Golden AWP със Double DMG

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
V.A.L.V.E
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 445
Регистриран на: 18 Дек 2016, 22:48
Се отблагодари: 110 пъти
Получена благодарност: 71 пъти
Обратна връзка:

Golden AWP със Double DMG

Мнение от V.A.L.V.E » 08 Юни 2018, 20:59

Здравейте, имам респаун сървър и искам всеки който има 16000$ да може да си купи златно AWP който да прави double дмг, благодаря предвараитлно.

Аватар
RideeR ;]
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 170
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:30
Получена благодарност: 3 пъти

Golden AWP със Double DMG

Мнение от RideeR ;] » 09 Юни 2018, 00:58

Взимаш плъгин за Golden Ak и нагласяш вместо AK да дава AWP, сменяш модела и от Cvar-а променяш damage-а на 2.0, елементарно е.

Аватар
V.A.L.V.E
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 445
Регистриран на: 18 Дек 2016, 22:48
Се отблагодари: 110 пъти
Получена благодарност: 71 пъти
Обратна връзка:

Golden AWP със Double DMG

Мнение от V.A.L.V.E » 09 Юни 2018, 01:14

RideeR ;] написа: 09 Юни 2018, 00:58 Взимаш плъгин за Golden Ak и нагласяш вместо AK да дава AWP, сменяш модела и от Cvar-а променяш damage-а на 2.0, елементарно е.
Не търся съвети, а човек който може да ми помогне като ми даде линк към вече съществуващ или ако може да направи ще съм му благодарен.

Аватар
Sh7eKaTa
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 23
Регистриран на: 30 Май 2018, 14:47
Се отблагодари: 2 пъти

Golden AWP със Double DMG

Мнение от Sh7eKaTa » 09 Юни 2018, 09:27

emineemrs94 написа: 09 Юни 2018, 01:14
RideeR ;] написа: 09 Юни 2018, 00:58 Взимаш плъгин за Golden Ak и нагласяш вместо AK да дава AWP, сменяш модела и от Cvar-а променяш damage-а на 2.0, елементарно е.
Не търся съвети, а човек който може да ми помогне като ми даде линк към вече съществуващ или ако може да направи ще съм му благодарен.

Код за потвърждение: Избери целия код

#define PLUGIN "Golden AWP"

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>


#define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)

new AWP_V_MODEL[64] = "models/v_golden_awp.mdl"
new AWP_P_MODEL[64] = "models/p_golden_awp.mdl"
new AWP_W_MODEL[64] = "models/w_golden_awp.mdl"

new OLD_W_MODEL[64] = "models/w_awp.mdl"

/* Pcvars */
new cvar_dmgmultiplier, cvar_goldbullets,  cvar_custommodel, cvar_uclip, cvar_cost

new bool:g_HasAWP[33]

new bullets[ 33 ]

// Sprite
new m_spriteTexture

const Wep_awp = ((1<<CSW_AWP))

public plugin_init()
{
   
   /* CVARS */
   cvar_dmgmultiplier = register_cvar("goldenawp_dmg_multiplier", "5")
   cvar_custommodel = register_cvar("goldenawp_custom_model", "1")
   cvar_goldbullets = register_cvar("goldenawp_gold_bullets", "1")
   cvar_uclip = register_cvar("goldenawp_unlimited_clip", "1")
   cvar_cost = register_cvar("goldenawp_cost", "16000")
   
   // Register The Buy Cmd
   register_clcmd("say /goldenawp", "CmdBuyAWP")
   register_clcmd("say_team /goldenawp", "CmdBuyAWP")
   register_concmd("amx_goldenawp", "CmdGiveAWP", ADMIN_BAN, "<name>")
   
   // Register The Plugin
   register_plugin("Golden AWP Edit", "1.0", "Sh7eKaTa")
   // Death Msg
   register_event("DeathMsg", "Death", "a")
   // Weapon Pick Up
   register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19")
   // Current Weapon Event
   register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
   register_event("CurWeapon", "make_tracer", "be", "1=1", "3>0")
   // Ham TakeDamage
   RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
   register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel")
   RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
   
}

public client_connect(id)
{
   g_HasAWP[id] = false
}

public client_disconnect(id)
{
   g_HasAWP[id] = false
}

public Death()
{
   g_HasAWP[read_data(2)] = false
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
   g_HasAWP[id] = false
}

public plugin_precache()
{
   precache_model(AWP_V_MODEL)
   precache_model(AWP_P_MODEL)
   precache_model(AWP_W_MODEL)
   m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr")
}

public checkModel(id)
{
   if ( !g_HasAWP[id] )
      return PLUGIN_HANDLED
   
   new szWeapID = read_data(2)
   
   if ( szWeapID == CSW_AWP && g_HasAWP[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) )
   {
      set_pev(id, pev_viewmodel2, AWP_V_MODEL)
      set_pev(id, pev_weaponmodel2, AWP_P_MODEL)
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}

public fw_SetModel(entity, model[])
{
    if(!is_valid_ent(entity)) 
        return FMRES_IGNORED

    if(!equali(model, OLD_W_MODEL)) 
        return FMRES_IGNORED

    new className[33]
    entity_get_string(entity, EV_SZ_classname, className, 32)
    
    if(equal(className, "weaponbox") || equal(className, "armoury_entity") || equal(className, "grenade"))
    {
        engfunc(EngFunc_SetModel, entity, AWP_W_MODEL)
        return FMRES_SUPERCEDE
    }
    return FMRES_IGNORED
} 

public checkWeapon(id)
{
   new plrClip, plrAmmo, plrWeap[32]
   new plrWeapId
   
   plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo)
   
   if (plrWeapId == CSW_AWP && g_HasAWP[id])
   {
      checkModel(id)
   }
   else 
   {
      return PLUGIN_CONTINUE
   }
   
   if (plrClip == 0 && get_pcvar_num(cvar_uclip))
   {
      // If the user is out of ammo..
      get_weaponname(plrWeapId, plrWeap, 31)
      // Get the name of their weapon
      give_item(id, plrWeap)
      engclient_cmd(id, plrWeap) 
      engclient_cmd(id, plrWeap)
      engclient_cmd(id, plrWeap)
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}



public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
   if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_AWP && g_HasAWP[attacker] )
   {
      SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
   }
}

public make_tracer(id)
{
   if (get_pcvar_num(cvar_goldbullets))
   {
      new clip,ammo
      new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
      new pteam[16]
      
      get_user_team(id, pteam, 15)
      
      if ((bullets[id] > clip) && (wpnid == CSW_AWP) && g_HasAWP[id]) 
      {
         new vec1[3], vec2[3]
         get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point.
         get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only)
         
         
         //BEAMENTPOINTS
         message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
         write_byte (0)     //TE_BEAMENTPOINTS 0
         write_coord(vec1[0])
         write_coord(vec1[1])
         write_coord(vec1[2])
         write_coord(vec2[0])
         write_coord(vec2[1])
         write_coord(vec2[2])
         write_short( m_spriteTexture )
         write_byte(1) // framestart
         write_byte(5) // framerate
         write_byte(2) // life
         write_byte(10) // width
         write_byte(0) // noise
         write_byte( 255 )     // r, g, b
         write_byte( 215 )       // r, g, b
         write_byte( 0 )       // r, g, b
         write_byte(200) // brightness
         write_byte(150) // speed
         message_end()
      }
      
      bullets[id] = clip
   }
   
}

public CmdBuyAWP(id)
{
   if ( !is_user_alive(id) )
   {
      client_print(id,print_chat, "[AMXX] To buy golden AWP You need to be alive!")
      return PLUGIN_HANDLED
   }
   
   new money = cs_get_user_money(id)
   
   if (money >= get_pcvar_num(cvar_cost))
   {
      cs_set_user_money(id, money - get_pcvar_num(cvar_cost))
      give_item(id, "weapon_awp")
      g_HasAWP[id] = true
   }
   
   else
   {
      client_print(id, print_chat, "[AMXX] You dont hav enough money to buy Golden AWP. Cost $%d ", get_pcvar_num(cvar_cost))
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}

public CmdGiveAWP(id,level,cid)
{
   if (!cmd_access(id,level,cid,2))
      return PLUGIN_HANDLED;
   new arg[32];
   read_argv(1,arg,31);
   
   new player = cmd_target(id,arg,7);
   if (!player) 
      return PLUGIN_HANDLED;
   
   new name[32];
   get_user_name(player,name,31);
   
   give_item(player, "weapon_awp")
   g_HasAWP[player] = true
   
   return PLUGIN_HANDLED
}

stock drop_prim(id) 
{
   new weapons[32], num
   get_user_weapons(id, weapons, num)
   for (new i = 0; i < num; i++) {
      if (Wep_awp & (1<<weapons[i])) 
      {
         static wname[32]
         get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
         engclient_cmd(id, "drop", wname)
      }
   }
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1034\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
Последно промяна от RideeR ;] на 09 Юни 2018, 10:10, променено общо 2 пъти.
Причина: Не цитирай първите мнения и не слагай кода без [code].

Аватар
V.A.L.V.E
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 445
Регистриран на: 18 Дек 2016, 22:48
Се отблагодари: 110 пъти
Получена благодарност: 71 пъти
Обратна връзка:

Golden AWP със Double DMG

Мнение от V.A.L.V.E » 09 Юни 2018, 21:59

  • goldenawp.sma(267) : error 001: expected token: "*/", but found "-end of file-"

    1 Error.
    Compile failed!
Тази грешка излиза и с 1.8.3 компилатор и с 1.8.1

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Golden AWP със Double DMG

Мнение от OciXCrom » 09 Юни 2018, 22:30

Махни глупостите в края на файла.

Аватар
V.A.L.V.E
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 445
Регистриран на: 18 Дек 2016, 22:48
Се отблагодари: 110 пъти
Получена благодарност: 71 пъти
Обратна връзка:

Golden AWP със Double DMG

Мнение от V.A.L.V.E » 09 Юни 2018, 23:44

OciXCrom™ написа: 09 Юни 2018, 22:30 Махни глупостите в края на файла.
Благодаря, стана. :coolface:

Добавено преди 4 минути 45 секунди:
emineemrs94 написа: 09 Юни 2018, 23:39
OciXCrom™ написа: 09 Юни 2018, 22:30 Махни глупостите в края на файла.
Благодаря, стана. :coolface:
PP: Друг проблем, модела който намерих за голден авп не работи, пробвам да вляза в сървъра и пише че без него не мога да играя а даже не ми го тегли ..

Аватар
RideeR ;]
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 170
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:30
Получена благодарност: 3 пъти

Golden AWP със Double DMG

Мнение от RideeR ;] » 10 Юни 2018, 01:33

И при мен имаше такъв проблем с модели, ако си на платен хост трябва да им кажеш да качат модела на sv_download database-а.

Аватар
V.A.L.V.E
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 445
Регистриран на: 18 Дек 2016, 22:48
Се отблагодари: 110 пъти
Получена благодарност: 71 пъти
Обратна връзка:

Golden AWP със Double DMG

Мнение от V.A.L.V.E » 10 Юни 2018, 16:01

Качена е в downloadurl-то на Вендета но проблема продължава
http://prikachi.com/images.php?images/923/9345923W.png ... проблема не е от тях, съппорта ми съдейства и качи всички файлове но ето че проблема си стой и след рес на сървъра.

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Golden AWP със Double DMG

Мнение от OciXCrom » 10 Юни 2018, 21:13

Подобен проблем няма как да е от плъгина. Провери дали настройката cl_allowdownload ти е сложена на "1", както и сървърната настройка sv_allowdownload.

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 14 госта