Урока се отнася само за модовете Counter Strike и Condition Zero
Първото, което трябва да направите е пряк път към hl.exe, който в Target трябва да съдържда параметрите:
-game cstrike -console -dev
След това стартираме играта и пускаме карта чрез командата map "карта".За този урок съм използвал картата fy_snow.Когато се зареди, пишем в конзолата dev_overview 1 и ще видим следното нещо:
Това е overview изгледа със стойности в горния край на екрана.Правим скрийншот с Take screen shot клавиша(По подразбиране: F5).Сега въвеждаме в конзолата dev_overview 2 и след няколко секунди стойностите ще изчезнат от екрана.Сега отново правим скрийншот и излизаме от играта.
Сега влезнете във вашата папка cstrike\.Трябва да видите .bmp файлове, започващи с името на картата и завършващи с числа.В моя случай fy_snow0000 и fy_snow0001.За да може да се използвa overview-то от играта то трябва да е 8bit(256 цвята).Не го променяйте с Paint, защото качеството се губи прекалено много.За лека графична обработка аз използвам Irfanview и ще ви покажа как става намаляването на цветовете с нея:
-Първо: Заредете я и от Image изберете Decrease Color Depth...
-Второ: Изберете настройките както съм показал:
-Трето: Натиснете ОК и запишете върху същия файл.
-Четвърто: В името на файла оставете само името на картата.В моя случай само fy_snow.bmp
-Пето: Преместете изображението в cstrike\overviews.
Сега трябва да направим тестовия файл с координатите.Просто копираме някой .txt файл на друга карта и го преименуваме да бъде с името на картата, на която правим overview.В моя случай fy_snow.txt.Отваряме и скрийншота със стойностите.Всъщност точно тези стойности са координатите.Ето стъпка по-стъпка каво се прави:
-Първо: На първия ред можем да заместим името на картата, от която сме взели .txt файла с името на картата, на която в момента правим overview.
-Второ: Стойността на ZOOM взимаме от Zoom в изображението
-Трето: Стойностите на ORIGIN взимаме от скобите след Map Origin като ги пишем като цели числа и спазваме разстоянието между трите стойности.
-Четвърто: Стойността на ROTATED взимаме от Rotated в изображението.
-Пето: В IMAGE само сменяме името на изображението.
-Шесто: Стойността на HEIGHT взимаме от Z Max в изображението.
Ето как изглежда моят текстов файл:
Сега запазваме и пускаме играта за тест.Минаваме наблюдател(Spectator) в някой от двата overview режима и виждаме ефекта:
Това беше !
Официален сайт на Irfanview
Автор: papyrus_kn
Как да си направим собствено overview на карта?
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 0 Отговори
- 1720 Преглеждания
-
Последно мнение от menkisa
-
- 0 Отговори
- 3208 Преглеждания
-
Последно мнение от V.A.L.V.E
-
- 8 Отговори
- 2071 Преглеждания
-
Последно мнение от menkisa
-
- 19 Отговори
- 5599 Преглеждания
-
Последно мнение от Infamous2018
-
- 0 Отговори
- 1080 Преглеждания
-
Последно мнение от gadinkata
-
- 2 Отговори
- 1299 Преглеждания
-
Последно мнение от menkisa
-
- 8 Отговори
- 1684 Преглеждания
-
Последно мнение от zolfeca
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта