Преработка на плъгин VIP Extras

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.

Модератори: Extreme, Extreme, Extreme, Extreme, Extreme, Extreme, Extreme

Аватар
Punch*
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 143
Регистриран на: 15 Фев 2018, 20:12
Получена благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Преработка на плъгин VIP Extras

Мнение от Punch* » 18 Мар 2018, 12:41

Може ли някой да свърже плъгина с Bullet Damage и VIP Extras плъгина да дава кит.

.sma на VIP Extras:

Код за потвърждение: Избери целия код

#include < amxmodx > 
#include < fakemeta > 
#include < hamsandwich > 
#include < cstrike > 
#include < fun > 

#pragma semicolon 1 

#define PLUGIN "Admins are VIPs" 
#define VERSION "0.0.1" 

new const m_rgpPlayerItems_CBasePlayer[6] = {367,368,...}; 
const m_pActiveItem = 373; 

public plugin_init() 
{ 
    register_plugin( PLUGIN, VERSION, "ConnorMcLeod" ); 
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnCBasePlayer_Spawn_Post", true); 
} 

public OnCBasePlayer_Spawn_Post( id ) 
{ 
    if( is_user_alive( id ) && get_user_flags( id ) & ADMIN_IMMUNITY ) 
    { 
        cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM); 
        new weapons = pev(id, pev_weapons); 
        if( ~weapons & CSW_FLASHBANG ) 
        { 
            give_item(id, "weapon_flashbang"); 
        } 
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2); 
        if( ~weapons & CSW_HEGRENADE ) 
        { 
            give_item(id, "weapon_hegrenade"); 
        } 

        new gun = get_pdata_cbase(id, m_rgpPlayerItems_CBasePlayer[2]); 
        if( gun > 0 ) 
        { 
            new iId = cs_get_weapon_id(gun); 
            if( iId == CSW_DEAGLE ) 
            { 
                cs_set_weapon_ammo(gun, 7); 
            } 
            else 
            { 
                ham_strip_user_weaponent(id, gun, iId, true); 
                give_item( id, "weapon_deagle" ); 
            } 
        } 

        cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 ); 
    } 
} 

ham_strip_user_weaponent(id, weaponEnt, iId=0, bool:bSwitchIfActive = true) 
{ 
    if( bSwitchIfActive && get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem) == weaponEnt ) 
    { 
        ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, weaponEnt); 
    } 

    if( ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, weaponEnt) ) 
    { 
        if( !iId ) 
        { 
            iId = cs_get_weapon_id(weaponEnt); 
        } 
        user_has_weapon(id, iId, 0); 
        ExecuteHamB(Ham_Item_Kill, weaponEnt); 
        return 1; 
    } 
    return 0; 
}  
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1251\\ deff0\\ deflang1026{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
.sma на Bullet Damage:

Код за потвърждение: Избери целия код

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

new g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")	
	register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")
	
	g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")
	g_recieved = register_cvar("amx_bulletdamage_recieved","1")	
	
	g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()	
	g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
}

public on_new_round()
{
	g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
	if(get_pcvar_num(g_recieved)) g_showrecieved = true	
}

public on_damage(id)
{
	if(g_enabled)
	{		
		static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
		static damage; damage = read_data(2)		
		if(g_showrecieved)
		{			
			set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
			ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)		
		}
		if(is_user_connected(attacker))
		{
			switch(g_enabled)
			{
				case 1: {
					set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
					ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)				
				}
				case 2: {
					if(fm_is_ent_visible(attacker,id))
					{
						set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
						ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)				
					}
				}
			}
		}
	}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1251\\ deff0\\ deflang1026{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Благодаря предварително!

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Преработка на плъгин VIP Extras

Мнение от OciXCrom » 18 Мар 2018, 23:11

Код за потвърждение: Избери целия код

#include < amxmodx > 
#include < fakemeta > 
#include < hamsandwich > 
#include < cstrike > 
#include < fun > 

#pragma semicolon 1 

#define PLUGIN "Admins are VIPs" 
#define VERSION "0.0.1" 

new const m_rgpPlayerItems_CBasePlayer[6] = {367,368,...}; 
const m_pActiveItem = 373; 

public plugin_init() 
{ 
	register_plugin( PLUGIN, VERSION, "ConnorMcLeod" ); 
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnCBasePlayer_Spawn_Post", true); 
} 

public OnCBasePlayer_Spawn_Post( id ) 
{ 
	if( is_user_alive( id ) && get_user_flags( id ) & ADMIN_IMMUNITY ) 
	{ 
		cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM); 
		new weapons = pev(id, pev_weapons); 
		if( ~weapons & CSW_FLASHBANG ) 
		{ 
			give_item(id, "weapon_flashbang"); 
		} 
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2); 
		if( ~weapons & CSW_HEGRENADE ) 
		{ 
			give_item(id, "weapon_hegrenade"); 
		} 

		new gun = get_pdata_cbase(id, m_rgpPlayerItems_CBasePlayer[2]); 
		if( gun > 0 ) 
		{ 
			new iId = cs_get_weapon_id(gun); 
			if( iId == CSW_DEAGLE ) 
			{ 
				cs_set_weapon_ammo(gun, 7); 
			} 
			else 
			{ 
				ham_strip_user_weaponent(id, gun, iId, true); 
				give_item( id, "weapon_deagle" ); 
			} 
		} 
		
		if( cs_get_user_team( id ) == CS_TEAM_CT )
			give_item( id, "item_thighpack" );

		cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 ); 
	} 
} 

ham_strip_user_weaponent(id, weaponEnt, iId=0, bool:bSwitchIfActive = true) 
{ 
	if( bSwitchIfActive && get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem) == weaponEnt ) 
	{ 
		ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, weaponEnt); 
	} 

	if( ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, weaponEnt) ) 
	{ 
		if( !iId ) 
		{ 
			iId = cs_get_weapon_id(weaponEnt); 
		} 
		user_has_weapon(id, iId, 0); 
		ExecuteHamB(Ham_Item_Kill, weaponEnt); 
		return 1; 
	} 
	return 0; 
}

Код за потвърждение: Избери целия код

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

new g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")	
	register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")
	
	g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")
	g_recieved = register_cvar("amx_bulletdamage_recieved","1")	
	
	g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()	
	g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
}

public on_new_round()
{
	g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
	if(get_pcvar_num(g_recieved)) g_showrecieved = true	
}

public on_damage(id)
{
	if(g_enabled)
	{		
		static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
		static damage; damage = read_data(2)		
		if(g_showrecieved && get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
		{			
			set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
			ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)		
		}
		if(is_user_connected(attacker) && get_user_flags(attacker) & ADMIN_IMMUNITY)
		{
			switch(g_enabled)
			{
				case 1: {
					set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
					ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)				
				}
				case 2: {
					if(fm_is_ent_visible(attacker,id))
					{
						set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
						ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)				
					}
				}
			}
		}
	}
}

Аватар
Punch*
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 143
Регистриран на: 15 Фев 2018, 20:12
Получена благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Преработка на плъгин VIP Extras

Мнение от Punch* » 19 Мар 2018, 14:38

Дава тия грешки при компилиране на VIP Extras със следната грешка:

Код за потвърждение: Избери целия код

vip_extras.sma(52) : warning 217: loose indentation
vip_extras.sma(55) : warning 217: loose indentation
Но файла се компилира.

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Преработка на плъгин VIP Extras

Мнение от OciXCrom » 19 Мар 2018, 19:53

Защото авторът на плъгина не е ползвал правилна индентация. Не пречи по никакъв начин. Оправено.

Аватар
Punch*
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 143
Регистриран на: 15 Фев 2018, 20:12
Получена благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Преработка на плъгин VIP Extras

Мнение от Punch* » 21 Мар 2018, 14:08

Всичко работи . ЛОК!

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 31 госта