set_task • изпълнение на функция след определено време

Библиотеката съдържа 195 natives, 17 forwards и 0 stocks.
Аватар
RideeR ;]
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 170
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:30
Получена благодарност: 3 пъти

set_task • изпълнение на функция след определено време

Мнение от RideeR ;] » 06 Фев 2017, 23:56

amxmodx.incset_task(Float:time, const function[], id = 0, const any:parameter[] = "", len = 0, const flags[] = "", repeat = 0)

Float:time: време на таймер

const function[]: име на функция, която извикваме след като изтече на времето на таймера

id: Можете да зададете index, към който да бъде присвоен таймера, или да поставите 0, за да е глобален

parameter[]: пропусната дата през функцията

len: размер на дата

const flags[]: флагове, които може да зададете към таймера:
  • "a" - Задава определена сума таймери, стартиращи се един след друг(задава се в repeat параметъра)
  • "б" - стартиране на таймера отново, докато не бъде спрян
  • "c" - Стартиране на таймера след определено време при зареждане на плъгина(стартиране на сървъра или смяна на картата)
  • "d" - таймера преди смяна на картата
repeat: брой пъти на повтаряне на таймера при флаг "а"


Връща: нищо.
Функцията служи за изплънение на друга функция след като изтече определеното време.

Примерен плъгин №1: Когато играч влезе в сървъра, се създава таймер, след който се изписва съобщение.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Message on Connect"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "RideeR ;]"


public plugin_init() 
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}
public client_putinserver(id)
{
    set_task(3.0, "disp_message", id)
}
public disp_message(id)
{
    client_print(id, print_chat, "Hello Again!")
}

Обратно към “amxmodx.inc”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта