Конзолни команди за сървър и клиент

Тук можете да намерите всякакви уроци свързани с Counter-Strike 1.6, както и да споделяте нови такива. Имайте предвид, че уроците свързани с AMXX не се пускат в този раздел.
Аватар
Burton
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 25
Регистриран на: 01 Окт 2017, 19:04
Получена благодарност: 1 път

Конзолни команди за сървър и клиент

Мнение от Burton » 08 Окт 2016, 14:06

Конзолни команди (C)


cl_messages играча да вижда съобщенията от сървъра
cl_rate - измерва се в byte-ове за секунда, които клиентът праща на сървъра. Това е upload rate-a на връзката.
cl_allowdownload [1]-Разрешава тегленето на ресурси от сървъра към играча.Влияе само на времето на теглене, т.е. ако е неактивно (стойност 0), а сървъра има модел, който вие нямате, няма да ви свърже със сървъра.Препоръчителна стойност 1.
cl_allowupload [0]-Разрешава качването на клиентски ресурси на сървъра.Примерно ако вие имате някакъв модел, а сървъра го няма, то никой няма да го види.Препоръчителна стойност 1.
cl_anglespeedkey [0.67] определя скоростта на управляващите клавиши.
cl_backspeed [400] За активиране и коригиране на скороста с която се движим назад (разбира се в повечето случаи тя е нагласена на максимум.Препоръчителна 400 .
cl_bob -0.010 (client player) - измерва количеството подскачания на оръжието, когато играч бяга
cl_bobcycle 0 спира движението на ръката ти при движение и скачане;0.800 (client player) - определя честотата на "подскачане" на оръжието на играча, когато той бяга.
cl_bobup - при стрейф се получава колебание на камерата на играча нагоре-надолу.Тази команда регулира честотата на тези колебания,При стойност 0 колебанията изчезват и стрейфа винаги е на максимална амплитуда.
cl_chasedist 112 - променя дистанцията ???
cl_clockreset 0.100 – нулиране на часовника ???
cl_cmdbackup - количество пакети, които се изпрщат към сървъра в секунди.Ако промените стойността ще се промени и пинга, затова не злоупотребявайте с нея.Най оптималната стойност е 2.
cl_cmdrate - Определя колко пъти в секунда клиента информира сървъра за действията си. Тоест когато в играта се движите напред вашият компютър изпраща тази информация до сървъра, за да знае той къде се намирате на картата и какво движение сте извършили. По-подразбиране стойността на тази променлива е 30. Това означава, че клиентът ще изпраща информация за действията си 30 пъти в секунда, което е напълно достатъчно. Ако имате по-бавна връзка намалете тази стойност. Стойности под 20 все пак не са желателни. Ако играете в локална мрежа и имате добър хардуер Вие ще имате възможност да виждате 100 кадъра в секунда. Ако искате всеки един кадър да е съгласуван със сървъра нагласете командата на 100. Стойности над 100 губят смисъла си, тъй като Counter-Strike има вграден лимит от 100 кадъра за секунда.
cl_corpsestay Това са секунди които определят колко време труповете седят в 1 round,ако е 0 изчезват веднага
cl_crosshair_color cl_crosshair_color (RGB код) - Това е за промяна цвета на мерника (Той може да бъде променян и от менюто Options [връзка] .
cl_crosshair_size Това е за промяна големината на мерника. Аз използвам cl_crosshair_size small .
cl_crosshair_translucent Това е за промяна прозрачността на мерника. Аз използвам cl_crosshair_translucent 1 .
cl_dlmax ???
cl_download_ingame - разрешава тегленето на ресурси директно в игра.Препоръчителна е стойност 1.
cl_dynamiccrosshair Това е дали мерника да се уголемява докато се движите , да се смалява когато сте спрели и да се смалява до максималност когато сте клекнали. Аз използвам cl_dynamiccrosshair 0 .
cl_fixtimerate 7.500 – корекция на времето за обновяване ???
cl_forwardspeed За активиране и коригиране на скороста с която се движим напред (разбира се в повечето случаи тя е нагласена на максимум.Препоръчителна 400 .
cl_gaitestimation 1 (client player) - позволява на играча да ходи ???
cl_gg 0 (client player) - включва шаблонния режим на играта ???
cl_himodels (client player) - Пуска (1), спира (0) използване на висококачествени модели ???
cl_lc - компенсация на лага, ако има такъв от страна на сървъра.Тази опция кара сървъра да вземе под внимание вашия пинг и значително да подобри работата си, но трябва да бъде и разрешена и съответстващата команда на сървъра ( sv_unlag 0 ).Ако тя е пусната то cl_lc cl_lw се игнорират.Препоръчителна стойност 1.
cl_lw - всички ефекти и действия свързани с оръжията се изчисляват от страна на клиента.Това значително опимизира работата, но няма 100 % гаранция, че вие ще забележите това.Ако искате да играете без лаг сложете стойност 1.
cl_lb - всичко което виждате в игра от стрелбата, петна кръв, дири по стените и т.н. са за сметка на клиента.Тук принципа на оптимизация е както и при командите cl_lw и cl_lc.Препоръчителна стойност 1.
cl_minmodels Когато е 1 всички Т са с модел L337 Krew,а СТ French GIGN,при 0 можеш да видиш всички модели
cl_movespeedkey 0.300 (client player) - Определя скоростта на движение на играча при използване на клавиатура
cl_needinstanced 0 – Определя нужната дистанция ???
cl_nodelta - забранява delta компресията.Не подобрява скоростта на свързване и е предназначена за добри локални мрежи и слаби компютри.За игра по модем стойността трябва да е 0.
cl_nopred - не предвижда движенията на играча.Ако искате вашите и на останалите играчи движенията да ги виждате плавни не включвайте тази опция.Препоръчителна стойнст 0.
cl_observercrosshair 1- включва мерника в режим "наблюдател, 0 - изключва
cl_pitchdown <angle> (client player) - Определя максималния ъгъл, от който играча може да гледа отгоре
cl_pitchspeed 225 (client player) - Определя скоростта на изменение на ъгъла, от който играча може да гледа нагоре и надолу
cl_pitchup <angle> (client player) - Определя максималния ъгъл, от който играча може да гледа надолу
cl_radartype Вид на радара ( прозрачен или плътен )
cl_resend - след колко време ще изискате от сървъра да ви прати нов пакет данни, ако предишния не е получен.Колкото са по-малки, толкова по-бързо грешката ще бъде поправена при предаването на данните, но понякога тя има стойност не 1, а 2 и даже 3 и ако връзката не е добра и следващият пакет също не пристигне ще се плочи критична грешка и ще ви изхвърли от сървъра (най-често с грешката Connection Problem, в горния десен ъгъл на екрана ).За начало поставете стойност 1.
cl_righthand лява ръка 0,дясна 1
cl_shadows - Това е за включване и изключване на сенките на играчите
cl_showerror - показва грешките (???)
cl_showevents - показва събитията (???)
cl_showfps Показва ви те кущото FPS в горния ляв ъгъл на екрана.За пускане стойност 1.
cl_showmessages - показва съобщенията
cl_shownet 0 (client player) показва параметрите на мрежовите пакети
cl_sidespeed За активиране и коригиране на скороста с която се движим на страни (ляво и дясно) (разбирасе в повечето случаи тя е нагласена на максимум.Препоръчителна 400 .
cl_slist 10 (client player) - Определя броя на сървърите, които ще се покажат при командата slist
cl_smoothtime 0.100 – време за изглаждане (???)
cl_solid_players 1 (client player) - включва режим "солид" при изгледа на модела на играча.
cl_timeout - време на таймаут-а (когато играч не може да се свърже със сървъра)
cl_updaterate - Противоположна на командата cl_cmdrate. Тя определя колко пъти в секунда сървъра информира клиента за събитията в играта. По подразбиране има стойност 20.Kомандата cl_cmdrate е с по-висока стойност, защото е по-важно сървъра да бъде правилно информиран, тъй като той решава дали даден фраг ще настъпи или не. Тоест по-важно е той да има точна информация. Не препоръчвам да намалявате тази стойност. Само ако е крайно необходимо и искате да пробвате да играете, чрез модем. За локална мрежа важи правилото описано по-горе. Стойността на командата е добре да е 100, но не повече. Така ще сте сигурни, че всичко което виждате на екрана се вижда и от сървъра..
cl_upspeed[/b] За активиране и коригиране на скороста с която се движим нагоре (така и не разбирам за какво ми е след като не летя , може би е когато ходим по наклонен терен).Препоръчителна 320 .
cl_vsmoothing 0.050 – определяне на изглажданията ???
cl_waterdist 4 (client player) - задава дистанция във водата
cl_weather - спира, пуска дъжда на картите в които го има
cl_yawspeed Това е за активиране на скороста с която се отклоняваме от посоката в която сме се движили.
cl_ejectbrass "x" -Ако х е 0 маха хвърчащите гилзи.1 ги връща.
cl_sidespeed (0-?) - За активиране и коригиране скороста на диагонално ходене.Препоръчителна 400 .
crosshair "0/1" (0 awp-to няма по средата червена точка,при 1 има)

Конзолни команди (D)


d_spriteskip – вкл/изкл някои настройки на спрайтовете при взрив и т.н.
deathmatch 0 – избор на модела на deathmatch * 1 е 'вкл', 0 е 'изкл'
default_fov 90 – ъгъл на гледането в градуси
delta_clear – включване на делта компресията ( ??? )
delta_stats – делта статистика ???
demos – показва списъка на демо файловете при командата startdemos
developer -
Командата ви пуска в режим за разработчици. В много оптимизиращискриптове я има като 1, но това е неправилно.
Защо е неправилно е въпросът.Идеята е, че имате контрол в/у целият двигател на играта и естествено като сте наблъскали оптимайзери, скриптове и всякакви други боклуци и отключите двигателя, той започва да бие грешки и да се държи странно и от там тези забавяния и тромави движения!
Може да се конфигурира така, че да не забавя, но няма никакъв смисъл ако сте просто играчи, а на хора, когато разработват модове или правят карти
не им пречи това, че забавя :Д Но пак казвам - пробвайте. Не се притеснявайте да експериментирате.Може да се получи нещо добро - кой знае!

disconnect (client player) - излизане от сървър
drawradar - показва радара на екрана
drop – "изпускане" на оръжието
dropclient (server) – излизане на клиент от сървъра

Конзолни команди (E)


edgefriction 2 –определя процента на "търкания" между играчите и обектите
enableconsole (client player) - Отваря конзолата
endmovie – спира командата startmovie
entities - списък на използваните entities >>>
envmap – създава 6 *.bmp картинки на небето, където в момента стои играча ( ??? )
ex_correct 0
ex_diminishextrap 0
ex_extrapmax 1.200
ex_maxaccel 2000
ex_maxerrordistance 64
ex_maxspeed 750
ex_minvelocity 0
ex_interp 0.01
exec <filename> (client/server all) - Зареждане на допълнителен файл със зададено име и разширение .cfg
exit (client/server all) - Изход от играта към ОС без потвърждение за изход

Конзолни команди (F)


fakelag 0 – симулация на закъснението (зависи от числото)
fakeloss 0 – симулация на загубите на изпращаните пакети (??? )
fastsprites 0 – реализъм на виждането на ефекта от гранатите ??? (със 0,1 и 2 сменяте видовете гранати)
firstperson – включване на камерата от първо лице
fps_max - Задава стойност на кадрите в секунда <72>
fps_modem 31 (client player) - Задава стойност на кадрите в секунда при игра с модем
fullinfo <complete info string> - Показва информация за играча ????
fullserverinfo - показва информация за сървъра

Конзолни команди (G)


gamedir - показва директорията където е инсталирана играта
gamma 3 (client video) - ниво на гамата
gg - включва шаблонния (измерващия) режим на играта <demoname> - * 'cl_gg' трябва да бъде 1
gl_affinemodels 0 (client video) - ???
gl_alphamin 0.250(client video) - видимост на прозрачни текстури
gl_clear 0 (client video) – вкл/изкл показването на пукнатините между текстурите
gl_cull 1 (client video) – вкл/изкл показва само видимите обекти
gl_d3dflip 0 (client video) – вкл/изкл командата D3D.
Това е команда отнасяща се до D3D, а не към openGL.Самата команда е за обръщане на реда за рендване на картината и винаги е била препоръчителна стойност "0", но на мен ми оправя блъра на снаипера
и аз също ползвам 1.

gl_dither 1 (client video) - вкл/изкл dithering
gl_dump – показва данни за видеокартата, производител, версия, и режим на използване
gl_flipmatrix 0 (client video) - вкл/изкл грешките на прицелване при използването на режимите 3Dnow, 3dfx, MiniGL
gl_keeptjunctions 0 (client video) – вкл/изкл показването на пукнатини между текстурите (при 1 добро качество но менящо fps)
gl_lightholes 0 (client video) – записва грешки на видеото в лог файл (gl_log <logfile name> )
gl_log <logfilename> (client video) – записва в лог файл съобщенията за грешки на видеото
gl_max_size 256 (client video) - Ограничение на максималния размер на текстурите, колкото по-малка стойност, толкова по-размити текстури
gl_monolights 0 (client video) - При установке значения 1 карта становится светлой везде
gl_nobind 0 (client video) - вкл/изкл замяна на текстурите с текстови символи
gl_overbright 0 (client video) - вкл/изкл режим на максимална яркост
gl_palette_tex 0 (client video) - вкл/изкл палитри на текстурите
gl_picmip 0 (client video)
gl_playermip 0 (client video) - детайлизирани модели на играчите
gl_polyoffset 4 (client video) - смесване на повърхностите.
gl_reporttjunctions 0 (client video) - вкл/изкл записването на t-junctionon съобщенията в конзолата
gl_smoothmodels 0 (client video) - вкл/изкл режим на изглаждането на моделите
gl_spriteblend 0 (client video) - Задава ниво на детайлност на моделите на играчите<1>
gl_texels (client video) – Показва броя на texels прехвърлени от видео картата ???
gl_texsort 0 (client video) – сортировка на texels ???
gl_texturemode [type] (client video) - Показва нивото на качеството на текстурите
gl_wateramp 0.300 (client video) – увеличава/намалява звуковите ефекти на водата
gl_zmax 4096 (client video) -дълбочина на Z-буфера <8000>
gl_ztrick 1 (client video) - за карти 3DFx трябва да поставите 1 за ускорение
graphheight 64 (client player) - определя ширината на графиката r_netgraph ???
graphhigh 512 (client player) - определя максималната стойност , която ще показва графиката ???
graphmean 1 (client player)- определя средната стойност на графиката
graphmedian 128 (client player) - Средната стойност, която показва графиката
gunsmoke - След всеки изстрел дулото на вашето оръжие ще дими.Нищо практично, но красиво...

Конзолни команди (H)


heartbeat (server server admin) – изпраща переодичен сигнал към главния сървър ако той е достъпен онлайн ???
hideconsole (client player) - Затваря конзолата ????
hideradar - Премахва радара от екрана
hisound (client audio) - Определя висококачствен звук 1 - 22 kHZ ,2 - 11kHZ
host_framerate 0 – определя скоростта с помоща на която сървъра общува с играта ???
host_killtime 0 – време на отсъствие на сървъра ????
host_limitlocal 0 – ограничава броя на локалните играачи на сървъра ???
hostname <name> (server server admin) - определя името на сървъра
host_profile 0 – определя профила на сървъра
host_speeds 0 – скорост на сървъра ???
HostMap 0 –текущата карта на сървъра
hostname 0 – вкл/изкл определя името на сървъра
hostport 0 – вкл/изкл определя хостпорта
hpkextract <filename> [all|1 idx] (mod authors developers) – извлича файлове от *.hpk файла opts = <hpkname> [всичко| single index] ???
hpklist <hpkfilename> (mod authors developers) – показва списък на *.hpk файловете
hpkremove <name> <index> (mod authors developers) – изтрива файлове с разширение hpk
hpkval <filename> (mod authors developers) – показва временната стойност на величината за <hpkfilename> ???
hud_capturemouse 1 -събиране на мишката ???
hud_centerid 0 (client player) - показва името на играча в центъра на мерника(1) или долу в ляво(0)
hud_deathnotice_time 6 (client player) - време за показване на съобщението за убийствата ???
hud_draw 1 – показва всичко скрито на екрана ???
hud_drawhistory_time 6 (client player) – колко дълго на екрана ще стоят HUD иконки-те ???
hud_fastwitch 0 (client player) - бързо превключване на оръжието(не е нужно да се натиска левия бутон на мишката), т.е. премахвате анимацията горе на екрана, когато сменяте оръжията
hud_saytext 1 – вкл/изкл показването на текст на екрана
hud_saytext_time 5 (client player) - определя колко дълго да остане чата на екрана <5>
hud_takesshots 0 – показва изстрелите

Конзолни команди (I)


impulse 100 (client player) - Включва фенерчето
impulse 101 (client player) - получавате 16000$ (действа само при sv_cheats 1)
impulse 201 (client player) - нарисувайте своето лого
interp (client player) – включва интерполацията на фрейма ???
invlast (client player) - Връщате се към последния използван предмет от инвентара
invnext (client player) - Отивате към следващия предмет в инвентара
ip_clientport 0 (client player) – задава ip clientport за игра по TCP/IP
ip_hostport 0 (server server admin) – задава ip hostport TCP/IP
ipx_clientport (client player) - задава ixp clientport за игра по IPX
ipx_serverport (server server admin) - задава ixp hostport за игра по IPX

Конзолни команди (J)


joyadvanced 0 (client joystick) – настройки на джойстика
joyadvancedupdate (client joystick) – настройки на джойстика
joyadvaxisr 0 (client joystick) – настройки на джойстика
joyadvaxisv 0 (client joystick) – настройки на джойстика
joyadvaxisx 0 (client joystick) – настройки на джойстика
joyadvaxisy 0 (client joystick) – настройки на джойстика
joyadvaxisz 0 (client joystick) – настройки на джойстика
joyforwardsensitivity –1 (client joystick) – настройки на джойстика
joyforwardthreshold 0.150 (client joystick) – настройки на джойстика
joyname 0 (client joystick) – настройки на джойстика
joypitchsensitivity 1 (client joystick) – настройки на джойстика
joypitchthreshold 0.150 (client joystick) – настройки на джойстика
joysidesensitivity –1 (client joystick) – настройки на джойстика
joysidethreshold 0.150 (client joystick) – настройки на джойстика
joystick 0 (client joystick) - включва (1), изключва (0) поддръжката на джойстика в игра
joywwhack1 0 (client joystick) – настройки на джойстика
joywwhack2 0 (client joystick) – настройки на джойстика
joyyawsensitivity –1 (client joystick) – настройки на джойстика
joyyawthreshold 0.150 (client joystick) – настройки на джойстика

Конзолни команди (K)


kick # <keys#> (server server admin) - *Изхвърляне на играч с определен ник, IP или пореден номер от сървъра
kill (client player) - Самоубийство
killserver (server server admin) – “убиване” на сървъра

Конзолни команди (L)


lightgamma 2.500 (client video) - гама на осветеността
list (client player) – показва списък с локалните сървърислед използване на командата slist
listdemo <demoname> (client demo) - показва информация за демо
listid (server server admin) – показва уникалното id в filterban листа
listip (server server admin) – показва ip адреса от filterban листа
load <name> (client player) – зарежда запазена игра
loadas8bit 0 (client audio) – включва 8 битов звук (лошо качество 1 – вкл. 0 – изкл.)
localinfo (client player) – показва локалните настройки
log on log оff (server server admin) – включва/изключва лог файла
logaddress <ip> <port> (server server admin) – ?????
logsdir - сменя името на директорията където се съхранява файла *.log
lookspring 0 (client mouse) - позволява авто центриране когато +mlook е разрешен ????
lookstrafe 0 (client mouse) - позволява стрейф с мишката
lservercfgfile (server server admin) – показва конфигурационния файл на сървъра (по подразбиране listenserver.cfg)

Конзолни команди (M)


m_filter 0 (client mouse) - включва режим ??? "гладко"??? движение на мишката
m_forward (client mouse) - скорост на мишката направо
m_pitch 0.022 (client mouse) - определя коефициента на чуствителност на мишката при движение нагоре/надолу, при отрицателен знак се получава invert т.е. мърдайки мишката напред поглеждате надолу и мърдайки я назад поглеждате нагоре (много е объркващо ако не сте играли така)
m_side 0.800 (client mouse) - определя скоростта на стрейфа с мишката (например, при включена команда +strafe)
m_yaw 0.022 (client mouse) - определя коефициента на чуствителност на мишката при движение наляво, надясно
map <mapname> (client/server server/admin) - зарежда указаната карта
mapcyclefile 0 (server server admin) – вкл/изкл зареждането на файла с последователността на картите при пускане на сървъра( по подразбиране 'mapcycle.txt') ????
maps <substring> (server server admin) - зарежда списъка с картите на сървъра
max_shells - Вкл/изкл показването на изстреляните гилзи
max_smokepuffs - има/няма дим след стрелба
maxplayers 16 (server server admin) - определя максималното количество играчи на сървъра
mcache - зарежда съдържанието на модемния кеш ???
messagemode <text> (client player) - включва режим, при който съобщенията са видни за всички играчи
messagemode2 <text> (client player) - включва режим, при който съобщенията са видни за играчите само от твоя отбор
model <modelname> (client player) – сменя текущия модел на играча на <modelname>
motd (client player) - показва motd прозореца (съобщение за деня)
motd_display_time 8 (server server admin) – колко време ще се показва motd прозореца
mp_autocrosshair 0 (server server admin) – вкл/изкл използването на autoaim (1 – вкл. 0 – изкл.)
mp_autokick 0 - Включва(1)/изключва(0) автоматичното "ритане" на играчот сървъра при убийство на заложник или съотборник (при пуснат "приятелски огън"-frendly fire)
mp_autoteambalanse 0 - Включва(1)/изключва(0) автобаланса на отборите
mp_buytime - позволено време през което играчите могат да си купуват оръжие, броня и т.н.. <по подразбиране 1,5>
mp_c4timer - команда, с която определяте колко секунди след залаганто на бомбата тя да избухне <по подразбиране 45>
mp_decals 300 (server server admin)
mp_fadetoblack 0 - При стойност "1" екрана на играча ще стане черен, когато той умре
mp_falldamage 0 (server server admin)
mp_flashlight 0 (server server admin) - Включва(1) /изключва(0) използването на фенерчето
mp_footsteps 0 (server server admin) - звук на стъпките 1-включено, 2-изключено
mp_forcechasecam - положение на камерата след като играч умре "свободен изглед"(0) / само играчите от своя отбор (1) / "лежачее положение"(2) ???
mp_forcerespawn 0 (server server admin) - определя времето на достъп в режим "купуване" ???
mp_fraglimit 40 (server server admin) – фраглимит на сървъра
mp_freezetime 0 - определя времето през което играчите си купуват оръжие и амуниции преди да започне рунда и преди да ги пусне да тръгнат.
mp_friendlyfire 0 (server server admin) - да има <1> или да няма <0> приятелски огън (нанасяне на щети и на съотборниците)
mp_hostagepenalty - колко заложника е "позволено" да бъдат убити преди играча да бъде кик-нат("ритнат") от сървъра <по подразбиране 13>
mp_limitteams - ограничение на количеството играчи в един отбор ???
mp_logecho 0 (server server admin) – включение echo команди ???
mp_logfile 0 (server server admin) вкл/изкл воденето на логове
mp_mapvoteratio - Значението на този параметър е равно на тази чст от играчите(0,1 - 1), които ще гласуват за смяна на картата ??
mp_roundtime - Колко ще бъде времето на рунда <по подразбиране 5>
mp_startmoney 800 - Параметър, който определя колко пари ще получава всеки играч в началото на всяка карта <по подразбиране 800>
mp_teamlist <teamname/modelname; teamname/modelname> (server server admin) – показва имената и моделите използвани от отбора в режим на teamplay
mp_timelimit 25 (server server admin) - Колко време ще се играе една карта (в мин.) <по подразбиране 45>
mp_tnpunish 1 - Вкл/изкл. убийството на играч в следващия рунд, който е убил съотборник
mp_weaponstay 0 (server server admin)MP3Volume : 0.800, ???

Конзолни команди (N)


name <playername> (client player) - Име на играча (name qwety)
net_address 0 – показва локалния адрес
net_graph 0 - Вкл, (1), изкл. (0) показването на информационен прозорец (fps, качество на връзката, loss, choke .)
net_graphpos - Определя позицията на информационния прозорец на екрана (стойности от 1 до 3)
net_graphwidth - Указва ширината на информационния прозорец <по подразбиране 150>
net_log 1 – записва в лог състоянието на интернет ????
net_showdrop 0 – показва количеството на загубени пакети
new – самостоятелна игра
nosound 0 (client audio) - Изкл.(1) или вкл. на звука (0)
notarget 0 (client player) – прави играча невидим ( 'sv_cheats' трябва да е 1)

Конзолни команди (P)


password <pass> (server server admin) - Паролата на сървъра
pausable 0 (server server admin) – вкл/изкл. на пауза на играта
pause (client player) (server server admin) - паузиране на играта
ping (server server admin) – показва пинга на всички играчи
pingservers (client player) – показва пинга на сървъра от сървърния лист ???
play <filename> (client audio) - Пуска зададения .wav файл
playdemo <filename> (client demo) - Пускане на определено демо на нормална скорост
playvol 9 (client demo) - сила на звука при пуснатото демо
pointfile <filename> - зареждане на карта\<filename>.pts ???
port 27015 (server server admin) – слага порт за влизане в сървъра по подразбиране
precache 0 (client player) – дава възможност за презареждане на картите 1 - вкл. 0 – изкл.

Конзолни команди (R)


r_bmodelhighfrac 5
r_bmodelinterp 1
r_cachestudio 1
r_cullsequencebox 1
r_decals 250 (client player) - Няма да се вижда кръв, следи от патрони и т.н.
r_drawentities 0 (client player) - Показване на модела на играча(1) или не(0) ???
r_drawviewmodel 0 (client player) - Показване на оръжието(1), не (0)
r_dynamic 0 (client video) - Вкл/изкл. светлините и фенера ???
r_fullbright (client player) – включване на максимална осветеност (само при локална игра)
r_glowshellfreq 2.2
r_lightmap <map#> (client developers) – вкл/изкл сенките на обектите (software rendering mode only - * displays one of four (0,1,2,3) possible lightmaps to view range of switched lights) ????
r_mirroralpha 0 (client player) – вкл/изкл. показването на отразяващите текстури ???
r_mmx 0 (client player) - вкл. поддръжката на MMX
r_norefresh 0 – ???
r_novis 0 – ???
r_speeds 0 (client developers) - Определя осредненото fps ???
r_traceglow 0 - toggles inclusion of monsters in glow sprite occlusion checking - * 1 is 'on', 0 is 'оff' ???
r_wateralpha – вкл/изкл.прозрачността на водата при r_novis 1
rate 25000 (client player) - download rate в byte-ове за секунда. Byte-овете, които сървърът праща на клиента. Ако играете с модем 56К вие имате теоретична скорост от 56000kbps, което е 7000 байта за секунда. Това е само на теория обаче. Реално може да се постигне скорост от порядъка на 6000 байта за секунда.Скорост на предаването на данни. 1000-5000 -за игра по модем, до 50000 -в интернет
rcon <password> rcon <command> (client/server server admin) - Задава парола за отдалечено управление на сървъра.
rcon_address <ip addy> (server server admin)– Определя rcon ip адрес
rcon_password <pass> (server server admin) - Задава rcon паролата на сървъра.
rcon_port 27015 (server server admin – Задава rcon порта.
reconnect (client player) - Ново влизане в текущия сървър.
record <filename> (client demo) - Запис на играта.
reload – презареждане на текущата карта
removedemo – Изтриване на определена част от демо (removedemo <demoname> <№ сегмента> )
resetrcon – Изтрива настоящата rcon парола
restart (client/server server admin) - Започване на играта отначало.
retry (client player) - Същото като reconnect
room_delay 0.3 (client audio) – настройка 3D на звука
room_dlylp 2 (client audio) - настройка 3D на звука
room_feedback 0.42 (client audio) - настройка на 3D звука
room_left 0 (client audio) - настройка на 3D звука

Източник: amxmodxbg.org
Автор: Burton

Аватар
Burton
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 25
Регистриран на: 01 Окт 2017, 19:04
Получена благодарност: 1 път

Конзолни команди за сървър и клиент

Мнение от Burton » 29 Окт 2017, 09:22

А-а-а, почуствах се щастлива като видях свой труд тук, благодаря, че си ме споменал @Ant1Lamer :) Само една забележка : Автор, а не Автов ;) (знам, че е неумишлена)

Аватар
DaRk_StyLe
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 264
Регистриран на: 26 Окт 2016, 12:40
Се отблагодари: 11 пъти
Получена благодарност: 33 пъти

Конзолни команди за сървър и клиент

Мнение от DaRk_StyLe » 29 Окт 2017, 19:00

Мога да те направя автор на темата, ако желаеш да поемеш грижата за нея.

P.S Поправих правописната грешка.

Аватар
Burton
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 25
Регистриран на: 01 Окт 2017, 19:04
Получена благодарност: 1 път

Конзолни команди за сървър и клиент

Мнение от Burton » 29 Окт 2017, 21:11

Нека си остане така :)

Аватар
WaLkZ
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 799
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:13
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 75 пъти
Получена благодарност: 227 пъти
Обратна връзка:

Конзолни команди за сървър и клиент

Мнение от WaLkZ » 30 Окт 2017, 11:11

Все пак е по-добре правата върху темата да са твои. А и никой няма да има против това, затова нека да си е постарому :)

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Уроци свързани с играта”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта