[Изработка на плъгин] Когато стрелям някой да свети в червено
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
[Изработка на плъгин] Когато стрелям някой да свети в червено
Само ти да виждаш червеното или всички? Тоест играчът да става червен когато получава щета?
-
g0gIch
Извън линия - Потребител
- Мнения: 206
- Регистриран на: 20 Юли 2017, 17:29
- Се отблагодари: 37 пъти
- Получена благодарност: 24 пъти
- Обратна връзка:
[Изработка на плъгин] Когато стрелям някой да свети в червено
Когато нанасям щета на някой, цветът в който ще бъде glow-нат(така да се каже) играча да се вижда от всеки.
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
[Изработка на плъгин] Когато стрелям някой да свети в червено
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define GLOW_DURATION 1.0
#define GLOW_COLOR 255, 0, 0
#define GLOW_BRIGHTNESS 50
public plugin_init()
{
register_plugin("Glow on Damage", "1.0", "OciXCrom")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "OnTakeDamage", 1)
}
public OnTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:fDamage, iDamageBits)
{
if(!is_user_alive(iVictim))
return
set_user_rendering(iVictim, kRenderFxGlowShell, GLOW_COLOR, kRenderNormal, GLOW_BRIGHTNESS)
set_task(GLOW_DURATION, "RemoveGlow", iVictim)
}
public RemoveGlow(id)
{
if(is_user_connected(id))
set_user_rendering(id)
}
-
g0gIch
Извън линия - Потребител
- Мнения: 206
- Регистриран на: 20 Юли 2017, 17:29
- Се отблагодари: 37 пъти
- Получена благодарност: 24 пъти
- Обратна връзка:
[Изработка на плъгин] Когато стрелям някой да свети в червено
Благодаря, работи. А ще може ли да се направи команда за включване/изключване на плъгина и вместо всеки път да променям от кода стойностите да се направи cvar?
-
illusion
На линия - Developer
- Мнения: 1810
- Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
- Местоположение: CraftVision
- Се отблагодари: 151 пъти
- Получена благодарност: 370 пъти
- Обратна връзка:
[Изработка на плъгин] Когато стрелям някой да свети в червено
Това с cvar-овете ти го направих, не съм го тествал:
GlowDuration = register_cvar("amx_god_duration", "1.0")
GlowColor = register_cvar("amx_god_color", "255 0 0")
GlowBrightness = register_cvar("amx_god_brightness", "50")
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
new GlowDuration, GlowColor, GlowBrightness;
public plugin_init()
{
register_plugin("Glow on Damage", "1.0", "OciXCrom")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "OnTakeDamage", 1)
GlowDuration = register_cvar("amx_god_duration", "1.0")
GlowColor = register_cvar("amx_god_color", "255 0 0")
GlowBrightness = register_cvar("amx_god_brightness", "50")
}
public OnTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:fDamage, iDamageBits)
{
if(!is_user_alive(iVictim))
return
set_user_rendering(iVictim, kRenderFxGlowShell, get_pcvar_num(GlowColor), kRenderNormal, get_pcvar_num(GlowBrightness))
set_task(get_pcvar_num(GlowDuration), "RemoveGlow", iVictim)
}
public RemoveGlow(id)
{
if(is_user_connected(id))
set_user_rendering(id)
}
GlowColor = register_cvar("amx_god_color", "255 0 0")
GlowBrightness = register_cvar("amx_god_brightness", "50")
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
[Изработка на плъгин] Когато стрелям някой да свети в червено
Няма да работи, тъй като с get_pcvar_num не можеш да вземеш стойност от вида "255 0 0" - можеш само едно число да вземеш. За плаващи числа трябва да ползваш get_pcvar_float. Ето поправен код - направих стойностите на кваровете да се проверяват в началото на рунда, вместо при всяко получаване щета:
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
new Float:g_fDuration, bool:g_bEnabled, g_iColor[3], g_iBrightness
new GlowDuration, GlowColor, GlowBrightness, GlowEnabled
public plugin_init()
{
register_plugin("Glow on Damage", "1.0", "OciXCrom")
register_logevent("OnRoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "OnTakeDamage", 1)
GlowDuration = register_cvar("amx_glow_duration", "1.0")
GlowColor = register_cvar("amx_glow_color", "255 0 0")
GlowBrightness = register_cvar("amx_glow_brightness", "50")
GlowEnabled = register_cvar("amx_glow_enabled", "1")
}
public plugin_cfg()
OnRoundStart()
public OnRoundStart()
{
g_fDuration = get_pcvar_float(GlowDuration)
g_bEnabled = bool:get_pcvar_num(GlowEnabled)
g_iBrightness = get_pcvar_num(GlowBrightness)
new szCvar[12], szColor[3][3]
get_pcvar_string(GlowColor, szCvar, charsmax(szCvar))
parse(szCvar, szColor[0], charsmax(szColor[]), szColor[1], charsmax(szColor[]), szColor[2], charsmax(szColor[]))
for(new i; i < sizeof(szColor[]); i++)
g_iColor[i] = str_to_num(szColor[i])
}
public OnTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:fDamage, iDamageBits)
{
if(!g_bEnabled || !is_user_alive(iVictim))
return
set_user_rendering(iVictim, kRenderFxGlowShell, g_iColor[0], g_iColor[1], g_iColor[2], kRenderNormal, g_iBrightness)
set_task(g_fDuration, "RemoveGlow", iVictim)
}
public RemoveGlow(id)
{
if(is_user_connected(id))
set_user_rendering(id)
}
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 4 Отговори
- 1830 Преглеждания
-
Последно мнение от SILENT HILL`
-
- 3 Отговори
- 1732 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 0 Отговори
- 1414 Преглеждания
-
Последно мнение от impossible
-
- 2 Отговори
- 736 Преглеждания
-
Последно мнение от impossible
-
- 3 Отговори
- 2245 Преглеждания
-
Последно мнение от TSChannel
-
- 14 Отговори
- 5365 Преглеждания
-
Последно мнение от User12
-
- 2 Отговори
- 1455 Преглеждания
-
Последно мнение от SILENT HILL`
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 25 госта