- Прост плъгин, който добавя меню от което можете да изберете нож със специални добавки. Менюто се отваря с командата /knife.
- Това е редактирана версия на Knife Models на колегата OciXCrom™
- km_open_at_1st_spawn "0" -- дали менюто да се отваря при прераждане, ако играчът не е избрал нож.
- km_only_open_style "0" -- 0 - може да се отваря винаги | 1 - може да се отваря веднъж на Spawn | 2 - може да се отваря веднъж в рунда
- km_debug_damage "0" -- дали да показва по средата на екрана колко демидж сте направили с ножа (идеята е за debug режим)
- km_reset_at_spawn "0" -- дали да се рестартира ножа при всяко раждане (идеята е да се избира нож всеки рунд, но за по-добър ефект, добавете Default ножа най-отгоре, че да се реска на него. Може да се комбинира и с km_only_open_style).
- km_thunder_damage "15" -- колко демидж да прави на Hit със светкавицата
- km_thunder_frags "1" -- колко фрага да дава ако си убил някого със светкавица
- km_freezer_freeze_duration "3.0" -- за колко време да бъде замразен играча
☄ Възможност за спиране на екстри
И понеже за някои хора плъгина може да го сметнат за много "тежък" сме предвидили и опция за това.
Най-отгоре (от ред 9 до ред 14) има опция да спрете/пуснете част от екстрите на плъгина.
Код за потвърждение: Избери целия код
#define HOOOK
#define TELEPOORT
#define HPREGEEN
#define THUNDEER
#define JUUMPS // ИЗИСКВА ReAPI !!! [ ВАЖНО ]
#define FREEZEER
Компилирайте и презаместете!
☄ Добавяне на ножове
- Скиновете се добавят във файла configs/KnifeAbilities.ini, като спазвате следния образец (ЗАДЪЛЖИТЕЛНО):
Код за потвърждение: Избери целия код
[Име на ножа за меню-то] NAME = Име на ножа за чата INFO = Чат съобщение 1 INFO2 = Чат съобщение 2 V_MODEL = Пътя към v_ модела P_MODEL = Пътя към p_ модела GRAVITY = Гравитацията с ножа (1.0 нормална) (Tип: Float -> 0.5) SPEED = Бързината на вървене с ножа (250.0 нормална) (Тип: Float -> 340.0) DAMAGE = Щетите с ножа (1.0 нормални , 2.0 двойни) (Тип: Float -> 2.0) NOFOOTSTEPS = Звука на стъпките с ножа (Дали да има?) (1 без стъпки, 0 нормални стъпки) (Тип: Integer -> 0) TRANSPARENCY = Колко видим да бъде играча (255 - напълно видим , 0 - напълно невидим) (Тип: Integer -> 255) HPREGEN = Дали да регенерира кръвта на играча и с колко (0 - не работи , 3 - с +3 кръв регенерира) (Тип: Integer -> 255) CAN_USE_TELEPORT = Дали да може да ползва Teleport бинда (Тип: Integer -> 1) CAN_USE_HOOK = Дали да може да ползва Hook бинда и колко пъти (1 - може 1 път , 3 - може 3 пъти , Х - може Х пъти , 0 - не може) (Тип: Integer -> 5) CAN_USE_THUNDER = Дали да може да ползва Thunder бинда и колко пъти (1 - може 1 път , 3 - може 3 пъти , Х - може Х пъти , 0 - не може) (Тип: Integer -> 2) EXTRA_JUMPS = Колко допълнителни скоци във въздуха да може да прави играч (0 - николко , 1 - +1 скок, Х - +Х скока) (Тип: Integer -> 2) CAN_USE_FREEZE = Дали да може да ползва Freeze бинда и колко пъти (1 - може 1 път , 3 - може 3 пъти , Х - може Х пъти , 0 - не може) (Тип: Integer -> 10)
- Ако въпросният скин няма p_ модел, можете да не добавяте въпросното поле.
- Възможно е да добавите и различни звуци за ножовете, както и определен администраторски флаг:
Код за потвърждение: Избери целия код
[Име на ножа за меню-то] NAME = Име на ножа за чата V_MODEL = Пътя към v_ модела P_MODEL = Пътя към p_ модела GRAVITY = Гравитацията с ножа (1.0 нормална) (Tип: Float -> 0.5) SPEED = Бързината на вървене с ножа (250.0 нормална) (Тип: Float -> 340.0) DAMAGE = Щетите с ножа (1.0 нормални , 2.0 двойни) (Тип: Float -> 2.0) NOFOOTSTEPS = Звука на стъпките с ножа (Дали да има?) (1 без стъпки, 0 нормални стъпки) (Тип: Integer -> 0) TRANSPARENCY = Колко видим да бъде играча (255 - напълно видим , 0 - напълно невидим) (Тип: Integer -> 255) HPREGEN = Дали да регенерира кръвта на играча и с колко (0 - не работи , 3 - с +3 кръв регенерира) (Тип: Integer -> 255) CAN_USE_TELEPORT = Дали да може да ползва Teleport бинда (Тип: Integer -> 1) CAN_USE_HOOK = Дали да може да ползва Hook бинда и колко пъти (1 - може 1 път , 3 - може 3 пъти , Х - може Х пъти , 0 - не може) (Тип: Integer -> 5) CAN_USE_THUNDER = Дали да може да ползва Thunder бинда и колко пъти (1 - може 1 път , 3 - може 3 пъти , Х - може Х пъти , 0 - не може) (Тип: Integer -> 2) EXTRA_JUMPS = Колко допълнителни скоци във въздуха да може да прави играч (0 - николко , 1 - +1 скок, Х - +Х скока) (Тип: Integer -> 2) CAN_USE_FREEZE = Дали да може да ползва Freeze бинда и колко пъти (1 - може 1 път , 3 - може 3 пъти , Х - може Х пъти , 0 - не може) (Тип: Integer -> 10) FLAG = администраторски флаг (НЕЗАДЪЛЖИТЕЛНО) (Тип: String -> b) DEPLOY_SOUND = Звук при избиране на ножа HIT_SOUND = Звук при ударяне играч HITWALL_SOUND = Звук при ударяне стена SLASH_SOUND = Звук при slash STAB_SOUND = Звук при колене играч
- Пример 1:
Код за потвърждение: Избери целия код
[Default Knife \d( \yAbility: \rHealth Regen\d )] NAME = Default Knife !n( !tAbility: !gHealth Regen !n) INFO = !tHealth Regen INFO2 = !tNow you are regenerating health V_MODEL = models/v_knife.mdl P_MODEL = models/p_knife.mdl GRAVITY = 1.0 SPEED = 250.0 DAMAGE = 1.0 NOFOOTSTEPS = 0 TRANSPARENCY = 255 HPREGEN = 1 CAN_USE_TELEPORT = 0 CAN_USE_HOOK = 0 CAN_USE_THUNDER = 0 EXTRA_JUMPS = 0 CAN_USE_FREEZE = 0
- Пример 2:
Код за потвърждение: Избери целия код
[MultiJump Knife \d( \yAbility: \rMultiJumps\d )] NAME = MultiJump Knife !n( !tAbility: !gMultiJumps !n) INFO = !tCan make Jumps in Air !g[2 times] INFO2 = !tNow you can !gJump in Air !t2 times V_MODEL = models/v_knife.mdl P_MODEL = models/p_knife.mdl GRAVITY = 1.0 SPEED = 250.0 DAMAGE = 1.0 NOFOOTSTEPS = 0 TRANSPARENCY = 255 HPREGEN = 0 CAN_USE_TELEPORT = 0 CAN_USE_HOOK = 0 CAN_USE_THUNDER = 0 EXTRA_JUMPS = 2 CAN_USE_FREEZE = 0
- Настроен е конфигурационен файл, който може да се ползва директно за Deathrun FUN сървъри като Knife Mod (добавете си скинове).
- Сървъри ползващи този плъгин