[Tirant 6.5] Премахване предмети

Плъгини за всички версии на Zombie BaseBuilder мода.
Отговори
Потребителски аватар

Автор на темата
cstrikekappa ReaL
Потребител
Потребител
Мнения: 18
Регистриран: 06 ное 2016, 03:10
Години: 20
Контакти:

[Tirant 6.5] Премахване предмети

Мнение от cstrikekappa ReaL » 08 ное 2016, 16:05

С този плъгин след Build Time изчезват недокоснатите предмети!

Код: Избери всички

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <basebuilder>

native bb_get_team_id( id )

#define PLUGIN "[BB] Remove Builds"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Z!3L0ny"

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event( "DeathMsg", "DeathMsg", "a" )
}	
public DeathMsg( ){
	new Victim = read_data( 2 )
	new Team = bb_get_team_id( Victim )
	if( !bb_is_build_phase( ) && !bb_is_prep_phase( ) ){
		if( Team != 0 ){
			if( get_user_team( Team ) == 1 )
				DeleteBlock( 1, Victim, Team )
		}else DeleteBlock( 2, Victim, 0 )
	}
}
public bb_prepphase_started( ){
	DeleteBlock( 0, 0, 0 )
}
public bb_round_started( ){
	DeleteBlock( 0, 0, 0 )
}
public DeleteBlock( const type, const f1, const f2 ){
	new szTarget[ 16 ], iEnt;
	while( ( iEnt = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, iEnt, "classname", "func_wall" ) ) != 0 ){
		if( !pev_valid( iEnt) )
			continue;
		pev( iEnt, pev_targetname, szTarget, charsmax( szTarget ) )
		if( equal( szTarget, "ignore" ) || equal( szTarget, "barrier" ) ){
			continue;
		}
		if( type == 0 &&  pev( iEnt, pev_iuser4 ) == 0 )
			engfunc( EngFunc_SetOrigin, iEnt, { 9999.0, 999.0, 9999.0 } )
		if( type == 1 ){
			if( pev( iEnt, pev_iuser4 ) == f1 || pev( iEnt, pev_iuser4 ) == f2 )
				engfunc( EngFunc_SetOrigin, iEnt, { 9999.0, 999.0, 9999.0 } )
		}
		if( type == 2 ){
			if( pev( iEnt, pev_iuser4 ) == f1 )
				engfunc( EngFunc_SetOrigin, iEnt, { 9999.0, 999.0, 9999.0 } )
		}
			
	}	
}
Последна промяна от Petrowch0 ❤️CSKA❤️ на 08 ное 2016, 21:03, променено общо 1 път.
Причина: Оправени правописни грешки.

Потребителски аватар

dyanaka BraT
Потребител
Потребител
Мнения: 20
Регистриран: 29 окт 2016, 05:19
Местоположение: Варна
Години: 20
Контакти:

Re: [Tirant 6.5] Премахване предмети

Мнение от dyanaka BraT » 08 ное 2016, 18:25

Това си има плюс и минус до колкото помня. Трябва да се направи към този плъгин едно админ меню с което меню админа да може да създава блокове защото ако сле случи нещо и трябва да оправи база или нещо такова няма от къде да вземе блок/предмет. Аз го ползвах точно два дена на стария си сървър и го махнах поради тази причина!

Отговори

Върни се в “Zombie BaseBuilder”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост