Преработка на HE Gifts

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1319
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 245 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Преработка на HE Gifts

Мнение от cgozzie » 15 Юли 2018, 16:34

Реших да го ползвам и аз но ако може да го преработите без да изписва в левия ъгъл информацията с съобщението искам само да е дава на 30сек.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <csx>

// От тук можеш да го нагласиш дали да е за respawn сървър или за обикновен. Просто коментираш реда ако не го искаш за respawn, слагаш отпред //
#define USE_FOR_RESPAWN_SPERVER

#if defined USE_FOR_RESPAWN_SPERVER
#include <hamsandwich>
#endif

// През колко секунди да дава граната.
#define GIFT_DELAY 30

// Настройки за худ съобщението.
#define HUD_COLOR_RED random(255)
#define HUD_COLOR_GREEN random(255)
#define HUD_COLOR_BLUE random(255)
#define HUD_X_POSITION 0.0
#define HUD_Y_POSITION 0.25

new g_iCountdown[33]

public plugin_init()
{
	register_plugin("HE on X Seconds", "1.0", "OciXCrom ][ Edit by Huehue")

	#if defined USE_FOR_RESPAWN_SPERVER
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "CBase__Ham_Spawn", 1)
	#else
	register_logevent("OnRoundStart", 2, "1=Round_Start")
	#endif
}
#if defined USE_FOR_RESPAWN_SPERVER
public CBase__Ham_Spawn(id)
{
	if (is_user_alive(id))
	{
		if (!user_has_weapon(id, CSW_HEGRENADE))
			give_item(id, "weapon_hegrenade")
	}
}
#else
public OnRoundStart()
{
	new iPlayers[32], iPnum
	get_players(iPlayers, iPnum, "a")
	
	for(new iPlayer, i; i < iPnum; i++)
	{
		iPlayer = iPlayers[i]
		
		if(!user_has_weapon(iPlayer, CSW_HEGRENADE))
			give_item(iPlayer, "weapon_hegrenade")
	}
}
#endif

public grenade_throw(id, iEnt, iWeapon)
{
	if (iWeapon != CSW_HEGRENADE)
		return

	g_iCountdown[id] = GIFT_DELAY
	set_task(1.0, "HudThinkMessage", id, .flags = "a", .repeat = GIFT_DELAY)
}

public HudThinkMessage(id)
{
	if (!is_user_alive(id) || user_has_weapon(id, CSW_HEGRENADE))
	{
		remove_task(id)
		return
	}

	set_hudmessage(HUD_COLOR_RED, HUD_COLOR_GREEN, HUD_COLOR_BLUE, HUD_X_POSITION, HUD_Y_POSITION, _, _, 1.1, 0.0, 0.0, -1)

	if (--g_iCountdown[id])
	{
		show_hudmessage(id, "Next HE Grenade in %d second%s..^nARENAPLAY", g_iCountdown[id], g_iCountdown[id] == 1 ? "" : "s")
	}
	else
	{
		give_item(id, "weapon_hegrenade")
		show_hudmessage(id, "Enjoy your HE Grenade^nARENAPLAY")
	}

}
Изображение

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Преработка на HE Gifts

Мнение от OciXCrom » 15 Юли 2018, 16:38

Нали в същата тема откъдето си взел кода има версия БЕЗ съобщението?!

Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1319
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 245 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Преработка на HE Gifts

Мнение от cgozzie » 15 Юли 2018, 16:47

Извинявам се не съм обърнал внимание ча 1-во това си му дал..кош
Изображение

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 25 госта