Как се реминава от dhud към hud и променя местоположението

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1319
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 245 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Как се реминава от dhud към hud и променя местоположението

Мнение от cgozzie » 07 Апр 2018, 23:17

Искам на този плъгин да се преработят 2 неща.

1.В момента е със set_dhudmessage искам да се промени да е с set_hudmessage
set_dhudmessage( 255, 255, 255, -1.0, 0.01, 0, 0.0, 1.0, 0.1, 0.1, true )
show_dhudmessage
2.Да се центрира да излиза долу в средата.

Благодаря ви предварително. :coffee:

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <dhudmessage>

#define PLUGIN		"Score HUD"
#define VERSION		"1.0"
#define AUTHOR 		"AndrewZ"
	
enum _:SCORE_DATA
{
	DISABLE,
	KILLS,
	HEADSHOTS,
	KNIFEKILLS,
	GRENADEKILLS,
	DEATHS
}

new g_user_score[ 33 ][ SCORE_DATA + 1 ]
new g_maxplayers
	
new bool:g_reset_data

public plugin_init()
{
	register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
	
	g_maxplayers = get_maxplayers()
	
	register_clcmd( "say /score", "cmd_score" )
	
	register_event( "DeathMsg", "event_death", "a" )
	register_event( "TextMsg", "event_textmsg_restart", "a", "2=#Game_will_restart_in" )
	
	register_logevent( "logevent_game_commencing", 2, "1=Game_Commencing" )
	register_logevent( "logevent_round_start", 2, "1=Round_Start" )
	
	set_task( 1.0, "rtask_show_hud", _, _, _, "b" )
}

public cmd_score( id )
{
	if( g_user_score[ id ][ DISABLE ] )
	{
		g_user_score[ id ][ DISABLE ] = 0
		client_print( id, print_chat, "HUD Statistics informer is on" )
	}
	else
	{
		g_user_score[ id ][ DISABLE ] = 1
		client_print( id, print_chat, "HUD Statistics informer is off." )
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}	

public clear_data( id )
{
	if( !id )
	{
		for( new i = 1; i <= g_maxplayers; i ++ )
		{
			for( new data; data <= SCORE_DATA; data ++ )
				g_user_score[ i ][ data ] = 0
		}
	}
	else
	{
		for( new data; data <= SCORE_DATA; data ++ )
			g_user_score[ id ][ data ] = 0
	}
}


public client_connect( id ) 		clear_data( id )
public client_disconnect( id ) 		clear_data( id )
public logevent_game_commencing()	clear_data( 0 )
public event_textmsg_restart() 		g_reset_data = true
public logevent_round_start()
{
	if( g_reset_data )
	{
		clear_data( 0 )
		g_reset_data = false
	}
}

public event_death()
{
	new killer = read_data( 1 )
	new victim = read_data( 2 )
	new headshot = read_data( 3 )
	new weapon[ 12 ]; read_data( 4, weapon, 11 )
	
	if( !is_user_connected( killer ) && !is_user_connected( victim ) )
		return
		
	if( killer == victim )
	{
		g_user_score[ victim ][ DEATHS ] ++
		return
	}
		
	g_user_score[ killer ][ KILLS ] ++
	
	if( headshot )
		g_user_score[ killer ][ HEADSHOTS ] ++
		
	if( equal( weapon, "knife" ) )
		g_user_score[ killer ][ KNIFEKILLS ] ++
	else if( equal( weapon, "grenade" ) )
		g_user_score[ killer ][ GRENADEKILLS ] ++
	
	g_user_score[ victim ][ DEATHS ] ++
}
	

public rtask_show_hud()
{
	for( new id = 1; id <= g_maxplayers; id ++ )
	{
		if( !is_user_alive( id ) || g_user_score[ id ][ DISABLE ] )
			continue
		
		new Float:kd, 
			Float:k = float( g_user_score[ id ][ KILLS ] ), 
			Float:d = float( g_user_score[ id ][ DEATHS ] )
		
		if( k && d )
			kd = k / d
			
		else kd = 0.0
		
		
		set_dhudmessage( 255, 255, 255, -1.0, 0.01, 0, 0.0, 1.0, 0.1, 0.1, true )
		show_dhudmessage
		( 
			id, "Kills: %d | Headshots: %d | Knife kills: %d | Grenade kills: %d | Deaths: %d | К/D: %.2f", 
			g_user_score[ id ][ KILLS ], 
			g_user_score[ id ][ HEADSHOTS ], 
			g_user_score[ id ][ KNIFEKILLS ], 
			g_user_score[ id ][ GRENADEKILLS],
			g_user_score[ id ][ DEATHS ],
			kd
		)
	}
}
Изображение

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Преработка на score_hud

Мнение от OciXCrom » 07 Апр 2018, 23:43

1. Просто смени го и направи последния параметър -1 вместо true.

2. Нали ти обясних как се променя позицията? viewtopic.php?f=56&t=103

3. Дали не казах да не се слагат заглавия от рода на "преработка на еди какво си"? Пиши за какво става дума в заглавието!!!

Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1319
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 245 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Преработка на score_hud

Мнение от cgozzie » 08 Апр 2018, 00:09

Правя го на -1 но ми дава грешка а относно от dhud да го направя на hud идея си нямам дори и примера който си дал пак немога да го направя ако можех нямаше да пускам тема.
Изображение

Аватар
[N]eXuS
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 163
Регистриран на: 16 Мар 2018, 04:52

Преработка на score_hud

Мнение от [N]eXuS » 08 Апр 2018, 00:25

Заповядай :)

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>


#define PLUGIN		"Score HUD"
#define VERSION		"1.0"
#define AUTHOR 		"AndrewZ"
	
enum _:SCORE_DATA
{
	DISABLE,
	KILLS,
	HEADSHOTS,
	KNIFEKILLS,
	GRENADEKILLS,
	DEATHS
}

new g_user_score[ 33 ][ SCORE_DATA + 1 ]
new g_maxplayers
	
new bool:g_reset_data

public plugin_init()
{
	register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
	
	g_maxplayers = get_maxplayers()
	
	register_clcmd( "say /score", "cmd_score" )
	
	register_event( "DeathMsg", "event_death", "a" )
	register_event( "TextMsg", "event_textmsg_restart", "a", "2=#Game_will_restart_in" )
	
	register_logevent( "logevent_game_commencing", 2, "1=Game_Commencing" )
	register_logevent( "logevent_round_start", 2, "1=Round_Start" )
	
	set_task( 1.0, "rtask_show_hud", _, _, _, "b" )
}

public cmd_score( id )
{
	if( g_user_score[ id ][ DISABLE ] )
	{
		g_user_score[ id ][ DISABLE ] = 0
		client_print( id, print_chat, "HUD Statistics informer is on" )
	}
	else
	{
		g_user_score[ id ][ DISABLE ] = 1
		client_print( id, print_chat, "HUD Statistics informer is off." )
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}	

public clear_data( id )
{
	if( !id )
	{
		for( new i = 1; i <= g_maxplayers; i ++ )
		{
			for( new data; data <= SCORE_DATA; data ++ )
				g_user_score[ i ][ data ] = 0
		}
	}
	else
	{
		for( new data; data <= SCORE_DATA; data ++ )
			g_user_score[ id ][ data ] = 0
	}
}


public client_connect( id ) 		clear_data( id )
public client_disconnect( id ) 		clear_data( id )
public logevent_game_commencing()	clear_data( 0 )
public event_textmsg_restart() 		g_reset_data = true
public logevent_round_start()
{
	if( g_reset_data )
	{
		clear_data( 0 )
		g_reset_data = false
	}
}

public event_death()
{
	new killer = read_data( 1 )
	new victim = read_data( 2 )
	new headshot = read_data( 3 )
	new weapon[ 12 ]; read_data( 4, weapon, 11 )
	
	if( !is_user_connected( killer ) && !is_user_connected( victim ) )
		return
		
	if( killer == victim )
	{
		g_user_score[ victim ][ DEATHS ] ++
		return
	}
		
	g_user_score[ killer ][ KILLS ] ++
	
	if( headshot )
		g_user_score[ killer ][ HEADSHOTS ] ++
		
	if( equal( weapon, "knife" ) )
		g_user_score[ killer ][ KNIFEKILLS ] ++
	else if( equal( weapon, "grenade" ) )
		g_user_score[ killer ][ GRENADEKILLS ] ++
	
	g_user_score[ victim ][ DEATHS ] ++
}
	

public rtask_show_hud()
{
	for( new id = 1; id <= g_maxplayers; id ++ )
	{
		if( !is_user_alive( id ) || g_user_score[ id ][ DISABLE ] )
			continue
		
		new Float:kd, 
			Float:k = float( g_user_score[ id ][ KILLS ] ), 
			Float:d = float( g_user_score[ id ][ DEATHS ] )
		
		if( k && d )
			kd = k / d
			
		else kd = 0.0
		
		
		set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.89, 0, 6.0, 1.0)
		
		show_hudmessage
		( 
			id, "Kills: %d | Headshots: %d | Knife kills: %d | Grenade kills: %d | Deaths: %d | К/D: %.2f", 
			g_user_score[ id ][ KILLS ], 
			g_user_score[ id ][ HEADSHOTS ], 
			g_user_score[ id ][ KNIFEKILLS ], 
			g_user_score[ id ][ GRENADEKILLS],
			g_user_score[ id ][ DEATHS ],
			kd
		)
	}
}


Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1319
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 245 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Преработка на score_hud

Мнение от cgozzie » 08 Апр 2018, 00:41

Супер благодаря може да заключите темата.
Изображение

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Преработка на score_hud

Мнение от OciXCrom » 08 Апр 2018, 00:42

Няма нищо сложно. Просто променяш set_dhudmessage на set_hudmessage и show_dhudmessage на show_hudmessage. Дава ти грешка защото не си ги променил.

Научи се как става за да не се налага да пускаш заявки всеки път.

Аватар
TheRedShoko
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 1016
Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 84 пъти

Преработка на score_hud

Мнение от TheRedShoko » 08 Апр 2018, 10:58

Тази тема направо в кофата трябваше да я метна! Спрете с тъпите заглавия! Не се изисква много акъл, за да напишеш читаво заглавие...

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 19 госта