Всичко което трябва да знаете за "биндването"

Тук можете да намерите всякакви уроци свързани с Counter-Strike 1.6, както и да споделяте нови такива. Имайте предвид, че уроците свързани с AMXX не се пускат в този раздел.
Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Всичко което трябва да знаете за "биндването"

Мнение от OciXCrom » 09 Окт 2016, 15:49

В тази тема ще ви обясня всичко което трябва да знаете за "биндването". Както всички вече знаете, бинд предствалява улеснен начин за използване на команди, чрез натискане на определено копче. Основната команда за направата на бинд е bind <копче> <команда>, където <копче> е копчето на което искате да сложите дадения бинд, а <команда> е командата, която искате да използвате.

№1 | Пример за прост бинд: bind m chooseteam
Този бинд ще отвори менюто за смяна на отбор когато натиснете копчето 'm'.
В случай командата да изисква въвеждане на интервал (разстояние), задължително трябва да сложите кавички при командата.

№2 | Пример за бинд, който включва команда с интервал: bind f "impulse 100"
Този бинд ще включва/изключва фенера всеки път когато натиснете копчето 'f'.
Ако искате да направите бинд, който ще съдържа две или повече команди, отново трябва да използвате кавички и да отделяте различните команди със знака ';'.

№3 | Пример за бинд, който съдържа повече команди: bind i "drop; echo You have dropped your weapon."
Този бинд ще хвърли моментното ви оръжие и ще изпише съобщението You have dropped your weapon. в конзолата.
Ако пък искате да направите бинд, който ще изписва съобщение в чата, трябва просто да сложите say преди съобщението.

№4 | Пример за бинд, който изписва съобщение в say чата: bind kp_end "say Hello world!"
Този бинд ще изпише съобщението Hello world! в say чата.

Ако искате съобщението да се изписва на отборния чат, вместо say използвайте say_team.

Пример за бинд, който изписва съобщение в отборния чат: bind kp_end "say_team aloha"
Този бинд ще изпише съобщението aloha в отборния чат.

И съответно, за съобщение на all чата, вместо say използвайте amx_say, за админския чат say_team @ или amx_chat и т.н.
За биндване на команди, които изискват въвеждане на 'параметър' при използването им (пример - amx_slay <име>), трябва да използвате "messagemode <команда>". Messagemode позволява въвеждане на текст след като натиснете копчето, на което сте сложили дадения бинд. Тези биндове са доста удобни ако сте админ в някой сървър, защото представляват доста бърз начин за наказване на нарушителите.

№5 | Пример за бинд, който изисква въвеждане на един параметър: bind k "messagemode amx_slay"
Този бинд ви позволява да въведете името на играча, който искате да 'слейнете'. След като натиснете копчето, в левия-горен ъгъл ще ви се покаже съобщение amx_slay :
Изображение
и вие можете да напишете името на играча (няма нужда да въвеждате целия ник, може да въведете само част от ника, в случай да няма друг играч с подобно име).
Изображение
След като натиснете 'enter', вие сте използвали командата amx_slay <nick>.

При въвеждане на команди от този вид в конзолата, трябва да сложите кавички ако ника съдържа интервал/и. Но, с използване на такъв бинд, не трябва да слагате кавички, защото те автоматично се слагат след като натиснете 'enter'.
Ако при използване на messagemode, командата изисква въвеждане на повече параметри (пример - amx_kick <име> [причина]), отново трябва да използвате същата команда, но начина на използване е различен. След като натиснете даденото копче, въвеждате първия параметър, слагате кавичка, интервал, кавичка и въвеждате втория параметър. Ако втория параметър е число, не трябва да слагате втора кавичка.
Изображение
{crom" 36}

№6 | Пример за бинд, който изисква въвеждане на повече параметри: bind l "messagemode amx_kick"
След като натиснете копчето трябва да въведете името на играча, да сложите кавичка-интервал-кавичка и да въведете причината.
Изображение
{crom" "AFK}
Ако не сложите кавички и напишете crom AFK, сървъра ще зачита crom AFK като име и ще изхвърли играча ако има такъв. С въвеждане на crom" "AFK, сървъра счита crom за име, а AFK за причина и съответно, изхвърля играча (crom) с причина AFK.

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Уроци свързани с играта”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта