Какви характеристики се изисква за GO сървъри?

Пишете тук при всякакви проблеми свързани с играта.
Потребителски аватар

mount4 amxx
Потребител
Потребител
Мнения: 187
Регистриран: 03 ное 2016, 19:54
Местоположение: Варна
Години: 23
Контакти:

Re: Какви характеристики се изисква за GO сървъри?

Мнение от mount4 amxx » 24 ное 2016, 20:06

hackera457 написа:Моята препоръка да е и с компилирано ядро, но не задължително
никак даже! стандартното ядро е перфектно за всичко. няма нужда от нова компилация, данеговорим че отнема много време.
94.190.190.195:27015 -> Изображение <-- Runemod here !
94.190.190.195:27017 -> Изображение

Segmentation fault Изображение <-- Opera browser !

Потребителски аватар

hackera457 Охрана
Модератор
Модератор
Мнения: 360
Регистриран: 01 ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Получена благодарност: 10 пъти
Години: 23
Контакти:

Re: Какви характеристики се изисква за GO сървъри?

Мнение от hackera457 Охрана » 24 ное 2016, 20:09

mount4 написа:
hackera457 написа:Моята препоръка да е и с компилирано ядро, но не задължително
никак даже! стандартното ядро е перфектно за всичко. няма нужда от нова компилация, данеговорим че отнема много време.
А напротив, правил съм тази играчка и наистина компилирано ядро е по-добре. Защото ядрото при компилация му спираш доста излишни глупости, които попринцип не трябват за една сървърна машина. Компилацията отнема време в зависимост от бързината на процесора. При четириядрен компилацията няма да отнеме много време. Стандартно не компилиран кернел идва с изключена опция за Real Time Kernel
Моите плъгини

Код: Избери всички

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Потребителски аватар

mount4 amxx
Потребител
Потребител
Мнения: 187
Регистриран: 03 ное 2016, 19:54
Местоположение: Варна
Години: 23
Контакти:

Re: Какви характеристики се изисква за GO сървъри?

Мнение от mount4 amxx » 24 ное 2016, 22:39

това че му спираш излишни неща незначи че работи по-бързо ами че зарежда по-бързо.
И за какво ти е Real Time ? В случая "cs сървър" Realtime е абсолютно излишен. Разбирам да беше някой мултифункционален сървър че да задаваш приоритети на задачите ама то един сървър с една задача и няма кой да и отнема ресурсите.
94.190.190.195:27015 -> Изображение <-- Runemod here !
94.190.190.195:27017 -> Изображение

Segmentation fault Изображение <-- Opera browser !

Потребителски аватар

3agopka
Потребител
Потребител
Мнения: 66
Регистриран: 20 окт 2016, 21:36

Re: Какви характеристики се изисква за GO сървъри?

Мнение от 3agopka » 30 ное 2016, 16:07

Пробвал ли си домашен хост ? Аз пробвах влезнаха 5-6 човека и започна да ми лаги при 2.4 CPU , РАМ - 3 гб. 100 мб интернет.

Потребителски аватар

hackera457 Охрана
Модератор
Модератор
Мнения: 360
Регистриран: 01 ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Получена благодарност: 10 пъти
Години: 23
Контакти:

Re: Какви характеристики се изисква за GO сървъри?

Мнение от hackera457 Охрана » 30 ное 2016, 16:25

Под Windows е нормално да е така, тъй като WIndows дърпа бая ресурси заради всичките Aero простотии и приложения
Моите плъгини

Код: Избери всички

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Потребителски аватар

3agopka
Потребител
Потребител
Мнения: 66
Регистриран: 20 окт 2016, 21:36

Re: Какви характеристики се изисква за GO сървъри?

Мнение от 3agopka » 30 ное 2016, 21:41

Ами нека пробва да се измъчи да разбере дали става или не става...
Аз съм се убедил ,че от вкъщи не става , каквото и да прави каквото и да се слага...

Отговори

Върни се в “CSGO: SourceMod: Дискусии / Поддръжка / Помощ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост