Компилиране на ядро под Linux (Game Server Kernel)

Дискусии и проблеми свързани с Linux.
Аватар
hackera457
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 768
Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 124 пъти
Обратна връзка:

Компилиране на ядро под Linux (Game Server Kernel)

Мнение от hackera457 » 11 Сеп 2018, 23:03

Marinovv написа: 11 Сеп 2018, 22:40 Добре и последно да уточним. След като настроя всичко от make menuconfig трябва ли да го запася с някакво име файла преди разширението .config или не? И ако запиша с име ще компилира ли точно тези настройки, които съм задал без да му пиша името? Примерно, както бях задал преди само make

Съжалявам. Знам, че е леко глупав въпрос, но искам да съм сигурен, че ще компилира точните настройки, а не някакви други по стандарт, които са.
След make menuconfig запазвам конфига .config както си е по default и се компилира с нестройките, които си дал
Моите плъгини

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Аватар
Marinovv
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 511
Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
Местоположение: България
Се отблагодари: 530 пъти
Получена благодарност: 13 пъти
Обратна връзка:

Компилиране на ядро под Linux (Game Server Kernel)

Мнение от Marinovv » 11 Сеп 2018, 23:09

Много благодаря. Ето това вече е урок. Ще е добре да го уточниш в темата, защото малцина знаят, че не трябва да се пише нищо след или пред разширението .config Също вярвам, че всичко с * е включено.

Поздрави и всичко най - хубаво. :tnx:
Иван Маринов,

лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.

DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.

Последвайте ме във Facebook

Аватар
hackera457
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 768
Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 124 пъти
Обратна връзка:

Компилиране на ядро под Linux (Game Server Kernel)

Мнение от hackera457 » 11 Сеп 2018, 23:51

Marinovv написа: 11 Сеп 2018, 23:09 Много благодаря. Ето това вече е урок. Ще е добре да го уточниш в темата, защото малцина знаят, че не трябва да се пише нищо след или пред разширението .config Също вярвам, че всичко с * е включено.

Поздрави и всичко най - хубаво. :tnx:
Благодаря, Добавил съм тази подробност в урока
Моите плъгини

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Аватар
Marinovv
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 511
Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
Местоположение: България
Се отблагодари: 530 пъти
Получена благодарност: 13 пъти
Обратна връзка:

Компилиране на ядро под Linux (Game Server Kernel)

Мнение от Marinovv » 12 Сеп 2018, 11:32

Прощавай, че спамя отново, но май стана. Имам въпрос.

Сега всичко след рестарт на устройството си пуснах тестов сървър и наистина като го задам на <Много висок> приоритет CPU му е до 20:00 максимум, а преди беше на 30:00 и стигаше до 50 , 60. Въпросът ми обаче сега е когато в този сървър примерно влязат повечко хора дали ще може да натоварва компютърът до 30 примерно и горница т.е. дали ще използва пълноценно компютъра в по натоварени ситуации?
Иван Маринов,

лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.

DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.

Последвайте ме във Facebook

Аватар
hackera457
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 768
Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 124 пъти
Обратна връзка:

Компилиране на ядро под Linux (Game Server Kernel)

Мнение от hackera457 » 14 Сеп 2018, 10:45

Marinovv написа: 12 Сеп 2018, 11:32 Прощавай, че спамя отново, но май стана. Имам въпрос.

Сега всичко след рестарт на устройството си пуснах тестов сървър и наистина като го задам на <Много висок> приоритет CPU му е до 20:00 максимум, а преди беше на 30:00 и стигаше до 50 , 60. Въпросът ми обаче сега е когато в този сървър примерно влязат повечко хора дали ще може да натоварва компютърът до 30 примерно и горница т.е. дали ще използва пълноценно компютъра в по натоварени ситуации?
Попринцип всичко си зависи от това каква машина имаш. Компилирането ти дава някаква оптимизация и при пълен сървър не би трябвало да окаже влияние върху работата, е сега би трябвало да знаеш, че компютър, който се ползва за хост на сървъри не трябва да се ползва за нищо друго освен за хост иначе не би трябвало да има проблем. Възможно е да има леки drop-ове на fps-то, но не би оказало някакво съществено влияние върху сървъра
Моите плъгини

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Аватар
delirium
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 40
Регистриран на: 15 Окт 2016, 16:15
Местоположение: Dorado
Получена благодарност: 16 пъти
Обратна връзка:

Компилиране на ядро под Linux (Game Server Kernel)

Мнение от delirium » 15 Сеп 2018, 10:35

Marinovv написа: 12 Сеп 2018, 11:32 Прощавай, че спамя отново, но май стана. Имам въпрос.

Сега всичко след рестарт на устройството си пуснах тестов сървър и наистина като го задам на <Много висок> приоритет CPU му е до 20:00 максимум, а преди беше на 30:00 и стигаше до 50 , 60. Въпросът ми обаче сега е когато в този сървър примерно влязат повечко хора дали ще може да натоварва компютърът до 30 примерно и горница т.е. дали ще използва пълноценно компютъра в по натоварени ситуации?
Пробвай да нагласиш честотата на 100HZ, вместо на 1000HZ.
Timer Frequency --> (1000 HZ)
Timer Frequency --> (100 HZ)

Аватар
hackera457
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 768
Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 124 пъти
Обратна връзка:

Компилиране на ядро под Linux (Game Server Kernel)

Мнение от hackera457 » 15 Сеп 2018, 23:26

delirium написа: 15 Сеп 2018, 10:35
Marinovv написа: 12 Сеп 2018, 11:32 Прощавай, че спамя отново, но май стана. Имам въпрос.

Сега всичко след рестарт на устройството си пуснах тестов сървър и наистина като го задам на <Много висок> приоритет CPU му е до 20:00 максимум, а преди беше на 30:00 и стигаше до 50 , 60. Въпросът ми обаче сега е когато в този сървър примерно влязат повечко хора дали ще може да натоварва компютърът до 30 примерно и горница т.е. дали ще използва пълноценно компютъра в по натоварени ситуации?
Пробвай да нагласиш честотата на 100HZ, вместо на 1000HZ.
Timer Frequency --> (1000 HZ)
Timer Frequency --> (100 HZ)
Той има предвид, че има някаква оптимизация в сравнение с преди
Както казах всичко зависи от машината, на която се хоства и за какво ще се ползва освен за хост
Моите плъгини

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Аватар
delirium
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 40
Регистриран на: 15 Окт 2016, 16:15
Местоположение: Dorado
Получена благодарност: 16 пъти
Обратна връзка:

Компилиране на ядро под Linux (Game Server Kernel)

Мнение от delirium » 17 Окт 2018, 16:35

hackera457 написа: 15 Сеп 2018, 23:26
delirium написа: 15 Сеп 2018, 10:35
Marinovv написа: 12 Сеп 2018, 11:32 Прощавай, че спамя отново, но май стана. Имам въпрос.

Сега всичко след рестарт на устройството си пуснах тестов сървър и наистина като го задам на <Много висок> приоритет CPU му е до 20:00 максимум, а преди беше на 30:00 и стигаше до 50 , 60. Въпросът ми обаче сега е когато в този сървър примерно влязат повечко хора дали ще може да натоварва компютърът до 30 примерно и горница т.е. дали ще използва пълноценно компютъра в по натоварени ситуации?
Пробвай да нагласиш честотата на 100HZ, вместо на 1000HZ.
Timer Frequency --> (1000 HZ)
Timer Frequency --> (100 HZ)
Той има предвид, че има някаква оптимизация в сравнение с преди
Както казах всичко зависи от машината, на която се хоства и за какво ще се ползва освен за хост
Аз имах предвид, че на 100Hz може и да усети още по-голяма оптимизация.

Аватар
hackera457
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 768
Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 124 пъти
Обратна връзка:

Компилиране на ядро под Linux (Game Server Kernel)

Мнение от hackera457 » 17 Окт 2018, 16:45

delirium написа: 17 Окт 2018, 16:35 Аз имах предвид, че на 100Hz може и да усети още по-голяма оптимизация.
Защо така смяташ, тествал ли си го
Моите плъгини

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Аватар
delirium
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 40
Регистриран на: 15 Окт 2016, 16:15
Местоположение: Dorado
Получена благодарност: 16 пъти
Обратна връзка:

Компилиране на ядро под Linux (Game Server Kernel)

Мнение от delirium » 17 Окт 2018, 17:46

Да. Зависи и от процесора, но може да се усети спад на CPU time на 1000FPS сървър.

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Linux”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта