Death Sprite Effect

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1319
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 245 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Death Sprite Effect

Мнение от cgozzie » 01 Авг 2018, 15:30

Можете ли да ми изработите този плъгин но,да е само когато те убият с нож.Виждам че използва sprite ефект.Искам да излиза този череп или подобен от снимката след като те убият.Намерих плъгина ако може да се преработи да е само с нож ако не става,то нека се изработи.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Death Sprite"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"

#define write_coord_f(%1) engfunc(EngFunc_WriteCoord,%1)

new const szSprite[] = "sprites/skull.spr"

new pSprite;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}

public plugin_precache(){
	pSprite = precache_model(szSprite)
}

public DeathMsg()
{   
	new vid = read_data(2)
	new kid = read_data(1)
	
	if(!is_user_connected(vid) || vid == kid || !is_user_connected(kid))	 return ;
	
	new Float:fOrigin[3];
	pev(vid,pev_origin,fOrigin);
	
	fOrigin[2] += 35.0;
	
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY )
	write_byte(TE_SPRITE)
	write_coord_f(fOrigin[0])
	write_coord_f(fOrigin[1])
	write_coord_f(fOrigin[2])
	write_short(pSprite) 
	write_byte(10) 
	write_byte(255)
	message_end()
	
}
Изображение
Последно промяна от 1fRaNkkK на 01 Авг 2018, 16:15, променено общо 1 път.
Причина: Темата е преместена в правилния раздел.
Изображение

Аватар
TheRedShoko
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 1016
Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 84 пъти

Death Sprite Effect

Мнение от TheRedShoko » 01 Авг 2018, 15:37

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Death Sprite"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"

#define write_coord_f(%1) engfunc(EngFunc_WriteCoord,%1)

new const szSprite[] = "sprites/skull.spr"

new pSprite;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a", "4=knife")
}

public plugin_precache(){
	pSprite = precache_model(szSprite)
}

public DeathMsg()
{   
	new vid = read_data(2)
	new kid = read_data(1)
	
	if(!is_user_connected(vid) || vid == kid || !is_user_connected(kid))	 return ;
	
	new Float:fOrigin[3];
	pev(vid,pev_origin,fOrigin);
	
	fOrigin[2] += 35.0;
	
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY )
	write_byte(TE_SPRITE)
	write_coord_f(fOrigin[0])
	write_coord_f(fOrigin[1])
	write_coord_f(fOrigin[2])
	write_short(pSprite) 
	write_byte(10) 
	write_byte(255)
	message_end()
	
}
Пробвай така.

Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1319
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 245 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Death Sprite Effect

Мнение от cgozzie » 01 Авг 2018, 17:06

Ще го пробвам по късно и ще пиша.

Добавено преди 1 час 12 минути 38 секунди:
Плъгина работи перфектно благодаря ти локвайте.
Изображение

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 0 госта