1. За урока съм направил стая, раздела на две чрез врата и бюро на което да стои ключът.
2. Сложете cycler_weapon върху бюрото и му задайте име, както и къде се намира моделът.
3. Направете блок с текстура AAATRIGGER върху модела, и му направете Targer - keymm.
4. До момента, ако стартирате картата си би трябвало нищо да не става. Вратата като я пипнете ще се отваря без никакви проблеми, а моделът просто ще изчезва като го вземете. Нека да продължим напред - създайте multi_manager със следните параметри :
Код за потвърждение: Избери целия код
Name : keymm
натискате smartEdit бутона и правите нови параметри
keytext : 0.0001
keyoperation : 0.0001
5. За момента добре, следва да създадем текста който ще изписва когато играч вземе ключа. Сложете game_text близо до обекта ни и го именувайте keytext, както и напишете каквото искате да излиза в полето Message Text.
6. Правим multisource и го именуваме - keyoperation както и на вратата която вече сме направили правим настройката Master - keyoperation.
7. Ако всичко сте направили както аз, в момента трябва вратата да се отваря само като сте взели ключът и при неговото взимане би трябвало да ви излиза текст. Време е да пристъпим и към последната част - сложете AAATRIGER блок близо до вратата със следните параметри :
Код за потвърждение: Избери целия код
Class : trigger_multiple
Target : closedtext
Name : doorclosedtext
8. Направете отново game_text по този начин : Name - closedtext, Message Text - текстът който да излиза. Също така AAATRIGER блок върху миналия, но малко по-голям по този начин :
Код за потвърждение: Избери целия код
Class : trigger_once
Target : openedtext
Kill Target : doorclosedtext
Master : keyoperation
9. Ето я и последната стъпка, направете game_text с име openedtext и всичко вече е готово. Компилирайте картата и се насладете на това което направихте.