Дано съм написал правилно заглавието на темата ?
Моля Ви, за поредната глезотийка :
Може ли да преработите кода Buy Stealth [v1.6.1] , така , че когато играч закупи "невидимост" , той да остава само с нож, и докато е "стелт" да няма друго оръжие ?
Ако може, моля ето ви кода:
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Buy_Stealth"
#define VERSION "1.6.1"
#define AUTHOR "Laziboi72"
new Buy, Timer, Visi, Toggle_Plugin
public plugin_init(){
register_plugin("Buy_Stealth", "1.6.1", "Laziboi72")
Toggle_Plugin = register_cvar("amx_stealth", "1")
Timer = register_cvar("amx_stealthTIME", "10.0")
Buy = register_cvar("amx_stealthCOST", "5000")
Visi = register_cvar("amx_stealthVISI", "10")
register_clcmd("say /buy_stealth", "buyS")
register_clcmd("say_team /buy_stealth", "buyS")
}
public buyS(id){
new Toggle_P = get_pcvar_num(Toggle_Plugin)
if(Toggle_P != 1)
return PLUGIN_HANDLED
if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE
new uMoney = cs_get_user_money(id)
new uBuy = get_pcvar_num(Buy)
if(uMoney < uBuy){
client_print(id, print_chat, "[ADMIN] NOT ENOUGH MONEY TO BUY STEALTH!")
return PLUGIN_HANDLED
}
new User[32]
get_user_name(id,User,31)
new uVisi = get_pcvar_num(Visi)
set_user_rendering( id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, uVisi )
cs_set_user_money(id, uMoney - uBuy)
client_print (0, print_chat, "[ADMIN] %s is in stealth mode!",User)
set_task(get_pcvar_float(Timer), "removestealth", id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public removestealth(id){
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderNormal,0)
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
p.s. Ако е от значение , плъгина ми трябва за DeathMatch- сървър ?!