никак даже! стандартното ядро е перфектно за всичко. няма нужда от нова компилация, данеговорим че отнема много време.hackera457 написа:Моята препоръка да е и с компилирано ядро, но не задължително
Какви характеристики се изисква за GO сървъри?
-
mount4
Извън линия - Потребител
- Мнения: 187
- Регистриран на: 03 Ное 2016, 19:54
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Re: Какви характеристики се изисква за GO сървъри?
-
hackera457
Извън линия - Потребител
- Мнения: 768
- Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
- Местоположение: София
- Се отблагодари: 1 път
- Получена благодарност: 124 пъти
- Обратна връзка:
Re: Какви характеристики се изисква за GO сървъри?
А напротив, правил съм тази играчка и наистина компилирано ядро е по-добре. Защото ядрото при компилация му спираш доста излишни глупости, които попринцип не трябват за една сървърна машина. Компилацията отнема време в зависимост от бързината на процесора. При четириядрен компилацията няма да отнеме много време. Стандартно не компилиран кернел идва с изключена опция за Real Time Kernelmount4 написа:никак даже! стандартното ядро е перфектно за всичко. няма нужда от нова компилация, данеговорим че отнема много време.hackera457 написа:Моята препоръка да е и с компилирано ядро, но не задължително
Моите плъгини
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <hambeer>
RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);
public GivePlayerBeer(Pl){
if(!is_user_alive(Pl)){
ham_give_beer(Pl, 5)
client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}
-
mount4
Извън линия - Потребител
- Мнения: 187
- Регистриран на: 03 Ное 2016, 19:54
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Re: Какви характеристики се изисква за GO сървъри?
това че му спираш излишни неща незначи че работи по-бързо ами че зарежда по-бързо.
И за какво ти е Real Time ? В случая "cs сървър" Realtime е абсолютно излишен. Разбирам да беше някой мултифункционален сървър че да задаваш приоритети на задачите ама то един сървър с една задача и няма кой да и отнема ресурсите.
И за какво ти е Real Time ? В случая "cs сървър" Realtime е абсолютно излишен. Разбирам да беше някой мултифункционален сървър че да задаваш приоритети на задачите ама то един сървър с една задача и няма кой да и отнема ресурсите.
-
3agopka
Извън линия - Потребител
- Мнения: 68
- Регистриран на: 20 Окт 2016, 21:36
- Получена благодарност: 1 път
Re: Какви характеристики се изисква за GO сървъри?
Пробвал ли си домашен хост ? Аз пробвах влезнаха 5-6 човека и започна да ми лаги при 2.4 CPU , РАМ - 3 гб. 100 мб интернет.
-
hackera457
Извън линия - Потребител
- Мнения: 768
- Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
- Местоположение: София
- Се отблагодари: 1 път
- Получена благодарност: 124 пъти
- Обратна връзка:
Re: Какви характеристики се изисква за GO сървъри?
Под Windows е нормално да е така, тъй като WIndows дърпа бая ресурси заради всичките Aero простотии и приложения
Моите плъгини
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <hambeer>
RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);
public GivePlayerBeer(Pl){
if(!is_user_alive(Pl)){
ham_give_beer(Pl, 5)
client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}
-
3agopka
Извън линия - Потребител
- Мнения: 68
- Регистриран на: 20 Окт 2016, 21:36
- Получена благодарност: 1 път
Re: Какви характеристики се изисква за GO сървъри?
Ами нека пробва да се измъчи да разбере дали става или не става...
Аз съм се убедил ,че от вкъщи не става , каквото и да прави каквото и да се слага...
Аз съм се убедил ,че от вкъщи не става , каквото и да прави каквото и да се слага...
-
HDS
Извън линия - Потребител
- Мнения: 22
- Регистриран на: 02 Юли 2019, 22:19
- Се отблагодари: 10 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Какви характеристики се изисква за GO сървъри?
Знам, че са много стари мненията.
Между-другото наскоро пробрах и пуснах csgo сървър, като цяло е доста по-сложно от cs 1.6 сървър.
Да не говорим, че постоянно се поддържа за разлика от cs 1.6 : <
При 16 ядрен процесор с над 27 бота сървъра почва да лагва, при положение, че са на 3.8 Mhz с 16 GB рам 3200 MHZ dual channel
Играта въобще не е оптимизирана и самите ботове взимат всичката изчислителна мощност на single core, за това и почва да лагва, а самия процесор дори не са товари...
БОТОВЕТЕ ТОВАРЯТ МНОГО ТАКА, ЧЕ НЕ СА ГОЛЯМ ФАКТОР!
Ще кача снимки : >
При различни настройки максимум ботове 27 tickrate 77*(73.1) и лаг в сървъра няма.
При 128Tickrate = 15 бота.. лаг няма.
Няма как да тествам с играчи, но явно за да хостваш 64 слотов сървър с 128tickrate трябва да имаш нещо от сорта на 10ghz за да не лагва сървъра xax...
Пълна трагедия.
При 64 tickoв сървър, точността я няма никаква, времето за реагиране между сървъра и играча е доста голямо...
ЗАбравих да кажа, че е на SSD 500MB/read/write 128vs64tickrate
Между-другото наскоро пробрах и пуснах csgo сървър, като цяло е доста по-сложно от cs 1.6 сървър.
Да не говорим, че постоянно се поддържа за разлика от cs 1.6 : <
При 16 ядрен процесор с над 27 бота сървъра почва да лагва, при положение, че са на 3.8 Mhz с 16 GB рам 3200 MHZ dual channel
Играта въобще не е оптимизирана и самите ботове взимат всичката изчислителна мощност на single core, за това и почва да лагва, а самия процесор дори не са товари...
БОТОВЕТЕ ТОВАРЯТ МНОГО ТАКА, ЧЕ НЕ СА ГОЛЯМ ФАКТОР!
Ще кача снимки : >
При различни настройки максимум ботове 27 tickrate 77*(73.1) и лаг в сървъра няма.
При 128Tickrate = 15 бота.. лаг няма.
Няма как да тествам с играчи, но явно за да хостваш 64 слотов сървър с 128tickrate трябва да имаш нещо от сорта на 10ghz за да не лагва сървъра xax...
Пълна трагедия.
При 64 tickoв сървър, точността я няма никаква, времето за реагиране между сървъра и играча е доста голямо...
ЗАбравих да кажа, че е на SSD 500MB/read/write 128vs64tickrate
- Прикачени файлове
-
- Screenshot (4).png (3.19 MiB) Преглеждано 3505 пъти
- Screenshot (4).png (3.19 MiB) Преглеждано 3505 пъти
-
- Screenshot (3).png (721.23 KiB) Преглеждано 3505 пъти
- Screenshot (3).png (721.23 KiB) Преглеждано 3505 пъти
-
- Screenshot (2).png (895.99 KiB) Преглеждано 3505 пъти
- Screenshot (2).png (895.99 KiB) Преглеждано 3505 пъти
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 10 Отговори
- 2192 Преглеждания
-
Последно мнение от gts-games.com
-
- 7 Отговори
- 3870 Преглеждания
-
Последно мнение от GsTracker.net
-
- 6 Отговори
- 2663 Преглеждания
-
Последно мнение от V.A.L.V.E
-
- 0 Отговори
- 1352 Преглеждания
-
Последно мнение от Scorpions95
-
- 12 Отговори
- 5413 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 3 Отговори
- 914 Преглеждания
-
Последно мнение от Kenway
-
- 1 Отговори
- 1126 Преглеждания
-
Последно мнение от m0ney
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта