Хакове - видове и разпознаването им.

Тук можете да намерите всякакви уроци свързани с Counter-Strike 1.6, както и да споделяте нови такива. Имайте предвид, че уроците свързани с AMXX не се пускат в този раздел.
Отговори
Потребителски аватар

Автор на темата
aHaJLruH SS
VHE Mapper
VHE Mapper
Мнения: 103
Регистриран: 13 окт 2016, 12:33
Местоположение: София
Години: 20
Контакти:

Хакове - видове и разпознаването им.

Мнение от aHaJLruH SS » 15 дек 2017, 19:21

WallHack - с какво се отличава и разпознава.
Описание : Това е вид хак чрез който можете да виждате своите и противниковите играчи през стени. Няма какво да издребнявам за него тъй като няма играч в тази игра който да не се е срещал с него и да не знае какво представлява.
Начини за разпознаване : Най-често хващани с такъв хак са лапетата които си нямат на идея как да се крият и се хващат в крачка като стрелят директно през стените или следят другите играчи с мишката през тях. Тези обаче които се крият са по-трудни за хващане ... при тях трябва да следите позицията и на играчите против него. Най-важното което трябва да знаете е, че тези хакове имат радиус на обхващане и не могат да виждат другите играчи от единия край на картата до другия! Ако знаете разстоянието лесно ще ги набарате, защото се издават като се обръщат или поглеждат към играча който влезе в полезрението им. Други полезни съвети за хващането им са да кажем, дребните моменти като минаването до кашони без да се погледне зад тях, стрелянето през флашки и димки, директното насочване към противник без да го е чул, излизането на стрелба както и чакането с готов мерник преди играчът да се е издал, че е там.

SilentAim - с какво се отличава.
Описание : Ще добавя и клипче отдолу за да ви стане ясно за какво точно говоря, но в основни линии вие само си ходите и стреляте. Хакът не насочва мерникът ви към главите или изобщо тялото на противниковите играчи както при AutoAim и AimBot, а с него просто хората които са близо до мерникът ви умират като ПАТРОНИТЕ се насочват директно към тях. Наскоро срещнах играч с такъв хак и ми направи впечатление, че повечето хора не можеха да разберат как бие тези глави и също така нямаше проблем да праща демо тъй като на самото демо не се вижда нищо необичайно.
Начини за хващане : Ако имате съмнения за някой играч който използва този хак трябва просто да го гледате как стреля. Повечето се стремят да стрелят само по 1-4 патрона и то ако е в такава близост, че да не се види разликата в разстоянието между мерника и главата на другия играч. И да се запомни - SilentAim-а много рядко убива другаде освен в главата.
Кратко Видео : AutoAim - с какво се отличава и разпознава.
Описание : Ето го и хакът който най-много се бърка! Има разлика между AimBot и AutoAim.. AutoAim-а е хак който при натискате на мишката, мерникът сам се насочва към противниковите играчи! Няма значение дали ще бъде в главата или друга част от тялото хакът си е един и същ.
Начини за хващане : Само трябва да гледате мерникът на играча дали при стрелба прави внезапни движения. Грешката която допускат най-често ламерчетата с него е, че като видят някой и почнат да стрелят към него те го убиват, НО ако в близост има друг играч мерникът се залепва мигновено за него било то през стена или не. Също така при стрелба мерникът на този който го използва прави въртеливо.

AimBot - с какво се отличава и разпознава.
Описание : Сега ще разясня каква е разликата между миналия и този хак. Разликата е, че при миналият хак трябва да натиснете бутонът на мишката за да убиете противниковите играчи, а при този това не е наложително. ТОЗИ хак е автоматично контролиран бот, при който вие трябва само да ходите със стрелките или мишката и хакът извършва всяко друго действие вместо вас. Единственото което се изисква от вас е да сте в удобна позиция и разстояние за стрелба и хакът щом засече някой го убива. Дай боже да не го обърквате повече. ;д
Начини за хващане : Начинът на стрелба е идентичен на SpeedHack-овете освен бързото стреляне и презареждане и затова би трябвало лесно да се разпознава. След като съм написал достатъчно в описанието вероятно ще разберете кои са тъй наречените "AimBot-ове".

SpeedHack - с какво се отличава
Описание : От това което аз съм разбрал за тези хакове, това е че забързва времето в играта, което прави скоростта на играча значително по-голяма. Доказателство за това е когато си пуснете да играете на single player и използвате хака времето на рунда ви минава светкавично + това ако сте добавили ботове те също се движат по-бързо. Друго е обаче когато сървърът е качен на друг хост и няма нищо общо с потребителя, тогава хакът забързва само неговата игра. Спийд хаковете варират от прости до много добри - например тъй нареченият Cheat Engine е един от най-простите и единственото което прави е да забърза играта без да има AutoAim или AImbot. От друга страна най-добрите с които аз лично съм се срещал са китайските спийд хакове с добавени way points или както аз ги наричам "самоходи". При тях на някои от основните карти са добавени маршрути които спомагат по-бързото придвижване от една точна на картата до друга.
Кратко Видео [SH + Waypoints] : SpinHack - с какво се отличава
Описание : Този хак по-принцип включва няколко хака заедно като например AimBot или Speed и не е нещо особено, но това което го различава от другите е характерното за него въртеливо движение което наподобява пумпъл в горната част на тялото.
Кратко Видео :
NoRecoil - с какво се отличава
Описание : Както се и подразбира от името му това е хак който премахва отката при стрелба на оръжията като ги прави максимално точни. В повечето случаи се ползва в комбинация с някои от Aim и Wall хаковете, но внимавайте защото е един от най-трудно забележимите когато се използва сам. За да ги разпознаете следете внимателно мерникът дали подскача при стрелба или седи на едно място.
Кратко Видео :

Потребителски аватар

Devil_In_I LoveC++
Потребител
Потребител
Мнения: 22
Регистриран: 16 дек 2017, 12:17
Местоположение: Там

Хакове - видове и разпознаването им.

Мнение от Devil_In_I LoveC++ » 16 дек 2017, 12:43

aHaJLruH написа:
15 дек 2017, 19:21
NoRecoil - с какво се отличава
Описание : Както се и подразбира...
NoRecoil - това е визуалният Kick-оut/back на играча от оръжието при стрелба, премахва го визуално и нищо повече. Това което виждаме като norecoil_visual команда е същото, но визуално при decal-овете, които се образуват при стрелба (с други думи "точката на стената" от патрона). За да се постигне norecoil е достатъчно да се нулира punchangle вектора, а за да се постигне visual norecoil трябва punchangle-а да се унищожи с негово копие, с отрицителния знак за всяка ос, която притежава истинският punchangle вектор.

NoSpread - премахването на отката, като първо се прави предикция на патрона, предикция на ъгъла на отката (като имаме предвид дали играчът върви, скача, стои..) и този predicted ъгъл се унищожава с нашия текущ ъгъл на отката на оръжието, който не е визуален (добавя се към cmd->viewangles от енджина на играта). Това което прави хака, за да унищожи този ъгъл, за да премахне отката (достатъчно но не на 100%, тъй като предикцията не е точна, защото за да е точна трябва да се получи предикция и на данните в сървъра за нашия играч в точния момент когато стреляме, тъй като знаем че клиента комуникира със сървъра и има известно забавяне) е да добави predicted ъгъла с отрицателния знак на текущия ъгъл на отката към cmd->viewangles. Тоест ако например ъгъла на отката при Х е със знак "-" и Y със знак "+", то ъгъла който хака ще добави ще е със знаци "+" при Х и "-" при Y, обяснение като за малоумни. Също така отката при Counter-strike 1.6 не ползва Z оста, затова и там не се правят промени.

SilentAim - това е аймбот, който се вижда за съжаление от другите играчи, просто ти не го виждаш, премества cmd->viewangle-а на играча, и запазва текущия cmd->viewangle (вектора който е отговорен за точката в която гледа нашият играч), като не ползва (SetViewangle). Когато ползва SetViewangle функцията от енджина на играта, тогава вече се вижда че се насочва към играчите и от теб самия.
PerfectSilentAim - това вече е аймбот, който не се вижда от теб и от останалите, този тип вече е реално "silent", тъй като заблуждава сървъра, като изпраща два пакета с информация за viewangle вектора на играча хакер. Реално става така, че хака ползва минал вече "tick" на CreatMove фунцкията (която работи с cmd структурата) и изпраща в него информацията, къде трябва да бъде viewangle-а на аймбота, когато това се изпрати в същото време се праща и новият tick с инфото което притежава непроменен viewangle, така се получава psilent аймбота, тъй като реално гледаш някъде, а сървъра казва друго на останалите и теб самия. Реално стрелбата става с прекрития viewangle, както в първият случай, но тук вече е по-комплексно и реално се прекрива всичко.

AutoAim - това е проста функция, когато аймбота засече човек дали да се предвижи мерника към главата на човека веднага или при натискане на бутона за стрелба.

Aimbot - това е просто една функция, която избира играч различава го от останалите по различни специфики, може да се направи дори в определен кръг да си наместиш мерника и тогава да разпознае играча като такъв, може по име на играча, може да игнорира специални играчи и т.н. Наистина има много възможности, комбинации, дали да стреля автоматично също е такава, тъй като може да стреля и самият хакер, може и хака. И ще те опровергая с това, че аймбота сам по себе си не стреля, възможно е да се направи, да стреля сам и обратното, възможно е да се направи така че да си намества мерника сам и обратното, а ако и двете функции се изключат и хакера просто натиска бутона за атака в правилния момент, тогава важи ли описанието, което си дал? Т.е. аймбота да се насочи сам, когато хакерът стреля и да стреля не сам, а от самото натискане на бутона за стрелба. Мисля че доста се променят нещата и няма да е толкова лесно да се хване, ако е достатъчно добър, поне да си намести мишката до главата на противниковия играч. Да оставим това, че движението на мерника към главата на играча може да се промени и да се направи "по-човешко". А съвсем друго е, когато осъзнаеш че може да се направи хака да не стреля в една точка и не само в главата, а да се мести наляво надясно, от рамото към "chest"/"neck", след това ако е "chest" да стреля наляво надясно по трупа на другия играч, или ако е "neck" да стреля в началото наляво и надясно, след което да се направи изкуствено "оцелване" на главата, може и само в "neck"-а. Изобщо много комбинации.

Радвам се, ако съм помогнал, тъй като много хора се заблуждават и бъркат жестоко :coolface:
//извън контекста - много си бос спрямо информацията за хаковете, да беше проучил поне мъничко, а не на сляпо да даваш изказвания и от свои впечатления да правиш изводи, че нещо е "така"..

Потребителски аватар

Автор на темата
aHaJLruH SS
VHE Mapper
VHE Mapper
Мнения: 103
Регистриран: 13 окт 2016, 12:33
Местоположение: София
Години: 20
Контакти:

Хакове - видове и разпознаването им.

Мнение от aHaJLruH SS » 19 дек 2017, 06:47

Написъл съм информацията на базата на това което сам съм видял и разбрал и честно да ти кажа не ми е грам зор да се ровя из интернет за да направя урока напълно точен. Щом ти е мерак да казваш къде съм сбъркал - давай. :)

EDIT след коментарите отдолу : Леле :D
Последна промяна от aHaJLruH SS на 30 дек 2017, 16:47, променено общо 1 път.

Потребителски аватар

Devil_In_I LoveC++
Потребител
Потребител
Мнения: 22
Регистриран: 16 дек 2017, 12:17
Местоположение: Там

Хакове - видове и разпознаването им.

Мнение от Devil_In_I LoveC++ » 30 дек 2017, 12:55

Това тук е просто една двусмислица.
aHaJLruH написа: ..честно да ти кажа не ми е грам зор да се ровя из интернет за да направя урока..
Кажи ми тогава:
#1 Защо изобщо правиш "урок" за това?
► Покажи скъсения текст
#2 Защо правиш клипове?
► Покажи скъсения текст
#3 Защо си писал немалко текст по тая тема?
► Покажи скъсения текст
#4 Защо си губиш времето и за кого, щом са неверности и го знаеш?
► Покажи скъсения текст
#5
aHaJLruH написа:
19 дек 2017, 06:47
Щом ти е мерак да казваш къде съм сбъркал - давай. :)
А къде не си? Мерака е, поради това че пишеш нещо което няма стойност, а не си го разбрал все още.
Извън темата
aHaJLruH написа:
15 дек 2017, 19:21
ламерчетата
В това число и ти ли, или се изключваш от тази група? "Lame" е темата която си направил, за да кажеш че си "развивал" форума след време, тъй като друга полза няма от нея щом не е коректна, нали?
"Нека трупам, за да ме похвалят че съм се старал."
You've done great son :clap:
Не се впрягай от написаното, освен ако нямаш добра самооценка и не търпиш критика,
весели празници!

Потребителски аватар

1fRaNkkK morph
Потребител
Потребител
Мнения: 450
Регистриран: 09 окт 2016, 15:21
Години: 18
Контакти:

Хакове - видове и разпознаването им.

Мнение от 1fRaNkkK morph » 30 дек 2017, 15:39

@Devil_In_I какво ти става? Защо го нападаш + си се регистрирал само затова ли, т.е. ти ли да се правиш на бос относно хаковете? Честно да ти кажа изобщо не съм учуден, че се случва това, защото все пак сме в България, какви са тези глупави въпроси от твоя страна? След като си ровил в интернет защо не си предоставил източници? Сега аз да ти дам една критика, не че ще промени нещо, но да се надяваме - версията на @aHaJLruH е доста по-разбираема и той изобщо не се прави на бос, ти се правиш. Кой ще тръгне да мисли, когато гледа даден играч затова, че даден хак ползвал минал 'tick' на CreatMove? Кой изобщо ще го мисли това? След като си писал/дал информация, по-подробна (безмислена за мен) информация си кротувай и стига си писал глупости/задавал глупави въпроси. Има хора, които изобщо дори не си правят труда за такива неща, но поне @aHaJLruH се е сетил да направи една тема, ти защо чак тогава се регистрира и започна да критикуваш? Защо не се регистрира да създадеш тази тема?

Както и да е... ако ще пишеш в темата пиши как да се изкажа меко казано нормално.
Надявам се да си ме разбрал.

Потребителски аватар

Devil_In_I LoveC++
Потребител
Потребител
Мнения: 22
Регистриран: 16 дек 2017, 12:17
Местоположение: Там

Хакове - видове и разпознаването им.

Мнение от Devil_In_I LoveC++ » 30 дек 2017, 16:34

1fRaNkkK написа:
30 дек 2017, 15:39
@Devil_In_I..
..Надявам се да си ме разбрал.
#1 Всичко, което съм написал е така, няма да се промени, далеч не са глупости. Тази информация може да послужи за направата на античийт плъгини, които предотвратяват ползването на тия функции, а не ги засичат просто и бан след това, което е безсмислено. Нека се мъчат тия дето правят античийтове да поправят играта, а не да засичат просто хакер ли е тоя или оня. Информацията е подробна да, но полезна, поне за тия които имат понятие. Все пак вие се занимавате, като цяло с cs 1.6, нали? Може пък да постигнете нещо, някакъв напредък, поне тия дето правят плъгини и ги наричате скриптъри.
#2 Регистрирал съм се в случай, че ми скимне да правя tutorial теми с клипове.
#3 Не съм търсил в интернет, просто знам как става всичко и има неточности. Нещата изобщо не стават като с магическа пръчка, да се изясним. Мисля че си съгласен, че "това е така, онова така, после това и след това.." не е обяснение.
#4 Не разбирам идеята ти с "шефа дето много знае", просто съм човек който иска да даде полезна информация и нищо повече. Явно е лошо, за това ли се регистрирах, чувствам се зле от стореното. Съжалявам, че си служа с много похвати на изказа и звуча грубо.

Потребителски аватар

wrath .sma
Потребител
Потребител
Мнения: 167
Регистриран: 21 яну 2018, 10:30
Местоположение: /changerace
Години: 15
Контакти:

Хакове - видове и разпознаването им.

Мнение от wrath .sma » 13 фев 2018, 13:23

И преди всичко темата е копирана и стои в 50 форума без да бъде даден автор. 8)
I am not big on sermons ,broken bones teach better lessons. Изображение Изображение

Потребителски аватар

Burton
Потребител
Потребител
Мнения: 25
Регистриран: 01 окт 2017, 19:04

Хакове - видове и разпознаването им.

Мнение от Burton » 11 мар 2018, 17:20

Към @Devil_In_I, всичко, което си описал е много полезно, който обаче си има някакво поне минимално понятие за видовете скриптове, за останалите инфото е съвсем безполезно, надявам се търпиш конструктивна критика :) И веднага ти обяснявам защо :
- За един начинаещ в разпознаването на скриптове векторите, осите и начина на предаване на информацията към сървър/клиент са абсолютно непонятни неща. Ако аз не се бях ровила достатъчно дълго, учейки се сама как да ги разпознавам, ако не бях чела стотици .cfg файлове, също нямаше да те разбера. На този етап вече, информацията ти допълва моите знания, но не е начина да обясниш как се разпознават дадените скриптове. Понеже се уча още и ще се уча дълго време, сигурна съм, аз също не мога да го обясня, но това, което вече разбрах е :
1. Трябва да си доста на "ти" със самата игра.
2. Трябва да си доста на "ти" с правилното стреляне.
и чак на 3-то място идва момента, в който ще успееш да различиш добрия играч от този, който не е такъв, а убива много, не е уал хак, значи има нещо друго и тогава започваш да гледаш мерника и патроните му, и чак след това може би ще разпознаеш, че има нещо нередно, а какво точно е то, това вече е друг въпрос. Моето мнение е, че най-често се изпозлва no recoil + no spread, защото те са свързани и си помагат един друг.
Виждам, че имаш знания, но ще бъдеш в пъти по-полезен ако го обясниш с простички думи, подплатени с клипчета, каквито има изключително много в нета.
Към @aHaJLruH, браво за направения труд, но ако дам темата ти на някой админ, когото искам да науча, няма да е много полезно инфото, особено за уал хак-а, това е най-трудния за разпознаване хак, мисля, че трябва и малко усет за него, но за мен е важно, че си се постарал, а темата винаги може да търпи промени и подобрения :)
Поздрави !

Потребителски аватар

Автор на темата
aHaJLruH SS
VHE Mapper
VHE Mapper
Мнения: 103
Регистриран: 13 окт 2016, 12:33
Местоположение: София
Години: 20
Контакти:

Хакове - видове и разпознаването им.

Мнение от aHaJLruH SS » 15 мар 2018, 16:50

@Burton Наясно съм, че урокът не дава пълна информация за това как да се разпознават различните помощни средства. Бях я написал главно за напълно начинаещите за да им помогне да разграничават този-от-този хак.

И така, който има желание да допринесе за темата, нека да ми изпрати на лично съобщение или просто да пише от долу като коментар, информацията която според него би помогнала на новите играчи във връзка с хаковете. Не се ангажирам, че всичко което бъде написано ще е добавено към темата, важното е просто да бъде разбираемо и добре обяснено дори и да е на разговорен език.

Потребителски аватар

Burton
Потребител
Потребител
Мнения: 25
Регистриран: 01 окт 2017, 19:04

Хакове - видове и разпознаването им.

Мнение от Burton » 15 мар 2018, 22:20

Да, това е целта, но моят съвет е следния, базирам се на дългогодишния ми админски опит : Не ъп-вай повече темата, т.е. не и добавяй нищо повече, започне ли се подробно да се описва кое по какво да го познаваме, хакерите пък се учат как да се пазят, когато се усетих какво правя, обяснявайки на даден играч защо е бан си казах, че аз повече спирам да уча хакерите как да се пазят. Иначе съм започнала доста подробни обяснения, то цял роман ще излезе :D по какво да се разпознава и как да хващаме уал хак-а, но след прозрението ми, се отказах...
Това е напълно достатъчно за добиване на представа, останалото ако искаш, ще го научиш, а то си иска време, с прочитане на няколко теми, няма как да станеш добър админ :)

Отговори

Върни се в “Уроци свързани с играта”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост