is_user_connected • проверява дали играчът е присъединен към сървъра

Библиотеката съдържа 195 natives, 17 forwards и 0 stocks.
Аватар
RideeR ;]
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 170
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:30
Получена благодарност: 3 пъти

is_user_connected • проверява дали играчът е присъединен към сървъра

Мнение от RideeR ;] » 06 Фев 2017, 23:28

amxmodx.incis_user_connected(index)

index: ID-то на играча

Връща: 1 ако играчът е присъединен към сървъра, в противен случай 0.
Функцията служи за да разберете дали въпросният играч е присъединен към сървъра.

Примерен плъгин №1: Добавя се команда /message, която изписва на всички присъединени играчи съобщение.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>

#define PLUGIN_NAME "/message command"
#define PLUGIN_VERSION "1.0"
#define PLUGIN_AUTHOR "RideeR ;]"

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
    register_clcmd("say /message", "cmd_message")
}

public cmd_message(id)
{
    for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++)
    {
        if(is_user_connected(i))
        {
            client_print(i, print_chat, "Hello")
        }
    }
}

Обратно към “amxmodx.inc”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта