Ако сървъра е teamplay цветът на дима ще бъде според цвета на отбора.
Как мога да направя плъгина да показва точката на мерника на рпг то да е според цвета на отбора?Вмомента мерника е червен и за двата отбора.
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "RPG Trail Color"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "LetiLetiLepestok"
new g_Colors[5][3] =
{
{0, 0, 0},
{80, 80, 255}, // color for team 1
{255, 80, 80}, // color for team 2
{200, 200, 80}, // color for team 3
{80, 200, 80} // color for team 4
}
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_message(SVC_TEMPENTITY, "MessageTempEntity");
}
public MessageTempEntity()
{
if(get_msg_arg_int(1) != TE_BEAMFOLLOW)
return PLUGIN_CONTINUE
new classname[32]
new ent = get_msg_arg_int(2)
pev(ent, pev_classname, classname, 31)
if(!equal(classname, "rpg_rocket"))
return PLUGIN_CONTINUE
new team = get_user_team(pev(ent, pev_owner))
if(team <= 0 || team > 4)
{
team = 0
g_Colors[0][0] = random_num(0, 255)
g_Colors[0][1] = random_num(0, 255)
g_Colors[0][2] = random_num(0, 255)
}
set_msg_arg_int(6, ARG_BYTE, g_Colors[team][0])
set_msg_arg_int(7, ARG_BYTE, g_Colors[team][1])
set_msg_arg_int(8, ARG_BYTE, g_Colors[team][2])
set_msg_arg_int(9, ARG_BYTE, 255)
return PLUGIN_CONTINUE
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1049\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/