AFK Change Kills/Deaths
-
lantimilan
Извън линия - Foreigner
- Мнения: 424
- Регистриран на: 29 Ное 2017, 22:49
- Се отблагодари: 31 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
AFK Change Kills/Deaths
Hello im try to find one solution for AFK because Gametracker not allow to have Spec and i put all in AFK but i have one plugin afk slay and after sometimes make very much deaths -18 / -22 im try to find one solution who are afk to change with plugin kill and deaths 2-3 kills for round just not to lost score in server
-
lantimilan
Извън линия - Foreigner
- Мнения: 424
- Регистриран на: 29 Ное 2017, 22:49
- Се отблагодари: 31 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
AFK Change Kills/Deaths
Im not using any plugin just for afk slay i use but i think if exist this plugin to hide deaths afk and to set some fake kills
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
AFK Change Kills/Deaths
The AFK slayer plugin can be modified to NOT affect the number of deaths when it kills a player.
-
lantimilan
Извън линия - Foreigner
- Мнения: 424
- Регистриран на: 29 Ное 2017, 22:49
- Се отблагодари: 31 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
AFK Change Kills/Deaths
Im using this plugin for afk slay :
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>
#define TIME 15.0
new Float:player_origin[33][3];
public plugin_init(){
register_plugin("AFK Slay", "1.0", "EKS");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "e_Spawn", 1);
}
public e_Spawn(id)
{
remove_task(id)
if(is_user_alive(id))
{
set_task(0.8, "get_spawn", id);
}
return HAM_IGNORED;
}
public get_spawn(id)
{
pev(id, pev_origin, player_origin[id]);
set_task(TIME, "check_afk", id);
}
public check_afk(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
if(same_origin(id))
{
user_kill(id);
new name[33];
get_user_name(id, name, 32);
ColorChat(0, GREEN, "^3[^4LS AFK Slay^3]^1: %s ^3eshte vrare per shkak te qendrimit ne ^4AFK.", name);
}
}
}
public same_origin(id)
{
new Float:origin[3];
pev(id, pev_origin, origin);
for(new i = 0; i < 3; i++)
if(origin[i] != player_origin[id][i])
return 0;
return 1;
}
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
AFK Change Kills/Deaths
You just need to change user_kill(id) to user_kill(id, 1). This way the slay won't affect the player's score.
-
lantimilan
Извън линия - Foreigner
- Мнения: 424
- Регистриран на: 29 Ное 2017, 22:49
- Се отблагодари: 31 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
-
lantimilan
Извън линия - Foreigner
- Мнения: 424
- Регистриран на: 29 Ное 2017, 22:49
- Се отблагодари: 31 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
AFK Change Kills/Deaths
Nothing im try to tell can we make to add one /two kills in round for afk automaticly
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
AFK Change Kills/Deaths
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>
#include <fun>
#define TIME 15.0
new Float:player_origin[33][3];
public plugin_init(){
register_plugin("AFK Slay", "1.0", "EKS");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "e_Spawn", 1);
}
public e_Spawn(id)
{
remove_task(id)
if(is_user_alive(id))
{
set_task(0.8, "get_spawn", id);
}
return HAM_IGNORED;
}
public get_spawn(id)
{
pev(id, pev_origin, player_origin[id]);
set_task(TIME, "check_afk", id);
}
public check_afk(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
if(same_origin(id))
{
user_kill(id);
set_user_frags(id, get_user_frags(id) + 1);
new name[33];
get_user_name(id, name, 32);
ColorChat(0, GREEN, "^3[^4LS AFK Slay^3]^1: %s ^3eshte vrare per shkak te qendrimit ne ^4AFK.", name);
}
}
}
public same_origin(id)
{
new Float:origin[3];
pev(id, pev_origin, origin);
for(new i = 0; i < 3; i++)
if(origin[i] != player_origin[id][i])
return 0;
return 1;
}
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 2 Отговори
- 2271 Преглеждания
-
Последно мнение от JustInCase
-
- 3 Отговори
- 2183 Преглеждания
-
Последно мнение от SS@ManiaK!
-
- 2 Отговори
- 1799 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 0 Отговори
- 804 Преглеждания
-
Последно мнение от Radeon
-
- 6 Отговори
- 2108 Преглеждания
-
Последно мнение от USA_CA
-
- 4 Отговори
- 2295 Преглеждания
-
Последно мнение от TheRaiD
-
- 3 Отговори
- 1452 Преглеждания
-
Последно мнение от atmax
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 12 госта