Golden AWP със Double DMG
-
V.A.L.V.E
Извън линия - Потребител
- Мнения: 445
- Регистриран на: 18 Дек 2016, 22:48
- Се отблагодари: 110 пъти
- Получена благодарност: 71 пъти
- Обратна връзка:
Golden AWP със Double DMG
Здравейте, имам респаун сървър и искам всеки който има 16000$ да може да си купи златно AWP който да прави double дмг, благодаря предвараитлно.
-
RideeR ;]
Извън линия - Потребител
- Мнения: 170
- Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:30
- Получена благодарност: 3 пъти
Golden AWP със Double DMG
Взимаш плъгин за Golden Ak и нагласяш вместо AK да дава AWP, сменяш модела и от Cvar-а променяш damage-а на 2.0, елементарно е.
-
V.A.L.V.E
Извън линия - Потребител
- Мнения: 445
- Регистриран на: 18 Дек 2016, 22:48
- Се отблагодари: 110 пъти
- Получена благодарност: 71 пъти
- Обратна връзка:
Golden AWP със Double DMG
Не търся съвети, а човек който може да ми помогне като ми даде линк към вече съществуващ или ако може да направи ще съм му благодарен.
-
Sh7eKaTa
Извън линия - Потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 30 Май 2018, 14:47
- Се отблагодари: 2 пъти
Golden AWP със Double DMG
emineemrs94 написа: ↑09 Юни 2018, 01:14Не търся съвети, а човек който може да ми помогне като ми даде линк към вече съществуващ или ако може да направи ще съм му благодарен.
Код за потвърждение: Избери целия код
#define PLUGIN "Golden AWP"
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)
new AWP_V_MODEL[64] = "models/v_golden_awp.mdl"
new AWP_P_MODEL[64] = "models/p_golden_awp.mdl"
new AWP_W_MODEL[64] = "models/w_golden_awp.mdl"
new OLD_W_MODEL[64] = "models/w_awp.mdl"
/* Pcvars */
new cvar_dmgmultiplier, cvar_goldbullets, cvar_custommodel, cvar_uclip, cvar_cost
new bool:g_HasAWP[33]
new bullets[ 33 ]
// Sprite
new m_spriteTexture
const Wep_awp = ((1<<CSW_AWP))
public plugin_init()
{
/* CVARS */
cvar_dmgmultiplier = register_cvar("goldenawp_dmg_multiplier", "5")
cvar_custommodel = register_cvar("goldenawp_custom_model", "1")
cvar_goldbullets = register_cvar("goldenawp_gold_bullets", "1")
cvar_uclip = register_cvar("goldenawp_unlimited_clip", "1")
cvar_cost = register_cvar("goldenawp_cost", "16000")
// Register The Buy Cmd
register_clcmd("say /goldenawp", "CmdBuyAWP")
register_clcmd("say_team /goldenawp", "CmdBuyAWP")
register_concmd("amx_goldenawp", "CmdGiveAWP", ADMIN_BAN, "<name>")
// Register The Plugin
register_plugin("Golden AWP Edit", "1.0", "Sh7eKaTa")
// Death Msg
register_event("DeathMsg", "Death", "a")
// Weapon Pick Up
register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19")
// Current Weapon Event
register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
register_event("CurWeapon", "make_tracer", "be", "1=1", "3>0")
// Ham TakeDamage
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
}
public client_connect(id)
{
g_HasAWP[id] = false
}
public client_disconnect(id)
{
g_HasAWP[id] = false
}
public Death()
{
g_HasAWP[read_data(2)] = false
}
public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
g_HasAWP[id] = false
}
public plugin_precache()
{
precache_model(AWP_V_MODEL)
precache_model(AWP_P_MODEL)
precache_model(AWP_W_MODEL)
m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr")
}
public checkModel(id)
{
if ( !g_HasAWP[id] )
return PLUGIN_HANDLED
new szWeapID = read_data(2)
if ( szWeapID == CSW_AWP && g_HasAWP[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) )
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, AWP_V_MODEL)
set_pev(id, pev_weaponmodel2, AWP_P_MODEL)
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!is_valid_ent(entity))
return FMRES_IGNORED
if(!equali(model, OLD_W_MODEL))
return FMRES_IGNORED
new className[33]
entity_get_string(entity, EV_SZ_classname, className, 32)
if(equal(className, "weaponbox") || equal(className, "armoury_entity") || equal(className, "grenade"))
{
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, AWP_W_MODEL)
return FMRES_SUPERCEDE
}
return FMRES_IGNORED
}
public checkWeapon(id)
{
new plrClip, plrAmmo, plrWeap[32]
new plrWeapId
plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo)
if (plrWeapId == CSW_AWP && g_HasAWP[id])
{
checkModel(id)
}
else
{
return PLUGIN_CONTINUE
}
if (plrClip == 0 && get_pcvar_num(cvar_uclip))
{
// If the user is out of ammo..
get_weaponname(plrWeapId, plrWeap, 31)
// Get the name of their weapon
give_item(id, plrWeap)
engclient_cmd(id, plrWeap)
engclient_cmd(id, plrWeap)
engclient_cmd(id, plrWeap)
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_AWP && g_HasAWP[attacker] )
{
SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
}
}
public make_tracer(id)
{
if (get_pcvar_num(cvar_goldbullets))
{
new clip,ammo
new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
new pteam[16]
get_user_team(id, pteam, 15)
if ((bullets[id] > clip) && (wpnid == CSW_AWP) && g_HasAWP[id])
{
new vec1[3], vec2[3]
get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point.
get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only)
//BEAMENTPOINTS
message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte (0) //TE_BEAMENTPOINTS 0
write_coord(vec1[0])
write_coord(vec1[1])
write_coord(vec1[2])
write_coord(vec2[0])
write_coord(vec2[1])
write_coord(vec2[2])
write_short( m_spriteTexture )
write_byte(1) // framestart
write_byte(5) // framerate
write_byte(2) // life
write_byte(10) // width
write_byte(0) // noise
write_byte( 255 ) // r, g, b
write_byte( 215 ) // r, g, b
write_byte( 0 ) // r, g, b
write_byte(200) // brightness
write_byte(150) // speed
message_end()
}
bullets[id] = clip
}
}
public CmdBuyAWP(id)
{
if ( !is_user_alive(id) )
{
client_print(id,print_chat, "[AMXX] To buy golden AWP You need to be alive!")
return PLUGIN_HANDLED
}
new money = cs_get_user_money(id)
if (money >= get_pcvar_num(cvar_cost))
{
cs_set_user_money(id, money - get_pcvar_num(cvar_cost))
give_item(id, "weapon_awp")
g_HasAWP[id] = true
}
else
{
client_print(id, print_chat, "[AMXX] You dont hav enough money to buy Golden AWP. Cost $%d ", get_pcvar_num(cvar_cost))
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public CmdGiveAWP(id,level,cid)
{
if (!cmd_access(id,level,cid,2))
return PLUGIN_HANDLED;
new arg[32];
read_argv(1,arg,31);
new player = cmd_target(id,arg,7);
if (!player)
return PLUGIN_HANDLED;
new name[32];
get_user_name(player,name,31);
give_item(player, "weapon_awp")
g_HasAWP[player] = true
return PLUGIN_HANDLED
}
stock drop_prim(id)
{
new weapons[32], num
get_user_weapons(id, weapons, num)
for (new i = 0; i < num; i++) {
if (Wep_awp & (1<<weapons[i]))
{
static wname[32]
get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
engclient_cmd(id, "drop", wname)
}
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1034\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
Последно промяна от RideeR ;] на 09 Юни 2018, 10:10, променено общо 2 пъти.
Причина: Не цитирай първите мнения и не слагай кода без [code].
Причина: Не цитирай първите мнения и не слагай кода без [code].
-
V.A.L.V.E
Извън линия - Потребител
- Мнения: 445
- Регистриран на: 18 Дек 2016, 22:48
- Се отблагодари: 110 пъти
- Получена благодарност: 71 пъти
- Обратна връзка:
Golden AWP със Double DMG
- goldenawp.sma(267) : error 001: expected token: "*/", but found "-end of file-"
1 Error.
Compile failed!
-
V.A.L.V.E
Извън линия - Потребител
- Мнения: 445
- Регистриран на: 18 Дек 2016, 22:48
- Се отблагодари: 110 пъти
- Получена благодарност: 71 пъти
- Обратна връзка:
Golden AWP със Double DMG
Благодаря, стана.
Добавено преди 4 минути 45 секунди:
PP: Друг проблем, модела който намерих за голден авп не работи, пробвам да вляза в сървъра и пише че без него не мога да играя а даже не ми го тегли ..
-
RideeR ;]
Извън линия - Потребител
- Мнения: 170
- Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:30
- Получена благодарност: 3 пъти
Golden AWP със Double DMG
И при мен имаше такъв проблем с модели, ако си на платен хост трябва да им кажеш да качат модела на sv_download database-а.
-
V.A.L.V.E
Извън линия - Потребител
- Мнения: 445
- Регистриран на: 18 Дек 2016, 22:48
- Се отблагодари: 110 пъти
- Получена благодарност: 71 пъти
- Обратна връзка:
Golden AWP със Double DMG
Качена е в downloadurl-то на Вендета но проблема продължава
http://prikachi.com/images.php?images/923/9345923W.png ... проблема не е от тях, съппорта ми съдейства и качи всички файлове но ето че проблема си стой и след рес на сървъра.
http://prikachi.com/images.php?images/923/9345923W.png ... проблема не е от тях, съппорта ми съдейства и качи всички файлове но ето че проблема си стой и след рес на сървъра.
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Golden AWP със Double DMG
Подобен проблем няма как да е от плъгина. Провери дали настройката cl_allowdownload ти е сложена на "1", както и сървърната настройка sv_allowdownload.
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 2 Отговори
- 1517 Преглеждания
-
Последно мнение от L.O.F.I
-
- 4 Отговори
- 1978 Преглеждания
-
Последно мнение от Fatall
-
- 14 Отговори
- 877 Преглеждания
-
Последно мнение от K!lLAlL
-
- 0 Отговори
- 1122 Преглеждания
-
Последно мнение от metamod
-
- 11 Отговори
- 4430 Преглеждания
-
Последно мнение от mi0
-
- 0 Отговори
- 1132 Преглеждания
-
Последно мнение от V.A.L.V.E
-
- 8 Отговори
- 3235 Преглеждания
-
Последно мнение от Huehue
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Semrush [Bot] и 46 госта