[УРОК] Как да тестваме различни скинове в игра?

Уроци и за Counter-Strike Global Offensive.
Отговори
Потребителски аватар

Автор на темата
cs_4ever CSPORTAL
Потребител
Потребител
Мнения: 301
Регистриран: 10 окт 2016, 23:08
Местоположение: България , София , Дианабад
Години: 21
Контакти:

[УРОК] Как да тестваме различни скинове в игра?

Мнение от cs_4ever CSPORTAL » 17 яну 2017, 21:21

Здравейте,

трудно бе да напиша точно заглавие тъй като урока дава възможност за тестване на лични скинове, скинове свалени от интернет и т.н. Но като цяло ще се запознаете с метода на импортване, вкарване на скинове различни от оригиналните в CS:GO.

Като начало да спомена, че идеята за урока не е моя. Урока е от части преведен и са добавени елементи от мен за по-голямо разяснение.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =290321886 - линк към урока на Crille

ВНИМАНИЕ: Вие НЕ трябва да играете със заменени скинове е публични сървъри! Може да използвате новите текстури в лични сървъри или offline игра! Повечето публични сървъри няма да ви допуснат с подменени игрови файлове.

ВНИМАНИЕ: Скиновете, които ще смените с оригиналните няма да заменят тези, които сте закупили. Само и единствено Вие ще виждане подменените текстури. Използването им online в публични сървъри е на ваша отговорност и рискът вашия акаунт да бъде баннат се поема изцяло от ВАС!

Нужни програми
GCFScape - Безплатен софтуер, който ви позволява да виждате и променяте оригиналните модели на оръжията.
Notepad ++ - познат на повечто редакционен софтуер.
Погрижил съм се за последните версии на нужните програми!

Импортиране на скинове
Този урок няма да ви покаже как да създавате нови скинове. Урокът е за тези, който вече имат собствени скинове и/или искат да тестват други такива.

1. Намиране на нужните папки
Като начало трябва да отворите директорията на CS:GO - C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\Counter-Strike Global Offensive\csgo
C:\Program Files - при Вас това може да е различно, но всичко останало е едно и също за всички.

В папкта csgo ще видите много други папки, но ни е нужна папката с име materials. Преименувайте тази папка на materials_BAK или нещо друго. Това е с цел запазване на оригиналните файлове - бекъп (backup).
Сега отидете по-надолу и намерете файл с име pak01_dir
Изображение

Отворете файла с GCFScape и копирайте цялата папка materials някъде на десктопа или някъде, където ще я намерите лесно.
Изображение

Сега поставете копираната папка materials в главната директория на CS:GO където преименувахме папката materials_BAK
C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\Counter-Strike Global Offensive\csgo
Изображение

Сега отидете в C:\Programs Files\Steam\SteamApps\common\Counter-Strike Global Offensive\csgo\materials\models\weapons бъдете сигурни, че е materials\models\weapons, а не \models\weapons!

Тук вие ще видите 2 папки: v_models и w_models.
v_model е 2048x2048 големина на новата текстура
w_model e 512x512 големина на новата текстура

2. Импортиране на файловете
v_model е VTF файла, който изпращате, когато публикувате скин. За да направите 512х512 файл, трябва да импортирате текстурата - TGA файла във VTFedit, програма, която трябва да имате в случай, че правите скинове. След което трябва да настройте Champ настройките по следния начин:
Изображение

Запазете новия .vtf файл без значение от името, тъй като по-късно ще го променим.
Отворете v_models папката и намерете желаното оръжие. Например: AK-47 e rif_ak47.
Ще видите 3 файла. Копирайте вашата текстура с размери 2048х2048 в папката на оръжието.
Изображение

Сега преименувайте вашия файл с име, което съдържа същия брой символи като оригиналния файл.
Пример: оригиналния файл е с име ak47 т.е. a-k-4-7 това са 4 символа. Името на вашия файл трябва също да е с 4 символа. Например ak48
Изображение

Трябва да направите същото за w_model.
- отворете w_models папката
- намерете желаното оръжие
- копирайте вашата текстура с размери 512х512
- променете името ѝ с ново, което има същия брой символи като оригиналния файл
Ще ви е по-лесно в следващите стъпки ако използвате същото име както при папка v_models или в нашия случай ak48

3. Промени, които ще накарат играта да зарежда вашите файлове
За да направим така, че CS:GO да използва ново-добавените файлове от Вас се върнете в главната директория C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\Counter-Strike Global Offensive\csgo
ВАЖНО: Копирайте файла pak01_dir в същата папка и го преименувайте на pak01_dir_BAK в случай, че имате проблем с файловете на самата игра. Ако излезе някаква грешка при зареждане или опит за свързване със сървър използвайте резервния файл pak01_dir_BAK като го преименувате на оригиналното му име.

След което трябва да редактираме pak01_dir с Notepad ++.
Натиснете Ctrl+F за да използвате търсачката. Въведете името на папката на избраното оръжие. В случая ние ще тестваме AK47, a папката е rif_ak47.
Изображение

Първо трябва да променим оригиналния модел w_model. Променете името на оригиналната текстура с името на вашата текстура. В случая променяме ak47 на ak48
Изображение

Натиснете няколко пъти Find next докато на намерим мястото за промяна на v_model. След което направете същото и подменете имената. От ak47 на ak48.
Изображение

Запишете и сте готови!

Сега вече може да отворите играта и да тествате новите скинове.


Полезни команди
Ето и няколко команди, които ще ви помогнат в заснемането и огледа на новите скинове. Напишете ги в конзолата на играта.

sv_cheats 1 - позволява така наречените "хитрини", които ще накарат останалите команди да работят
impulse 101 - нужните парички за закупуване на желаното оръжие
mp_buytime 999 - ще удължи времето за купуване на оръжие
cl_drawhud 0 - ще скрие HUD надписите и изображенията от вашия екран за по добри снимки в играта
host_timescale 0.1 или по-малко - ще забави времето в игра. Полезно е ако искате да заснемете моменти от стрелба, презареждане и т.н.

Вашите скинове ще се виждат и в инвентара.
Изображение

Надявам се урокът да ви е харесал. Опитах се да го направя и от части авторски като се водя по плана на оригиналния урок и не превеждам дословно.
Все пак искам да предупредя, че нито аз, нито автора носим отговорност в случай, че има последствия от промяната на всичко това. Напомням да го използвате за лични цели. Не играйте в публични сървъри!
Поздрави!
Автор : See ya later aligator

Отговори

Върни се в “CSGO: Уроци”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта