А ако на някой от скриптърите тука, би им помогнала малко идеята в посочения по-долу код(който е в противоположния смисъл направен...., т.е. при пълна липса на играчи да се изключват PODBots), може спокойно да го "модифицира" Взет в от темата в forums.alliedmods.net:
https://forums.alliedmods.net/archive/i ... 13249.html
Мисля , че това е кода:
Код за потвърждение: Избери целия код
/******************************************/
/** SSH's Botcontroller **/
/** **/
/** Name: plugin_ssh_botcontrol **/
/** Author: SSH ([email protected]) **/
/** Released: 25/03/12 **/
/** Version: 1.0.0 **/
/** **/
/** Starts and stops PODBots manually **/
/******************************************/
/* Changelog
* ---------
* Version 1.0.0
*
* After ConnorMcLeod creats his No Human No Bots, I reduced
* the botcontroller the console commands
*
* Version 0.1beta
*
* First attempt of a podbot controller
*/
#include <amxmodx>
#include <amxmisc> // cmd_access
#define ADMIN_ACCESS ADMIN_CVAR
new const STRING_VERSION[] = "1.0.0";
public plugin_init() {
register_plugin("Manuell Podbot Controller", STRING_VERSION, "SSH");
register_concmd("startbots", "startbots", ADMIN_ACCESS, "Starts the PODBots");
register_concmd("stopbots", "stopbots", ADMIN_ACCESS, "Stops the PODBots");
}
public startbots(id, accessLevel, cmdIndex)
{
if( cmd_access(id, accessLevel, cmdIndex, 0) )
{
server_cmd("pb fillserver")
}
return PLUGIN_HANDLED // return this so you don't have the Unknown command sentence in your console
}
public stopbots(id, accessLevel, cmdIndex)
{
if( cmd_access(id, accessLevel, cmdIndex, 0) )
{
server_cmd("pb removebots")
}
return PLUGIN_HANDLED
}