Damage проблем

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
southdivision
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 279
Регистриран на: 14 Окт 2016, 23:17
Местоположение: София
Се отблагодари: 8 пъти
Получена благодарност: 5 пъти
Обратна връзка:

Damage проблем

Мнение от southdivision » 26 Апр 2018, 17:46

Код за потвърждение: Избери целия код

public FwdTakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float: damage, damage_bits) {
    
    if(is_valid_player(attacker) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE) {
                switch(get_user_team(attacker)) {
                        case 1:
                                {
                                        if(get_bit(g_PlayerHand, attacker) || get_bit(g_PlayerHand, attacker) && g_BoxStarted == 1) {

                                                SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(NormalDMGHands))

                                                if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD) {
                                                        SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(HeadshotDMGHands))
                                                }
                                        }
                                        if(get_bit(g_PlayerCrowbar2, attacker) || get_bit(g_PlayerCrowbar2, attacker) && g_BoxStarted == 1) {
                                                SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(NormalDMGCrowbar))

                                                if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD) {
                                                        SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(HeadshotDMGCrowbar))
                                                }
                                        }
                                        if(get_bit(g_PlayerAxe, attacker) || get_bit(g_PlayerAxe, attacker) && g_BoxStarted == 1) {
                                                SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(NormalDMGAxe))

                                                if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD) {
                                                        SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(HeadshotDMGAxe))
                                                }
                                        }

                                        if(get_bit(g_PlayerBowieKnife, attacker) || get_bit(g_PlayerBowieKnife, attacker) && g_BoxStarted == 1) {
                                                SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(NormalDMGBowieKnife))

                                                if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD) {
                                                        SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(HeadshotDMGBowieKnife))
                                                }
                                        }

                                        if(get_bit(g_PlayerHammer, attacker) || get_bit(g_PlayerHammer, attacker) && g_BoxStarted == 1) {
                                                SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(HeadshotDMGHammer))
                                        }

                                        if(get_bit(g_PlayerPlunger, attacker) || get_bit(g_PlayerPlunger, attacker) && g_BoxStarted == 1) {
                                                SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(NormalDMGPlunger))

                                                if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD) {
                                                        SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(HeadshotDMGPlunger))
                                                }
                                        }

                                        if(get_bit(g_PlayerChainsaw, attacker) || get_bit(g_PlayerChainsaw, attacker) && g_BoxStarted == 1) {
                                                SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(HeadshotDMGChainsaw))

                                        }
                                }
                        case 2:
                                {
                                        if(get_bit(g_PlayerPalka, attacker)) {
                                                SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(NormalDMGPalka))

                                                if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD) {
                                                        SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(HeadshotDMGPalka))
                                                }
                                        }

                                        if(get_bit(g_PlayerAxe, attacker) || get_bit(g_PlayerAxe, attacker) && g_BoxStarted == 1) {
                                                SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(NormalDMGAxe))

                                                if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD) {
                                                        SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(HeadshotDMGAxe))
                                                }
                                        }

                                        if(get_bit(g_PlayerHammer, attacker) || get_bit(g_PlayerHammer, attacker) && g_BoxStarted == 1) {
                                                SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(HeadshotDMGHammer))

                                        }
                                }
                }
        }
}
Здравейте, ето ги и проблемите:
1. Когато метнеш граната взима кръв на съотборниците ти и на теб: Искам само на другия отбор
2. Когато бокса е стартиран и затворника има g_PlayerAxe - Axe нож: взима DMG който не съответства на предписаните в cvar-a, а работи само когато използваш ножа срещу някой друг от другия отбор. Искам dmg-a да е еднакъв когато използваш ножа върху съотборник

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Damage проблем

Мнение от OciXCrom » 10 Сеп 2018, 21:29

Код за потвърждение: Избери целия код

public FwdTakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float: damage, damage_bits) {

    if(is_valid_player(attacker) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && get_user_team(attacker) != (get_user_team(victim))) {
        switch(get_user_team(attacker)) {
            case 1:
            {
                if(get_bit(g_PlayerHand, attacker) || get_bit(g_PlayerHand, attacker) && g_BoxStarted == 1) {

                    SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(NormalDMGHands))

                    if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD) {
                        SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(HeadshotDMGHands))
                    }
                }
                if(get_bit(g_PlayerCrowbar2, attacker) || get_bit(g_PlayerCrowbar2, attacker) && g_BoxStarted == 1) {
                    SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(NormalDMGCrowbar))

                    if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD) {
                        SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(HeadshotDMGCrowbar))
                    }
                }
                if(get_bit(g_PlayerAxe, attacker) || get_bit(g_PlayerAxe, attacker) && g_BoxStarted == 1) {
                    SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(NormalDMGAxe))

                    if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD) {
                        SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(HeadshotDMGAxe))
                    }
                }

                if(get_bit(g_PlayerBowieKnife, attacker) || get_bit(g_PlayerBowieKnife, attacker) && g_BoxStarted == 1) {
                    SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(NormalDMGBowieKnife))

                    if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD) {
                        SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(HeadshotDMGBowieKnife))
                    }
                }

                if(get_bit(g_PlayerHammer, attacker) || get_bit(g_PlayerHammer, attacker) && g_BoxStarted == 1) {
                    SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(HeadshotDMGHammer))
                }

                if(get_bit(g_PlayerPlunger, attacker) || get_bit(g_PlayerPlunger, attacker) && g_BoxStarted == 1) {
                    SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(NormalDMGPlunger))

                    if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD) {
                        SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(HeadshotDMGPlunger))
                    }
                }

                if(get_bit(g_PlayerChainsaw, attacker) || get_bit(g_PlayerChainsaw, attacker) && g_BoxStarted == 1) {
                    SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(HeadshotDMGChainsaw))

                }
            }
            case 2:
            {
                if(get_bit(g_PlayerPalka, attacker)) {
                    SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(NormalDMGPalka))

                    if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD) {
                        SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(HeadshotDMGPalka))
                    }
                }

                if(get_bit(g_PlayerAxe, attacker) || get_bit(g_PlayerAxe, attacker) && g_BoxStarted == 1) {
                    SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(NormalDMGAxe))

                    if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD) {
                        SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(HeadshotDMGAxe))
                    }
                }

                if(get_bit(g_PlayerHammer, attacker) || get_bit(g_PlayerHammer, attacker) && g_BoxStarted == 1) {
                    SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(HeadshotDMGHammer))

                }
            }
        }
    }
}

Аватар
southdivision
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 279
Регистриран на: 14 Окт 2016, 23:17
Местоположение: София
Се отблагодари: 8 пъти
Получена благодарност: 5 пъти
Обратна връзка:

Damage проблем

Мнение от southdivision » 10 Сеп 2018, 21:44

OciXCrom™ написа: 10 Сеп 2018, 21:29

Код за потвърждение: Избери целия код

public FwdTakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float: damage, damage_bits) {

    if(is_valid_player(attacker) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && get_user_team(attacker) != (get_user_team(victim))) {
        switch(get_user_team(attacker)) {
            case 1:
            {
                if(get_bit(g_PlayerHand, attacker) || get_bit(g_PlayerHand, attacker) && g_BoxStarted == 1) {

                    SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(NormalDMGHands))

                    if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD) {
                        SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(HeadshotDMGHands))
                    }
                }
                if(get_bit(g_PlayerCrowbar2, attacker) || get_bit(g_PlayerCrowbar2, attacker) && g_BoxStarted == 1) {
                    SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(NormalDMGCrowbar))

                    if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD) {
                        SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(HeadshotDMGCrowbar))
                    }
                }
                if(get_bit(g_PlayerAxe, attacker) || get_bit(g_PlayerAxe, attacker) && g_BoxStarted == 1) {
                    SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(NormalDMGAxe))

                    if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD) {
                        SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(HeadshotDMGAxe))
                    }
                }

                if(get_bit(g_PlayerBowieKnife, attacker) || get_bit(g_PlayerBowieKnife, attacker) && g_BoxStarted == 1) {
                    SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(NormalDMGBowieKnife))

                    if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD) {
                        SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(HeadshotDMGBowieKnife))
                    }
                }

                if(get_bit(g_PlayerHammer, attacker) || get_bit(g_PlayerHammer, attacker) && g_BoxStarted == 1) {
                    SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(HeadshotDMGHammer))
                }

                if(get_bit(g_PlayerPlunger, attacker) || get_bit(g_PlayerPlunger, attacker) && g_BoxStarted == 1) {
                    SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(NormalDMGPlunger))

                    if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD) {
                        SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(HeadshotDMGPlunger))
                    }
                }

                if(get_bit(g_PlayerChainsaw, attacker) || get_bit(g_PlayerChainsaw, attacker) && g_BoxStarted == 1) {
                    SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(HeadshotDMGChainsaw))

                }
            }
            case 2:
            {
                if(get_bit(g_PlayerPalka, attacker)) {
                    SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(NormalDMGPalka))

                    if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD) {
                        SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(HeadshotDMGPalka))
                    }
                }

                if(get_bit(g_PlayerAxe, attacker) || get_bit(g_PlayerAxe, attacker) && g_BoxStarted == 1) {
                    SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(NormalDMGAxe))

                    if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD) {
                        SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(HeadshotDMGAxe))
                    }
                }

                if(get_bit(g_PlayerHammer, attacker) || get_bit(g_PlayerHammer, attacker) && g_BoxStarted == 1) {
                    SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(HeadshotDMGHammer))

                }
            }
        }
    }
}
Не се получава .. dmg-a е еднакъв при бокс дори да имам Hammer

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта