Headshots Deluxe

В този раздел можете да качвате преработени плъгини.
Аватар
RideeR ;]
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 170
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:30
Получена благодарност: 3 пъти

Headshots Deluxe

Мнение от RideeR ;] » 23 Яну 2017, 17:17

Автори:
DanRaZor & RideeR ;]

Описание:
Плъгинът добавя top за headshots в сървъра ви.Също така има и % на headshots от общите убийства на играча.
► Покажи скъсения текст
Команди:
  • say /hstop
  • say /hsall
  • say_team /hstop
  • say_team /hsall
Headshots_deluxe.sma
(7.77 KiB) Свалено 283 пъти
Headshots_deluxe.sma
(7.77 KiB) Свалено 283 пъти
Последно промяна от WaLkZ на 13 Яну 2019, 23:33, променено общо 1 път.
Причина: обновена версия с тази от JustInCase

Аватар
Ant1Lamer
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 217
Регистриран на: 08 Окт 2016, 00:03
Се отблагодари: 18 пъти
Получена благодарност: 3 пъти

Re: Headshots Deluxe

Мнение от Ant1Lamer » 29 Яну 2017, 23:23

Код за потвърждение: Избери целия код

L 01/26/2017 - 18:25:44: Start of error session.
L 01/26/2017 - 18:25:44: Info (map "de_train32") (file "addons/amxmodx/logs/error_20170126.log")
L 01/26/2017 - 18:25:44: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "Headshots_deluxe.amxx")
L 01/26/2017 - 18:25:44: [AMXX] Run time error 5: memory access 
L 01/26/2017 - 18:25:44: [AMXX]    [0] Headshots_deluxe.sma::cmd_hsall (line 139)
И крашва сървъра даже някои път не отваря мотд
НАУЧИ ПРАВИЛАТА, ЗА ДА ЗНАЕШ КАК ПОРЯДЪЧНО ДА ГИ НАРУШАВАШ!!!

Аватар
Ant1Lamer
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 217
Регистриран на: 08 Окт 2016, 00:03
Се отблагодари: 18 пъти
Получена благодарност: 3 пъти

Re: Headshots Deluxe

Мнение от Ant1Lamer » 01 Фев 2017, 20:25

ъп
НАУЧИ ПРАВИЛАТА, ЗА ДА ЗНАЕШ КАК ПОРЯДЪЧНО ДА ГИ НАРУШАВАШ!!!

Аватар
JustInCase
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 582
Регистриран на: 14 Окт 2016, 23:31
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 15 пъти

Re: Headshots Deluxe

Мнение от JustInCase » 01 Фев 2017, 21:03

Ant1Lamer написа:

Код за потвърждение: Избери целия код

L 01/26/2017 - 18:25:44: Start of error session.
L 01/26/2017 - 18:25:44: Info (map "de_train32") (file "addons/amxmodx/logs/error_20170126.log")
L 01/26/2017 - 18:25:44: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "Headshots_deluxe.amxx")
L 01/26/2017 - 18:25:44: [AMXX] Run time error 5: memory access 
L 01/26/2017 - 18:25:44: [AMXX]    [0] Headshots_deluxe.sma::cmd_hsall (line 139)
И крашва сървъра даже някои път не отваря мотд

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>

#define MAX_TXT_LEN   300 

new iKills[33], iKiller = 0, iHeadShots[33], ranking[33]

new titleMotd[30] = "HEADSHOT : Rankings"
new noHeadshot[50]= "No Headshots, try again later"
new textFrags[25] = "Frags"

public plugin_init() 
{
    register_plugin("Headshot Deluxe", "1.0", "DanRaZor & RideeR ;]")
    register_clcmd("say /hsall", "cmd_hsall")
    register_clcmd("say /hstop", "cmd_hsall")
    register_clcmd("say_team /hsall", "cmd_hsall")
    register_clcmd("say_team /hstop", "cmd_hsall")
    register_event("DeathMsg", "eventDeathMsg", "a")
}

public eventDeathMsg()
{
    iKiller = read_data(1)
    new iVictim = read_data(2)
    if(iKiller == iVictim || !is_user_connected(iKiller))
    {
        return 
    }    
    if(read_data(3) == 1)
    {
        iHeadShots[iKiller]++
        update_rankings()
    }
    iKills[iKiller]++
}
public cmd_hsall(id)
{
    new title[80] 
    new topText[2000] 
    new NameP[32] 
    new textC1[200]
    new textC2[700]
    new textC3[200]
    new textC4[200]
    new textC5[200]
    
    new NB = 0
    
    formatex(title, charsmax(title), titleMotd)
        
    for(new d = 1 ;d < 16; ++d) 
    { 
        new userId = ranking[d] 
    
        if(userId == 0) 
        { 
            d = 50       
        } 
        else if(is_user_connected(userId)) 
        { 
    
            if(iHeadShots[userId] > 0) 
            { 
                get_user_name (userId, NameP, charsmax(NameP)) 
                new Float:percent  = (float(iHeadShots[userId]) / float(iKills[userId])) * 100 
                new temp1[128] 
                formatex(temp1, 9, "%d<br>", d) 
                add(textC1, charsmax(textC1), temp1) 
                add(textC2, charsmax(textC2), NameP) 
                add(textC2, charsmax(textC2), "<br>") 
                new temp3[128] 
                formatex(temp3, charsmax(temp3), "%d<br>", iHeadShots[userId]) 
                add(textC3,charsmax(textC3),temp3)                
                new temp4[128] 
                formatex(temp4, charsmax(temp4), "%.1f<br>", percent) 
                add(textC4, 199, temp4) 
                add(textC5, 199, "%<br>")         
                ++NB
            }
        }    
    }     
    if(NB == 0) 
    { 
        
         add(topText, charsmax(topText), "<html><head></head><body bgcolor=^"#000000^" text=^"#000000^">")
         add(topText, charsmax(topText), "<div align=^"center^">") 
         add(topText, charsmax(topText), "<font size=^"2^" face=^"Arial, Helvetica, sans-serif^" color=#FF0000>") 
         add(topText, charsmax(topText), "<br><br><b>") 
         new temp6[100] 
         formatex(temp6, charsmax(temp6), "%s ...", noHeadshot) 
         add(topText, charsmax(topText), temp6) 
         add(topText, charsmax(topText), "</b></font></div></body></html>") 
    }     
    else 
    { 
         add(topText, charsmax(topText), "<html><head></head><body bgcolor=^"#000000^" text=^"#000000^">") 
         add(topText, charsmax(topText), "<table align=^"center^" width=^"80%^">") 
         add(topText, charsmax(topText), "<td bgcolor=^"#000000^" width=^"12%^">") 
         add(topText, charsmax(topText), "<div align=^"center^">") 
         add(topText, charsmax(topText), "<font size=^"2^" face=^"Arial, Helvetica, sans-serif^" color=#FF0000><br><b><hr>") 
         add(topText, charsmax(topText), textC1) 
         add(topText, charsmax(topText), "</b></td><td bgcolor=^"#000000^"><div align=^"left^" width=^"48%^">") 
         add(topText, charsmax(topText), "<font size=^"2^" face=^"Arial, Helvetica, sans-serif^" color=#FF0000><br><b><hr>") 
         add(topText, charsmax(topText), textC2) 
         add(topText, charsmax(topText), "</b></font></div></td><td bgcolor=^"#000000^" width=^"20%^"><div align=^"center^">") 
         add(topText, charsmax(topText), "<font size=^"2^" face=^"Arial, Helvetica, sans-serif^" color=#FF0000><b>HS</b><br><b><hr>") 
         add(topText, charsmax(topText), textC3) 
         add(topText, charsmax(topText), "</b></font></div></td><td bgcolor=^"#000000^" width=^"15%^"><div align=^"right^">") 
         add(topText, charsmax(topText), "<font size=^"2^" face=^"Arial, Helvetica, sans-serif^" color=#FF0000><b>Frags</b><br><b><hr>") 
         add(topText, charsmax(topText), textC4) 
         add(topText, charsmax(topText), "</b></font></div></td><td bgcolor=^"#000000^" width=^"5%^"><div align=^"left^">") 
         add(topText, charsmax(topText), "<font size=^"2^" face=^"Arial, Helvetica, sans-serif^" color=#FF0000><br><b><hr>") 
         add(topText, charsmax(topText), textC5) 
         add(topText, charsmax(topText), "</b></font></div></td></table></body></html>") 
         for(new d = 1; d < 33; ++d) 
         { 
            new userId = ranking[d] 
    
            if(userId == 0) 
            { 
                d = 50       
            } 
            else if(is_user_connected(userId)) 
            {     
                if(iHeadShots[userId] > 0) 
                { 
                    get_user_name(userId, NameP, charsmax(NameP)) 
                    new Float:percent = (float(iHeadShots[userId]) / float(iKills[userId])) * 100 
                    new temp[MAX_TXT_LEN] 
                    formatex(temp, charsmax(temp), "^n%d - %s^n %4d Headshot(s) - %s %.1f %% ", d, NameP, iHeadShots[userId], textFrags, percent) 
                    add(topText, charsmax(topText), temp) 
                    ++NB 
                }
            }    
        } 
    } 
    show_motd(id, topText, title)     
    return PLUGIN_CONTINUE 
    
}

public update_rankings() 
{ 

    for(new z = 1; z < 33; ++z) 
    { 
       
        if(ranking[z] == 0) 
        { 
             ranking[z] = iKiller 
             
             return PLUGIN_CONTINUE 
        } 
        else if(ranking[z] != iKiller) 
        { 
        
            if(iHeadShots[iKiller] > iHeadShots[ranking[z]]) 
            { 
                for(new w = 32; w > z; --w) 
                { 
                    ranking[w] = ranking[w-1] 
                } 
                ranking[z] = iKiller 
                new dec = 0 
                for(new x = z+1; x < 33; ++x) 
                { 
                    if(ranking[x] == iKiller) 
                    { 
                        ++dec    
                        ranking [33-dec] = 0 
                    } 
                    if(x+dec < 33) 
                        ranking[x]=ranking[x+dec]                
                } 
                return PLUGIN_CONTINUE 
             } 
             
             else if(iHeadShots[iKiller] == iHeadShots[ranking[z]]) 
             { 
        
                new Float:prct1  = (float(iHeadShots[iKiller])     / float(iKills[iKiller])) * 100 
                new Float:prct2  = (float(iHeadShots[ranking[z]]) / float(iKills[ranking[z]])) * 100 
                if(prct1 > prct2) 
                { 
                    for(new w = 32; w > z; --w) 
                    { 
                        ranking[w] = ranking[w-1] 
                    } 
                    ranking[z] = iKiller 
                    new dec = 0 
                    for(new x = z+1; x < 33; ++x) 
                    { 
                        if(ranking[x] == iKiller) 
                        { 
                             ++dec    
                             ranking [33-dec] = 0 
                        } 
                        if(x+dec < 33) 
                        ranking[x]=ranking[x+dec]                
                    } 
                    return PLUGIN_CONTINUE 
                } 
             } 
         } 
         else if(ranking[z] == iKiller) 
         { 
             return PLUGIN_CONTINUE 
         } 
    } 
    return PLUGIN_CONTINUE 
}  
Тествай.
MANSION - HNS : 45.144.155.99:27026
ONLINE

Аватар
Ant1Lamer
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 217
Регистриран на: 08 Окт 2016, 00:03
Се отблагодари: 18 пъти
Получена благодарност: 3 пъти

Re: Headshots Deluxe

Мнение от Ant1Lamer » 01 Фев 2017, 22:50

Мерси за сега всичко точно и бачка няма да крашва ! :)
НАУЧИ ПРАВИЛАТА, ЗА ДА ЗНАЕШ КАК ПОРЯДЪЧНО ДА ГИ НАРУШАВАШ!!!

Аватар
JustInCase
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 582
Регистриран на: 14 Окт 2016, 23:31
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 15 пъти

Re: Headshots Deluxe

Мнение от JustInCase » 02 Фев 2017, 01:05

Ще е добре автора на темата да обнови сорс кода
MANSION - HNS : 45.144.155.99:27026
ONLINE

Аватар
LoShIaA
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 323
Регистриран на: 20 Окт 2016, 14:44
Местоположение: Стара Загора
Се отблагодари: 120 пъти
Получена благодарност: 9 пъти

Re: Headshots Deluxe

Мнение от LoShIaA » 31 Май 2017, 17:36

Изображение
Изображение
Това забравено ли е там или просто не е махнато умишлено?

Аватар
Ant1Lamer
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 217
Регистриран на: 08 Окт 2016, 00:03
Се отблагодари: 18 пъти
Получена благодарност: 3 пъти

Headshots Deluxe

Мнение от Ant1Lamer » 19 Ное 2018, 17:10

явно е забравено, ще е хубаво малко да се оптимизира кода ако има нужда и да се пооправи малко плугина сякаш не показва много вярно плугина след ретри май пак се запазват може да се попрегледа :) иначе го ползвам
НАУЧИ ПРАВИЛАТА, ЗА ДА ЗНАЕШ КАК ПОРЯДЪЧНО ДА ГИ НАРУШАВАШ!!!

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Преработени плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта