Оръжия по земята / илюзия / стълбa

Уроци за Valve Hammer Editor.
Аватар
aHaJLruH
Извън линия
VHE Mapper
VHE Mapper
Мнения: 138
Регистриран на: 13 Окт 2016, 12:33
Местоположение: София
Се отблагодари: 12 пъти
Получена благодарност: 42 пъти

Оръжия по земята / илюзия / стълбa

Мнение от aHaJLruH » 17 Юли 2017, 14:43

Оръжия по земята!
Стъпка 1:Натискате Shift + E и отдолу в дясно търсите следното :

Изображение
Стъпка 2:Променяте "Objects" на armoury_entity и след това на 3D камерата натискате на мястото където искате да бъде оръжието.

Изображение
Стъпка 3:Маркирате обекта който поставихте и с десен бутон избирате "Properties".

Изображение
Стъпка 4:От полето "item" избирате кое да бъде оръжието, а от полето "Count" колко броя да са.

Изображение
Илюзия - стена през която може да се минава, но изглежда като истинска
Стъпка 1:Правите си стената върху която ще работите.

Изображение
Стъпка 2:Маркирате я и от дясно натискате на "ToEntity".

Изображение
Стъпка 3:Ще ви се появи прозорче от което избирате следните настройки :

Class: func_illusionary
Render Mode: Solid - no light

Изображение
Как се прави стълба!
Стъпка 1:Правите си стълбата с текстура "ladder".

Изображение
Стъпка 2:Маркирайте я и от дясно натиснете на "toEntity". Ще ви излезе нов прозорец на който трябва да зададете параметри.

Изображение
Стъпка 3:Настройвате я така:

Код за потвърждение: Избери целия код

[Class] - func_wall
[Render Mode] - Solid - no light
[FX Amount] - 255 
Изображение
Стъпка 4:Направете обект със същите дължина/ширина и го прилепете към предната страна на стълбата. [вторият обект трябва да е с текстура Aaаtrigger]

Изображение
Стъпка 5:По същият начин както преди малко зададохме на стълбата сега ще зададем настройка и на другото блокче пред нея и сме готови.

Код за потвърждение: Избери целия код

[Class] - func_ladder
Изображение

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “VHE Уроци”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта