Как да изключа падащи гранати по земята при убиване на играч ?
-
Ground Zero SPL
Извън линия - Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 07 Дек 2018, 21:42
- Местоположение: Видин
- Се отблагодари: 8 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Как да изключа падащи гранати по земята при убиване на играч ?
Здравейте!
Когато играч или бот бъде убит винаги пада по една граната. Долу става само гранати и това хич не ме устройва. Още през 2011 година в играта съм инсталирал amx mod x и csdm. Изключих ги и не е от тях. Нито плъгин съм инсталирал такъв. Правя си изводите, че е нещо в играта и затова пуснах темата в този раздел, а не в amx mod x раздела. Прочетох тази тема за нещо такова, обаче не ми стана ясно как да оправя това нещо. Темата е заключена и затова пиша тук.
Играта съм я теглил преди 8 години и не помня от къде... Заглавието на папката се казва "Counter-Strike 1.6 v37 New Era 2011" От всичките, които съм пробвал тя е единствената, която не ми крашва, която не е наконтена с разни скинове, която има ботове дори и в Half-Life. Единствения ми проблем е това с гранатите.
Та въпроса ми е: Кои файлове придизвикват това и има ли начин да се заместят с нормални такива от друго копие на игра ?
Другия вариант е: Да ми предложите читав CS 1.6, които има ботове, не крашва и няма кич от скинове.
С Windows 10 x64 съм
Поздрави!
Когато играч или бот бъде убит винаги пада по една граната. Долу става само гранати и това хич не ме устройва. Още през 2011 година в играта съм инсталирал amx mod x и csdm. Изключих ги и не е от тях. Нито плъгин съм инсталирал такъв. Правя си изводите, че е нещо в играта и затова пуснах темата в този раздел, а не в amx mod x раздела. Прочетох тази тема за нещо такова, обаче не ми стана ясно как да оправя това нещо. Темата е заключена и затова пиша тук.
Играта съм я теглил преди 8 години и не помня от къде... Заглавието на папката се казва "Counter-Strike 1.6 v37 New Era 2011" От всичките, които съм пробвал тя е единствената, която не ми крашва, която не е наконтена с разни скинове, която има ботове дори и в Half-Life. Единствения ми проблем е това с гранатите.
Та въпроса ми е: Кои файлове придизвикват това и има ли начин да се заместят с нормални такива от друго копие на игра ?
Другия вариант е: Да ми предложите читав CS 1.6, които има ботове, не крашва и няма кич от скинове.
С Windows 10 x64 съм
Поздрави!
Как да изключа падащи гранати по земята при убиване на играч ?
mp_nadedrops 0
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fun>
#define VOL_LOW 0.5 // volume used to play nade bouncing sound
#define NADE_OFFSET 10 // distance (vaguely) between death origin and nade origin
// DeathMSG
public event_damage(id) {
// if player is still alive or plugin is disabled
if(get_user_health(id) > 0 || get_cvar_num("mp_nadedrops") < 1) {
return PLUGIN_CONTINUE;
}
// if player had HE grenade
if(hasweapon(id,"weapon_hegrenade") > 0) {
new grenade = create_entity("info_target"); // create grenade entity
entity_set_string(grenade,EV_SZ_classname,"fake_hegrenade"); // change name
entity_set_int(grenade,EV_ENT_owner,id); // set owner
entity_set_int(grenade,EV_INT_iuser1,0); // hasn't bounced yet
// set grenade entity's size
new Float:minbox[3] = { -2.5, -2.5, -2.5 }
new Float:maxbox[3] = { 2.5, 2.5, 2.5 };
entity_set_vector(grenade,EV_VEC_mins,minbox);
entity_set_vector(grenade,EV_VEC_maxs,maxbox);
// set grenade's overall being of a whole
entity_set_int(grenade,EV_INT_solid,SOLID_TRIGGER);
entity_set_int(grenade,EV_INT_movetype,MOVETYPE_TOSS);
// set a random angle
new Float:angles[3] = { 0.0, 0.0, 0.0 };
angles[1] = float(random_num(0,180));
entity_set_vector(grenade,EV_VEC_angles,angles);
// get player's origin
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin,origin);
origin[0] += NADE_OFFSET; // offset
// set model and origin
entity_set_model(grenade,"models/w_hegrenade.mdl");
entity_set_vector(grenade,EV_VEC_origin,origin);
}
// if player had smoke grenade
if(hasweapon(id,"weapon_smokegrenade") > 0) {
new grenade = create_entity("info_target"); // create grenade entity
entity_set_string(grenade,EV_SZ_classname,"fake_smokegrenade"); // change name
entity_set_int(grenade,EV_ENT_owner,id); // set owner
entity_set_int(grenade,EV_INT_iuser1,0); // hasn't bounced yet
// set grenade entity's size
new Float:minbox[3] = { -2.5, -2.5, -2.5 }
new Float:maxbox[3] = { 2.5, 2.5, 2.5 };
entity_set_vector(grenade,EV_VEC_mins,minbox);
entity_set_vector(grenade,EV_VEC_maxs,maxbox);
// set grenade's overall being of a whole
entity_set_int(grenade,EV_INT_solid,SOLID_TRIGGER);
entity_set_int(grenade,EV_INT_movetype,MOVETYPE_TOSS);
// set a random angle
new Float:angles[3] = { 0.0, 0.0, 0.0 };
angles[1] = float(random_num(0,180));
entity_set_vector(grenade,EV_VEC_angles,angles);
// get player's origin
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin,origin);
origin[0] -= NADE_OFFSET; // offset
// set model and origin
entity_set_model(grenade,"models/w_smokegrenade.mdl");
entity_set_vector(grenade,EV_VEC_origin,origin);
}
// if player had at least one flashbang
if(hasweapon(id,"weapon_flashbang") > 0) {
new grenade = create_entity("info_target"); // create grenade entity
entity_set_string(grenade,EV_SZ_classname,"fake_flashbang"); // change name
entity_set_int(grenade,EV_ENT_owner,id); // set owner
entity_set_int(grenade,EV_INT_iuser1,0); // hasn't bounced yet
// set grenade entity's size
new Float:minbox[3] = { -2.5, -2.5, -2.5 }
new Float:maxbox[3] = { 2.5, 2.5, 2.5 };
entity_set_vector(grenade,EV_VEC_mins,minbox);
entity_set_vector(grenade,EV_VEC_maxs,maxbox);
// set grenade's overall being of a whole
entity_set_int(grenade,EV_INT_solid,SOLID_TRIGGER);
entity_set_int(grenade,EV_INT_movetype,MOVETYPE_TOSS);
// set a random angle
new Float:angles[3] = { 0.0, 0.0, 0.0 };
angles[1] = float(random_num(0,180));
entity_set_vector(grenade,EV_VEC_angles,angles);
// get player's origin
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin,origin);
origin[1] += NADE_OFFSET; // offset
// set model and origin
entity_set_model(grenade,"models/w_flashbang.mdl");
entity_set_vector(grenade,EV_VEC_origin,origin);
}
// if player had two flashbangs, drop another
if(hasweapon(id,"weapon_flashbang") > 1) {
new grenade = create_entity("info_target"); // create grenade entity
entity_set_string(grenade,EV_SZ_classname,"fake_flashbang"); // change name
entity_set_int(grenade,EV_ENT_owner,id); // set owner
entity_set_int(grenade,EV_INT_iuser1,0); // hasn't bounced yet
// set grenade entity's size
new Float:minbox[3] = { -2.5, -2.5, -2.5 }
new Float:maxbox[3] = { 2.5, 2.5, 2.5 };
entity_set_vector(grenade,EV_VEC_mins,minbox);
entity_set_vector(grenade,EV_VEC_maxs,maxbox);
// set grenade's overall being of a whole
entity_set_int(grenade,EV_INT_solid,SOLID_TRIGGER);
entity_set_int(grenade,EV_INT_movetype,MOVETYPE_TOSS);
// set a random angle
new Float:angles[3] = { 0.0, 0.0, 0.0 };
angles[1] = float(random_num(0,180));
entity_set_vector(grenade,EV_VEC_angles,angles);
// get player's origin
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin,origin);
origin[1] -= NADE_OFFSET; // offset
// set model and origin
entity_set_model(grenade,"models/w_flashbang.mdl");
entity_set_vector(grenade,EV_VEC_origin,origin);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
// ResetHUD
public event_resethud(id) {
if(is_user_connected(id) == 1 && get_user_team(id) < 3) {
set_task(0.5,"checkalive",id); // delay, because client is technically dead on ResetHUD
}
}
// check if user is alive
public checkalive(id) {
if(is_user_alive(id) == 1) { // if so
clear_nades(id); // clear nades (they just spawned)
}
}
// entity touching
public pfn_touch(ptr,ptd) {
if(!is_valid_ent(ptd)) { // invalid toucher
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new classname[32];
entity_get_string(ptd,EV_SZ_classname,classname,31); // get name of toucher
new bounced = entity_get_int(ptd,EV_INT_iuser1); // bounced yet?
// check if one of our fake grenades is colliding with world and mp_nadedropsounds is positive
if((equal(classname,"fake_hegrenade") || equal(classname,"fake_flashbang") || equal(classname,"fake_smokegrenade")) && ptr == 0 && bounced == 0 && get_cvar_num("mp_nadedropsounds") > 0) {
emit_sound(ptd,CHAN_ITEM,"weapons/he_bounce-1.wav",VOL_LOW,ATTN_NORM,0,PITCH_LOW); // play sound
entity_set_int(ptd,EV_INT_iuser1,1); // has bounced
return PLUGIN_CONTINUE;
}
// now check for more invalid entities or players
if(!is_valid_ent(ptr) || !is_valid_ent(ptd) || !is_user_connected(ptd)) {
return PLUGIN_CONTINUE;
}
entity_get_string(ptr,EV_SZ_classname,classname,31); // get name of touched
// if player is touching hegrenade and doesn't have one
if(equal(classname,"fake_hegrenade") && hasweapon(ptd,"weapon_hegrenade") == 0) {
give_item(ptd,"weapon_hegrenade");
remove_entity(ptr);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
// if player is touching smokegrenade and doesn't have one
if(equal(classname,"fake_smokegrenade") && hasweapon(ptd,"weapon_smokegrenade") == 0) {
give_item(ptd,"weapon_smokegrenade");
remove_entity(ptr);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
// if player is touching flashbang and has room for another
if(equal(classname,"fake_flashbang") && hasweapon(ptd,"weapon_flashbang") < 2) {
give_item(ptd,"weapon_flashbang");
remove_entity(ptr);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
// client disconnection
public client_disconnect(id) {
clear_nades(id);
}
// function to check if player has a specific weapon.
// returns the amount of ammo for that weapon in backpack.
// we use this so we can check for multiple flashbangs as well
public hasweapon(id,weaponname[32]) {
if(is_user_connected(id) == 0 || get_user_team(id) > 2) {
return 0;
}
new weapons[32], num;
get_user_weapons(id,weapons,num); // get weapons
new foundweapon; // if we found the weapon yet (and if we did how much ammo for it)
// loop through weapons
for(new i=0;i<num;i++) {
new checkweaponname[32];
get_weaponname(weapons[i],checkweaponname,31);
if(equal(weaponname,checkweaponname)) { // compare names
new clip, ammo; // clip and ammo
get_user_ammo(id,weapons[i],clip,ammo); // get clip and ammo
foundweapon = ammo; // return amount in clip (for multiple FBs)
break;
}
}
return foundweapon;
}
// clear user's grenades
public clear_nades(id) {
new currnade;
// go through fake HE grenades
currnade = -1;
while((currnade = find_ent_by_class(currnade,"fake_hegrenade")) > 0) {
if(entity_get_int(currnade,EV_ENT_owner) == id) {
remove_entity(currnade);
}
}
// go through fake smoke grenades
currnade = -1;
while((currnade = find_ent_by_class(currnade,"fake_smokegrenade")) > 0) {
if(entity_get_int(currnade,EV_ENT_owner) == id) {
remove_entity(currnade);
}
}
// go through fake flashbangs
currnade = -1;
while((currnade = find_ent_by_class(currnade,"fake_flashbang")) > 0) {
if(entity_get_int(currnade,EV_ENT_owner) == id) {
remove_entity(currnade);
}
}
}
// plugin precache
public plugin_precache() {
precache_model("models/w_hegrenade.mdl");
precache_model("models/w_flashbang.mdl");
precache_model("models/w_smokegrenade.mdl");
precache_sound("weapons/he_bounce-1.wav");
}
// plugin initiation
public plugin_init() {
register_plugin("CSNadeDrops","0.14","Avalanche");
console_print(0,"* CSNadeDrops 0.14 by Avalanche");
register_event("Damage","event_damage","b","2!0"); // damage event
register_event("ResetHUD","event_resethud","b"); // reset HUD event
register_cvar("mp_nadedrops","1",FCVAR_PRINTABLEONLY); // cvar to disable/enable plugin
register_cvar("mp_nadedropsounds","1",FCVAR_PRINTABLEONLY); // cvar to disable/enable nade drop sounds
// get the mod's name
new modname[32];
get_modname(modname,31);
// if this isn't Counter-Strike
if(!equal(modname,"cstrike")) {
pause("ae"); // lock the plugin
}
}
-
Ground Zero SPL
Извън линия - Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 07 Дек 2018, 21:42
- Местоположение: Видин
- Се отблагодари: 8 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Как да изключа падащи гранати по земята при убиване на играч ?
Благодаря, че се опитваш да помогнеш, но дай повече обяснение. Сега аз този код къде точно да го поставя и т.н.т...
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Как да изключа падащи гранати по земята при убиване на играч ?
Не разбрах дали въпросът ти се отнася за сървър ползващ AMXX или за самата игра, без никакви добавки? Ако е първото, то темата ти е в грешен раздел (прочети описанието на раздела и текста в червеното квадратче най-отгоре). Ако е второто - няма как да ги изключиш.
-
Ground Zero SPL
Извън линия - Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 07 Дек 2018, 21:42
- Местоположение: Видин
- Се отблагодари: 8 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Как да изключа падащи гранати по земята при убиване на играч ?
Отнася се за самата игра, защото когато изключа AMXX мода със CSDM - цирка с гранатите си продължава.
Дали ще е сървър и хора да влизат в моя сървър, дали ще е с Singleplayer с ботове - резолтатът е един и същ с гранатите.
Щом няма начин да се изключи, може ли да се заместят файлове от друго копие на играта, където го няма това нещо с гранатите ? Влизам в доста сървъри и няма такова нещо... Би трябвало да има решение. Въпросът, че не знам от кои файлове зависи това. Другия вариант е, както споменах в първия ми пост - предложете ми нормално копие на играта, което и да не крашва - пък аз после ще си инсталирам csdm и така....
ПС. Ако си купя оригинала - дали ще имам подобни проблеми ?
Дали ще е сървър и хора да влизат в моя сървър, дали ще е с Singleplayer с ботове - резолтатът е един и същ с гранатите.
Щом няма начин да се изключи, може ли да се заместят файлове от друго копие на играта, където го няма това нещо с гранатите ? Влизам в доста сървъри и няма такова нещо... Би трябвало да има решение. Въпросът, че не знам от кои файлове зависи това. Другия вариант е, както споменах в първия ми пост - предложете ми нормално копие на играта, което и да не крашва - пък аз после ще си инсталирам csdm и така....
ПС. Ако си купя оригинала - дали ще имам подобни проблеми ?
-
Ground Zero SPL
Извън линия - Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 07 Дек 2018, 21:42
- Местоположение: Видин
- Се отблагодари: 8 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Как да изключа падащи гранати по земята при убиване на играч ?
Здравейте отново и за много години!. Вече си реших проблема с гранатите по земята и смятам, че е редно да го споделя: Случайно попаднах на копие от замундата под името "Counter-Strike 1.6 SECTOR еdition (2018)" качен на 16.01.2019 г. Инсталирах Amx mod x и csdm и всичко е точно! Сега вече остава да си я понастроя и спокойно мога да си пусна сървърче и да съм спокоен, че няма да ме псуват хората заради само бомби по земята
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Как да изключа падащи гранати по земята при убиване на играч ?
Значи все пак не се отнася за самата игра, а за АМХХ плъгин...
-
Ground Zero SPL
Извън линия - Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 07 Дек 2018, 21:42
- Местоположение: Видин
- Се отблагодари: 8 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Как да изключа падащи гранати по земята при убиване на играч ?
Не, за самата игра се е отнасяло. Още от началото го казах. Това го правеше без значение дали има Amxx Мод инсталирам или не. Просто с новото копие на играта всичко е точно.
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 6 Отговори
- 301 Преглеждания
-
Последно мнение от cgozzie
-
- 1 Отговори
- 1282 Преглеждания
-
Последно мнение от EMOTO2.COM
-
- 0 Отговори
- 963 Преглеждания
-
Последно мнение от menkisa
-
- 1 Отговори
- 675 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 3 Отговори
- 1979 Преглеждания
-
Последно мнение от thurinven
-
- 0 Отговори
- 1037 Преглеждания
-
Последно мнение от ChrisBenoit
-
- 5 Отговори
- 813 Преглеждания
-
Последно мнение от manofbullet
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта