Плъгинат да бъде с флаг "b"
Плъгин:
1. - Виповете да имат dublejump - и за двата тийма.
2. - Да вървят с 300 скорост - скоростта да е само за CT.
3. - Да им дава в началото на рунд-а гранати - само за CT.
HE - 2
Flash - 1
Smoke - 2
Заявка за vip plugin
-
М.А.Р.И.Х.У.А.Н.А
Извън линия - Потребител
- Мнения: 64
- Регистриран на: 12 Дек 2016, 19:49
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Заявка за vip plugin
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define MAX_JUMPS 2
#define VIP_FLAG ADMIN_RESERVATION
#define VIP_SPEED 3.0
new bool:g_bDoJump[33], g_iJumps[33]
public plugin_init()
{
register_plugin("Simple VIP", "1.0", "OciXCrom")
register_event("CurWeapon", "OnChangeWeapon", "be", "1=1")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)
}
public client_putinserver(id)
{
g_iJumps[id] = 0
g_bDoJump[id] = false
}
public OnWeaponChange(id)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
set_user_maxspeed(id, VIP_SPEED)
}
public OnPlayerSpawn(id)
{
if(is_user_alive(id) && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2)
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 2)
}
}
public client_PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE
new iNewButton = get_user_button(id)
new iOldButton = get_user_oldbutton(id)
if((iNewButton & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(iOldButton & IN_JUMP))
{
if(g_iJumps[id] < MAX_JUMPS)
{
g_bDoJump[id] = true
g_iJumps[id]++
return PLUGIN_CONTINUE
}
}
if((iNewButton & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
{
g_iJumps[id] = 0
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_PostThink(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE
if(g_bDoJump[id])
{
new Float:flVelocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, flVelocity)
flVelocity[2] = random_float(265.0, 285.0)
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, flVelocity)
g_bDoJump[id] = false
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 10 Отговори
- 4163 Преглеждания
-
Последно мнение от Aleks
-
- 4 Отговори
- 1969 Преглеждания
-
Последно мнение от Fatall
-
- 7 Отговори
- 1314 Преглеждания
-
Последно мнение от bobywTf
-
- 11 Отговори
- 4716 Преглеждания
-
Последно мнение от BaKuGan.
-
- 3 Отговори
- 286 Преглеждания
-
Последно мнение от HeatoN
-
- 4 Отговори
- 986 Преглеждания
-
Последно мнение от bobywTf
-
- 2 Отговори
- 763 Преглеждания
-
Последно мнение от xteR
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта