get_user_name • намиране на името на играч/сървъра

Библиотеката съдържа 195 natives, 17 forwards и 0 stocks.
Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

get_user_name • намиране на името на играч/сървъра

Мнение от OciXCrom » 08 Окт 2016, 14:58

amxmodx.incget_user_name(index, name[], len)

index: ID-то на играча
name[]: масив където ще бъде запазено името
len: максимална дължина на масива (препоръчва се 31)

Връща: броя на клетки записани в масива.
Функцията служи за намиране на името на въпросния играч. Най-често се ползва когато искаме да изпишеме името на играча в чата, на екрана, да го запазим в някакъв файл и прочие. Чрез същата функция можете да намерите и името на сървъра, като в полето index сложите 0.

Примерен плъгин №1: Изписване на името на играча в чата чрез използване на командата /name.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>

#define PLUGIN_NAME "Print Player's Name in Chat"
#define PLUGIN_VERSION "1.0"
#define PLUGIN_AUTHOR "OciXCrom"

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
    register_clcmd("say /name", "cmdName")
    register_clcmd("say_team /name", "cmdName")
}

public cmdName(id)
{
    new szName[32]
    get_user_name(id, szName, charsmax(szName))
    client_print(id, print_chat, "* Tvoeto ime e: %s", szName)
    return PLUGIN_HANDLED
}
Примерен плъгин №2: Изписване на името на сървъра с HUD съобщение на екрана чрез използване на командата /servername.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>

#define PLUGIN_NAME "Print Server's Name in HUD"
#define PLUGIN_VERSION "1.0"
#define PLUGIN_AUTHOR "OciXCrom"

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
    register_clcmd("say /servername", "cmdServerName")
    register_clcmd("say_team /servername", "cmdServerName")
}

public cmdServerName(id)
{
    new szName[64] // Ползваме 64, тъй като името на сървъра най-често надвишава 32 символа.
    get_user_name(0, szName, charsmax(szName))
    set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 5.0, 0.1, 0.1, -1)
    show_hudmessage(id, "Dobre doshli v %s", szName)
    return PLUGIN_HANDLED
}

Обратно към “amxmodx.inc”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта