Чупливи/нечупливи стъкла

Уроци за Valve Hammer Editor.
Аватар
aHaJLruH
Извън линия
VHE Mapper
VHE Mapper
Мнения: 138
Регистриран на: 13 Окт 2016, 12:33
Местоположение: София
Се отблагодари: 12 пъти
Получена благодарност: 42 пъти

Чупливи/нечупливи стъкла

Мнение от aHaJLruH » 15 Юли 2017, 19:21

Стъпка 1:Така ... направил съм си дупка специално за прозореца. Вие може да искате да направите хиляди други неща със стъкла, но принципът е абсолютно еднакъв. Правите си блок с текстура "GLASS", демек това е вашето стъкло.

Изображение
Стъпка 2:Натискате на "toEnitity" от дясно и му задавате следните параметри :

Код за потвърждение: Избери целия код

[Class] : func_wall
[Render Mode] : Texture - some light
[FX Amount] : Пишете по ваша прецента. С това се настройва колко да е прозрачно стъклото.
Изображение
Стъпка 3:Ако го направите така стъклото ви няма да може да се счупи, а само ще бъде прозрачно. В случай че искате да може да се счупва му задавате тези параметри :

Код за потвърждение: Избери целия код

[Class] : func_breakable
[Render Moder] : Texture - some light
[FX Amount] : Както преди малко.
[Material Type] : Glass
[Strength] : Колко да е издръжливо стъклото.
Изображение

Обратно към “VHE Уроци”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта