Изработка на ранк система

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
SkandaU
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 213
Регистриран на: 09 Яну 2017, 12:37
Се отблагодари: 45 пъти
Получена благодарност: 22 пъти

Изработка на ранк система

Мнение от SkandaU » 10 Яну 2017, 20:20

Здравейте, възможно ли е да се направи ранк система, която да работи с време?
Тоест когато определен играч направи 1 час в сървъра да вдигне следващ ранк?

Код за потвърждение: Избери целия код

NewBie - 0 min
Advanved - 60 min - 1 hour
Active Player - 240 min - 4 hour(s)
Serious Player - 400 min - 8 hour(s)
Security - 1440 min - 1 day
Master - 2880 min - 2 day(s)
Hero - 5760 - 4 day(s)
Machine - 10080 - 7 day(s)
Golden Member - 20160 - 14 day(s)
Escape God - 40320 ~ 30 day(s)

Съобщение до всички при вдигане на ранк.

Ако може и към нея да се добавят няколко админ титли..

Admin 1 - ADMIN_LEVEL_A
Admin 2 - ADMIN_LEVEL_B
Admin 3 - ADMIN_LEVEL_C
Admin 4 - ADMIN_LEVEL_D
Admin 5 - ADMIN_LEVEL_E
Благодаря предварително за отделното време.
Изображение

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: Изработка на ранк система

Мнение от OciXCrom » 10 Яну 2017, 20:34

То възможно си е, ама надали някой ще се зае със задачата.

Аватар
JustInCase
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 582
Регистриран на: 14 Окт 2016, 23:31
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 15 пъти

Re: Изработка на ранк система

Мнение от JustInCase » 10 Яну 2017, 22:25

Ще се опитам да ти го направя утре.


EDIT:

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <nvault>
#include <playedTime>
#define IsPlayer(%1)  (1 <= %1 <= g_players) 
#define TOTALLEVELS 12
new const Levels[TOTALLEVELS] = {
    25,
    50, 
    100,
    200,
    300,
    500,
    750,
    1000,
    1250,
    1500,
    1750,
    2000,
}
new const LevelNames[TOTALLEVELS][] = {
    "Noob",
    "Beginner",
    "Learning",
    "Knifer",
    "Rambo",
    "Butcher",
    "Matrix",
    "Probhop",
    "Freak",
    "Racer",
    "Kill Bill",
    "Respected Player"
}
new gTime[33], gLevel[33];
new g_vault
public plugin_init()
{
    register_plugin("Ranks", "1.1" ,"Rmix");
    
    
    g_vault = nvault_open("RankStats");
    
    register_logevent ( "CmdRoundStart", 2, "1=Round_Start" )
    set_task(60.0, "CheckLevel", _, _, _, "b", 0)
}
public plugin_end()
{
    nvault_close(g_vault);
}
public CmdRoundStart ( )
{
    new players [ 32 ], numb, id
    get_players ( players, numb, "a" )
    for ( new i; i < numb; i++ )
    {
        CmdShowHud (id)
    }
}
public CheckLevel(id)
{
    gTime[ id ] = get_user_ptime(id)
    if( gTime[id] >= Levels[gLevel[id]] )
    {
        gLevel[id]++;
        new szName[33];
        get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
        client_print(id,print_chat,"*[Ranks] Congratulations You are [Level: %i/%i] with Title %s!", gLevel[id], TOTALLEVELS, LevelNames[gLevel[id]-1]);
    }
}
public CmdShowHud (id)
{
    set_hudmessage ( 50, 50, 50, -1.0, 0.01 )
    show_hudmessage ( id, "*[Ranks]Level: %i/%i | RankName: %i | Points: $%i", gLevel[id], TOTALLEVELS , LevelNames[gLevel[id]-1], gTime[id] )
    set_task ( 0.2, "CmdShowHud", id )
}
public client_connect(id)
{
    LoadData(id);
}
public client_disconnect(id)
{
    SaveData(id);
    gTime[id] = 0;
    gLevel[id] = 0;
}
public SaveData(id)
{
    new name[35];
    get_user_name(id,name,34);
    new vaultkey[64],vaultdata[256];
    format(vaultkey,63,"%s", name);
    format(vaultdata,255,"%i#%i#",gTime[id],gLevel[id]);
    nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
LoadData(id) {
    new name[35];
    get_user_name(id,name,34);
    new vaultkey[64],vaultdata[256];
    format(vaultkey,63,"%s",name);
    format(vaultdata,255,"%i#%i#",gTime[id],gLevel[id]);
    nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
    replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
    new playerxp[32], playerlevel[32];
    parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31);
    gTime[id] = str_to_num(playerxp);
    gLevel[id] = str_to_num(playerlevel);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
Тествай.


Слагаш и този плъгин : Played Time by hackera457
Ако не го сложиш няма да работи.


Ако не стане, утре.
MANSION - HNS : 45.144.155.99:27026
ONLINE

Аватар
SkandaU
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 213
Регистриран на: 09 Яну 2017, 12:37
Се отблагодари: 45 пъти
Получена благодарност: 22 пъти

Re: Изработка на ранк система

Мнение от SkandaU » 11 Яну 2017, 01:37

http://prntscr.com/du1mdz не ми показва нищо и двата плъгина са активни
Изображение

Аватар
JustInCase
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 582
Регистриран на: 14 Окт 2016, 23:31
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 15 пъти

Re: Изработка на ранк система

Мнение от JustInCase » 15 Яну 2017, 17:38

Здравей, извинявай за забавянето, но днес ми се отвори време.
Rank System + EDIT Played Time.rar
(32.58 KiB) Свалено 140 пъти
Rank System + EDIT Played Time.rar
(32.58 KiB) Свалено 140 пъти
CVARs:
amx_rank_prefix "PREFIX" -- за префикса.

Слагаш ги и двата и си 6 . Ако има проблеми пиши.

Ако искаш АДМИН ТАГОВЕ трябва да ми кажеш какви точно да са и за кои флагове да са.
MANSION - HNS : 45.144.155.99:27026
ONLINE

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Semrush [Bot] и 21 госта