]
#define FREEZEER
За да изключите опция, просто добавете пред целият ред //
Компилирайте и презаместете!

Добавяне на ножове
  • Скиновете се добавят във файла configs/KnifeAbilities.ini, като спазвате следния образец (ЗАДЪЛЖИТЕЛНО):

    Код за потвърждение: Избери целия код

    [Име на ножа за меню-то]
    NAME = Име на ножа за чата
    INFO = Чат съобщение 1
    INFO2 = Чат съобщение 2
    V_MODEL = Пътя към v_ модела
    P_MODEL = Пътя към p_ модела
    GRAVITY = Гравитацията с ножа (1.0 нормална) (Tип: Float -> 0.5)
    SPEED = Бързината на вървене с ножа (250.0 нормална) (Тип: Float -> 340.0)
    DAMAGE = Щетите с ножа (1.0 нормални , 2.0 двойни) (Тип: Float -> 2.0)
    NOFOOTSTEPS = Звука на стъпките с ножа (Дали да има?) (1 без стъпки, 0 нормални стъпки) (Тип: Integer -> 0)
    TRANSPARENCY = Колко видим да бъде играча (255 - напълно видим , 0 - напълно невидим) (Тип: Integer -> 255)
    HPREGEN = Дали да регенерира кръвта на играча и с колко (0 - не работи , 3 - с +3 кръв регенерира) (Тип: Integer -> 255)
    CAN_USE_TELEPORT = Дали да може да ползва Teleport бинда (Тип: Integer -> 1)
    CAN_USE_HOOK = Дали да може да ползва Hook бинда и колко пъти (1 - може 1 път , 3 - може 3 пъти , Х - може Х пъти , 0 - не може) (Тип: Integer -> 5)
    CAN_USE_THUNDER = Дали да може да ползва Thunder бинда и колко пъти (1 - може 1 път , 3 - може 3 пъти , Х - може Х пъти , 0 - не може) (Тип: Integer -> 2)
    EXTRA_JUMPS = Колко допълнителни скоци във въздуха да може да прави играч (0 - николко , 1 - +1 скок, Х - +Х скока) (Тип: Integer -> 2)
    CAN_USE_FREEZE =  Дали да може да ползва Freeze бинда и колко пъти (1 - може 1 път , 3 - може 3 пъти , Х - може Х пъти , 0 - не може) (Тип: Integer -> 10)
    
  • Ако въпросният скин няма p_ модел, можете да не добавяте въпросното поле.
  • Възможно е да добавите и различни звуци за ножовете, както и определен администраторски флаг:

    Код за потвърждение: Избери целия код

    [Име на ножа за меню-то]
    NAME = Име на ножа за чата
    V_MODEL = Пътя към v_ модела
    P_MODEL = Пътя към p_ модела
    GRAVITY = Гравитацията с ножа (1.0 нормална) (Tип: Float -> 0.5)
    SPEED = Бързината на вървене с ножа (250.0 нормална) (Тип: Float -> 340.0)
    DAMAGE = Щетите с ножа (1.0 нормални , 2.0 двойни) (Тип: Float -> 2.0)
    NOFOOTSTEPS = Звука на стъпките с ножа (Дали да има?) (1 без стъпки, 0 нормални стъпки) (Тип: Integer -> 0)
    TRANSPARENCY = Колко видим да бъде играча (255 - напълно видим , 0 - напълно невидим) (Тип: Integer -> 255)
    HPREGEN = Дали да регенерира кръвта на играча и с колко (0 - не работи , 3 - с +3 кръв регенерира) (Тип: Integer -> 255)
    CAN_USE_TELEPORT = Дали да може да ползва Teleport бинда (Тип: Integer -> 1)
    CAN_USE_HOOK = Дали да може да ползва Hook бинда и колко пъти (1 - може 1 път , 3 - може 3 пъти , Х - може Х пъти , 0 - не може) (Тип: Integer -> 5)
    CAN_USE_THUNDER = Дали да може да ползва Thunder бинда и колко пъти (1 - може 1 път , 3 - може 3 пъти , Х - може Х пъти , 0 - не може) (Тип: Integer -> 2)
    EXTRA_JUMPS = Колко допълнителни скоци във въздуха да може да прави играч (0 - николко , 1 - +1 скок, Х - +Х скока) (Тип: Integer -> 2)
    CAN_USE_FREEZE =  Дали да може да ползва Freeze бинда и колко пъти (1 - може 1 път , 3 - може 3 пъти , Х - може Х пъти , 0 - не може) (Тип: Integer -> 10)
    FLAG = администраторски флаг (НЕЗАДЪЛЖИТЕЛНО) (Тип: String -> b)
    DEPLOY_SOUND = Звук при избиране на ножа
    HIT_SOUND = Звук при ударяне играч
    HITWALL_SOUND = Звук при ударяне стена
    SLASH_SOUND = Звук при slash
    STAB_SOUND = Звук при колене играч
  • Пример 1:

    Код за потвърждение: Избери целия код

    [Default Knife \d( \yAbility: \rHealth Regen\d )]
    NAME = Default Knife !n( !tAbility: !gHealth Regen !n)
    INFO = !tHealth Regen
    INFO2 = !tNow you are regenerating health
    V_MODEL = models/v_knife.mdl
    P_MODEL = models/p_knife.mdl
    GRAVITY = 1.0
    SPEED = 250.0
    DAMAGE = 1.0
    NOFOOTSTEPS = 0
    TRANSPARENCY = 255
    HPREGEN = 1
    CAN_USE_TELEPORT = 0
    CAN_USE_HOOK = 0
    CAN_USE_THUNDER = 0
    EXTRA_JUMPS = 0
    CAN_USE_FREEZE = 0
    
  • Пример 2:

    Код за потвърждение: Избери целия код

    [MultiJump Knife \d( \yAbility: \rMultiJumps\d )]
    NAME = MultiJump Knife !n( !tAbility: !gMultiJumps !n)
    INFO = !tCan make Jumps in Air !g[2 times]
    INFO2 = !tNow you can !gJump in Air !t2 times
    V_MODEL = models/v_knife.mdl
    P_MODEL = models/p_knife.mdl
    GRAVITY = 1.0
    SPEED = 250.0
    DAMAGE = 1.0
    NOFOOTSTEPS = 0
    TRANSPARENCY = 255
    HPREGEN = 0
    CAN_USE_TELEPORT = 0
    CAN_USE_HOOK = 0
    CAN_USE_THUNDER = 0
    EXTRA_JUMPS = 2
    CAN_USE_FREEZE = 0
    
Допълнителна информация и линк за теглене
Последно промяна от Nikolow на 29 Яну 2019, 22:45, променено общо 4 пъти.
Tired and retired...

Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Knife Abilities [ Deathrun Knifes ] [ Knife Models ]

Мнение от deadlylord » 25 Фев 2018, 22:46

Добави transperancy, regen и teleport към ножовете

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Knife Abilities [ Deathrun Knifes ] [ Knife Models ]

Мнение от OciXCrom » 27 Фев 2018, 20:14

Преди малко обнових плъгина, тъй като крашваше ако се добавят по-голям брой ножове. Проблемът беше във функцията която добавя ножовете в менюто, по-точно ползването на formatin в нея. Промени тази част:

Код за потвърждение: Избери целия код

for(new eKnife[Knives], iFlags = get_user_flags(id), i; i < g_iKnivesNum; i++)
{
	ArrayGetArray(g_aKnives, i, eKnife)
	
	if(eKnife[FLAG] == ADMIN_ALL || iFlags & eKnife[FLAG])
		menu_additem(iMenu, formatin("%s %s", eKnife[NAME], g_iKnife[id] == i ? formatin("%L", id, "KM_MENU_SELECTED") : formatin("")), eKnife[NAME])
	else
		menu_additem(iMenu, formatin("%s %L", eKnife[NAME], id, "KM_MENU_VIP_ONLY"), eKnife[NAME], eKnife[FLAG])
}
=>

Код за потвърждение: Избери целия код

for(new eKnife[Knives], szItem[64], iFlags = get_user_flags(id), i; i < g_iKnivesNum; i++)
{
	ArrayGetArray(g_aKnives, i, eKnife)
	
	if(eKnife[FLAG] == ADMIN_ALL || iFlags & eKnife[FLAG])
	{
		if(g_iKnife[id] == i)
		{
			formatex(szItem, charsmax(szItem), "%s %L", eKnife[NAME], id, "KM_MENU_SELECTED")
			menu_additem(iMenu, szItem, eKnife[NAME])
		}
		else
			menu_additem(iMenu, eKnife[NAME], eKnife[NAME])
	}
	else
	{
		formatex(szItem, charsmax(szItem), "%s %L", eKnife[NAME], id, "KM_MENU_VIP_ONLY")
		menu_additem(iMenu, szItem, eKnife[NAME], eKnife[FLAG])
	}
}
ПС - объркал си името на scripting папката в архива.

Аватар
Nikolow
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 196
Регистриран на: 27 Ное 2016, 13:02
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 7 пъти
Получена благодарност: 79 пъти
Обратна връзка:

Knife Abilities [ Deathrun Knifes ] [ Knife Models ] [ Версия 2.2 ]

Мнение от Nikolow » 04 Мар 2018, 17:01

Списък с промени:
  • Името на папката scripting е оправено
  • Вече могат да се добавят повече ножове (OciXCrom edit)
  • Добавени са нови екстри за ножове (Ниво на невидимост, Регенерация на кръв, Hook, Teleport, Thunder[Thor], Multi Jumps, Freeze)
  • Добавена е възможност за спирането на част от екстрите (чрез редакция на плъгина)
  • Добавени са малко повече информационни съобщения, с цел по-добра информираност на играча
  • Редактиран е конфигурационният файл, с цел даване на повече информация, на този който го настройва (шльокавица)
  • Темата е обновена, като е запазена и по-старата версия на плъгина
Tired and retired...

Аватар
ElitePower
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 547
Регистриран на: 13 Окт 2016, 14:20
Се отблагодари: 7 пъти
Получена благодарност: 13 пъти

Knife Abilities [ Deathrun Knifes ] [ Knife Models ] [ Версия 2.2 ]

Мнение от ElitePower » 04 Мар 2018, 19:25

Липсват

g_HookSprite = precache_model("sprites/laserbeam.spr")
g_ThunderSprite = precache_model("sprites/lgtning.spr")
g_FreezerSprite = precache_model("sprites/freezer_exp.spr")
g_FreezerSpriteBeam = precache_model("sprites/lgtning.spr")

Аватар
Nikolow
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 196
Регистриран на: 27 Ное 2016, 13:02
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 7 пъти
Получена благодарност: 79 пъти
Обратна връзка:

Knife Abilities [ Deathrun Knifes ] [ Knife Models ] [ Версия 2.2 ]

Мнение от Nikolow » 04 Мар 2018, 23:06

ElitePower написа: 04 Мар 2018, 19:25 Липсват

g_HookSprite = precache_model("sprites/laserbeam.spr")
g_ThunderSprite = precache_model("sprites/lgtning.spr")
g_FreezerSprite = precache_model("sprites/freezer_exp.spr")
g_FreezerSpriteBeam = precache_model("sprites/lgtning.spr")
Въпросните файлове могат да бъдат коригирани по всяко време.
Също така могат да бъдат намерени в интернет пространството чрез ползване на Google.
Естествено може да ги вземете и от ТУК. (Използвайте ctrl+f)
Скоро ще обновя архива, за да ги има и тях там. (Вече обновено - 05.03.18 - 00:05)
Tired and retired...

Аватар
SuperCHAOSXXX
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 52
Регистриран на: 28 Юли 2017, 15:56
Местоположение: Bulgaria
Се отблагодари: 3 пъти
Получена благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Knife Abilities [ Deathrun Knifes ] [ Knife Models ] [ Версия 2.2 ]

Мнение от SuperCHAOSXXX » 29 Мар 2018, 01:39

Немога да компилирам файла, искарва ми:
D:\New Folder\Valve Software\Counter-Strike 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\crxn_knife_abilities.sma(19) : fatal error 100: cannot read from file: "reapi"
Ся какво праим?

Аватар
User12
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 321
Регистриран на: 25 Яну 2018, 22:39
Местоположение: Сливен
Се отблагодари: 40 пъти
Получена благодарност: 17 пъти
Обратна връзка:

Knife Abilities [ Deathrun Knifes ] [ Knife Models ] [ Версия 2.2 ]

Мнение от User12 » 29 Мар 2018, 03:39

SuperCHAOSXXX написа: 29 Мар 2018, 01:39 Немога да компилирам файла, искарва ми:
D:\New Folder\Valve Software\Counter-Strike 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\crxn_knife_abilities.sma(19) : fatal error 100: cannot read from file: "reapi"
Ся какво праим?
В случая , мисля че ти липсва библиотеката "reapi.inc" изтегли я от Тук и я постави във scripting/include . Също и ще помоля администратор да я качи във темата Списък с библиотеки (.inc файлове) + директно сваляне понеже аз не я видях добавена там ?
Каналът ми в YouTube : Георги Пламенов

Изображение

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Knife Abilities [ Deathrun Knifes ] [ Knife Models ] [ Версия 2.2 ]

Мнение от OciXCrom » 30 Мар 2018, 00:51

На мен ми е интересно как така имаш ReHLDS, а нямаш нужните библиотеки за него? Не видях в темата да е споменато, че плъгинът изисква ReAPI. Няма как да кача библиотеките в темата при положение, че постоянно се ъпдейтват. Стандардните библиотеки умишлено не се качват там.

Аватар
SuperCHAOSXXX
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 52
Регистриран на: 28 Юли 2017, 15:56
Местоположение: Bulgaria
Се отблагодари: 3 пъти
Получена благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Knife Abilities [ Deathrun Knifes ] [ Knife Models ] [ Версия 2.2 ]

Мнение от SuperCHAOSXXX » 02 Апр 2018, 13:44

Имам reapi.inc но пак нестава, ако е защото нямам ReHLDS, ще истрия плугина.

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Преработени плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта