Настройване на Valve Hammer Editor 3.5.3

Уроци за Valve Hammer Editor.
Аватар
aHaJLruH
Извън линия
VHE Mapper
VHE Mapper
Мнения: 138
Регистриран на: 13 Окт 2016, 12:33
Местоположение: София
Се отблагодари: 12 пъти
Получена благодарност: 42 пъти

Настройване на Valve Hammer Editor 3.5.3

Мнение от aHaJLruH » 29 Сеп 2017, 15:50

Здравейте, това ще бъде първата стъпка която трябва да поемете към правенето на карти за Counter-Strike 1.6, а именно настройването на програмата. С това ръководство ще се научите как по най-бързият и удобен начин да ви бъде готова програмата за употреба. Е нека да започваме с изтеглянето и.

Кликнете на линкът и изтеглете архива в него - ЛИНК. Той съдържа всичко необходимо и няма да се налага да изтегляте допълнителни файлове. Единственото което може да допълните е да направите папка с име "RMF" която да съдържа .RMF файловете ви.

Изображение

Стартирайте приложението "hammer" и ще ви излезе прозорче, което ви казва че нямате направени настройки на програмата. Натискате "Да" и започвате да ги правите.

Изображение

Кликате на Game Configurations таб-а горе в ляво и попълвате полетата по следния начин :
Configuration: CS 1.6
Game Data Files: Натискате на Add и добавяте zhlt.fgd и half-life_3.5.3.fgd файловете от \fgd директорията в папката на програмата.
Game Executable Directory: Избирате пътят пък играта ви. (CS-a)
Mod Directory: Избирате пътят към cstrike папката в директорията на играта ви.
Game Directory: Избирате пътят към valve папката в директорията на играта ви.
RMF Directory: Избирате къде да ви бъдат запаметявани .RMF файловете. Демек картите в разработка. (папката която направихме преди малко)

Изображение

Готови сте с първият таб от настройката. Сега следва да започнем със следващия - Build Programs
Configuration: CS 1.6
Game Executible: Избирате hl.exe което се намира в директорията на играта ви.
CSG executible: Избирате hlcsg файлът който се намира в ДиректориятаНаПрограмата/maps.
BSP executible: Избирате hlbsp файлът който се намира в ДиректориятаНаПрограмата/maps.
VIS executible: Избирате hlvis файлът който се намира в ДиректориятаНаПрограмата/maps.
RAD executible: Избирате hlrad файлът който се намира в ДиректориятаНаПрограмата/maps.
Place compiled maps in this directory before running the game: Къде да поставя компилираните карти. (Counter Strike 1.6/cstrike/maps)

Изображение

Остана само последният таб който ви е необходим. Textures. В него се добавят .WAD файловете (текстурите) които програмата ще възпроизвежда. Само от вас зависи кои ще добавите.

Изображение

Натискате на OK, после File > New и сте готови да започнете с първата си карта. :bg:

Аватар
Exticition
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 54
Регистриран на: 04 Авг 2017, 00:15

Настройване на Valve Hammer Editor 3.5.3

Мнение от Exticition » 04 Окт 2017, 18:21

Важно да се спомене, че ако ce добави някой wad то трябва в вашата папка cstrike да го има този wad.

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “VHE Уроци”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта