Аптечки - item_healthkit / trigger_hurt / func_healthcharger

Уроци за Valve Hammer Editor.
Аватар
aHaJLruH
Извън линия
VHE Mapper
VHE Mapper
Мнения: 138
Регистриран на: 13 Окт 2016, 12:33
Местоположение: София
Се отблагодари: 12 пъти
Получена благодарност: 42 пъти

Аптечки - item_healthkit / trigger_hurt / func_healthcharger

Мнение от aHaJLruH » 09 Авг 2017, 12:08

Здравейте, в този урок ще ви запозная с методите за лечение които може да сложите на картата си.

NEW Краен Резултат

func_healthcharger [аптечка на стена]
Стъпка 1: Правите си обекта който ще ви бъде аптечката. Аз ще използвам обикновения текстур.

Изображение
Стъпка 2: Маркирате го и натискате на "ToEntity" долу в дясно.

Изображение
Стъпка 3: Избирате за class "func_healthcharger". Ако искате да се зарежда броня вместо тази функция използвате "func_recharge".

Изображение

trigger_hurt [зона за лекуване]
Стъпка 1: Като за начало си направете как да ви изглежда зоната на външен вид. Не е задължително.

Изображение
Стъпка 2: Направете обект с текстура "Aatrigger" и го вкарайте вътре в зоната. Който се докосне до този обект ще му се дава кръв.

Изображение
Стъпка 3: Натиснете пак на "ToEntity" и му задайте class "trigger_hurt" с Damage: -5 [или друга отрицателна стойност]. Колко кръв да дава се определя като стойността се дели на две. Демек, ако искате да дава по 10 кръв на секунда слагате -20.
Изображение

item_healthkit [аптечка на земята]
Стъпка 1: Натиснете Shift+E и след това на 3D камерата където искате да ви бъде аптечката.

Изображение
Стъпка 2: Издърпайте обекта малко над повърхността.

Изображение
Стъпка 3: Десен бутон върху обекта и на Properties. Класът го правите "item_healthkit".

Изображение

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “VHE Уроци”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта