Преработка на Jump зомби.

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
1.cfg
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 37
Регистриран на: 21 Фев 2018, 00:35

Преработка на Jump зомби.

Мнение от 1.cfg » 16 Мар 2018, 23:13

Да се махне multijump-а, и ако може гравитацията да се направи на - 0.5

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <engine>

#include <fakemeta>

#include <basebuilder>

#include <hamsandwich>



#define PLUGIN "[MG] Zombie Class: Jumper"

#define VERSION "1.1"

#define AUTHOR "Argon"



new const zclass_name[] = { "Jumper Zombie" }

new const zclass_info[] = { "\r[Multijump] \y[2 Jump]" }

new const zclass_model[] = { "zombie_jumper" }

new const zclass_clawmodel[] = { "basebulder/v_jumper" }

const zclass_health = 3500

const zclass_speed = 250

const Float:zclass_gravity = 0.6

const Float:zclass_knockback = 2.5

new g_zclass_jumper



new num_jumps[33] = 0

new jumpznum[33] = 0

new bool:dozjump[33] = false





public plugin_precache()

{

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	

	g_zclass_jumper = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)	

}



public plugin_init()

{

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)

}



public ham_PlayerSpawn_Post(id, infector)

{

	if ( bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_jumper )

	{

		num_jumps[id] = 1

		new text[100]

		format(text,99,"^x04[^x03 BaseBuilder^x04 ]^x01 Your ability is^x03 Multijump^x01.")

		message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("SayText"),{0,0,0},id) 

		write_byte(id) 

		write_string(text) 

		message_end()

	}

	

	if( zp_get_user_zombie_class(infector) == g_zclass_jumper )

	{

		num_jumps[infector] = num_jumps[infector] + 1

		infections_hud(infector)

	}

}



public infections_hud(id)

{

	if( bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_jumper)

	{

		new text[100]

		format(text,99,"^x04[^x03 BaseBuilder^x04 ]^x01 Now you can do^x03 %d^x01 jumps.",num_jumps[id])

		message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("SayText"),{0,0,0},id) 

		write_byte(id) 

		write_string(text) 

		message_end() 

	}

}



// -------------------------------------------------------------------------------------------------

public client_putinserver(id)

{

	jumpznum[id] = 0

	dozjump[id] = false

}



public client_disconnect(id)

{

	jumpznum[id] = 0

	dozjump[id] = false

}



public client_PreThink(id)

{

	if(!is_user_alive(id) || !bb_is_user_zombie(id) ) return PLUGIN_CONTINUE

	if(bb_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_jumper) return PLUGIN_CONTINUE

	

	new nzbut = get_user_button(id)

	new ozbut = get_user_oldbutton(id)

	if((nzbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(ozbut & IN_JUMP))

	{

		if (jumpznum[id] < num_jumps[id])

		{

			dozjump[id] = true

			jumpznum[id]++

			return PLUGIN_CONTINUE

		}

	}

	if((nzbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))

	{

		jumpznum[id] = 0

		return PLUGIN_CONTINUE

	}	

	return PLUGIN_CONTINUE

}



public client_PostThink(id)

{

	if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id)) return PLUGIN_CONTINUE

	if(bb_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_jumper) return PLUGIN_CONTINUE

	

	if(dozjump[id] == true)

	{

		new Float:vezlocityz[3]	

		entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,vezlocityz)

		vezlocityz[2] = random_float(265.0,285.0)

		entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,vezlocityz)

		dozjump[id] = false

		return PLUGIN_CONTINUE

	}	

	return PLUGIN_CONTINUE

}	


Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Преработка на Jump зомби.

Мнение от OciXCrom » 16 Мар 2018, 23:35

Ииии, какво остава от плъгина?...

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <basebuilder>

public plugin_precache()
{
	register_plugin("[MG] Zombie Class: Jumper", "1.1", "OciXCrom")
	zp_register_zombie_class("Jumper Zombie", "\r[Gravity]", "zombie_jumper", "basebuilder/v_jumper", 3500, 250, 0.5, 2.5)	
}

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта