C4 no kill plugin
-
[PB]LuD s KniF3
Извън линия - Потребител
- Мнения: 69
- Регистриран на: 21 Ное 2016, 15:49
- Местоположение: В кръчмата на село !
- Се отблагодари: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
C4 no kill plugin
Търся плъгин който когато c4 експлодира играчите да не могат да се убиват помежду си !!
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
C4 no kill plugin
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <csx>
#include <hamsandwich>
new bool:KABOOM
public plugin_init()
{
register_plugin("No dmg after C4 explode", "1.0", "OciXCrom")
register_logevent("OnRoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "PrePlayerAttack")
}
public bomb_explode(iPlanter, iDefuser)
KABOOM = true
public OnRoundStart()
KABOOM = false
public PrePlayerAttack(iVictim, iAttacker, Float:flDamage, Float:flDirection[3], iTraceHandle, iDamageBits)
return KABOOM ? HAM_SUPERCEDE : HAM_IGNORED
-
lantimilan
Извън линия - Foreigner
- Мнения: 424
- Регистриран на: 29 Ное 2017, 22:49
- Се отблагодари: 31 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
C4 no kill plugin
OciXCrom can you creat one plugin when explode c4 not kill just terrorist if save bomb c4 ?
-
hackera457
Извън линия - Модератор
- Мнения: 768
- Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
- Местоположение: София
- Се отблагодари: 1 път
- Получена благодарност: 124 пъти
- Обратна връзка:
C4 no kill plugin
New Thread please with explanation of pluginlantimilan написа: ↑17 Апр 2018, 22:44 OciXCrom can you creat one plugin when explode c4 not kill just terrorist if save bomb c4 ?
Моите плъгини
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <hambeer>
RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);
public GivePlayerBeer(Pl){
if(!is_user_alive(Pl)){
ham_give_beer(Pl, 5)
client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}
-
[PB]LuD s KniF3
Извън линия - Потребител
- Мнения: 69
- Регистриран на: 21 Ное 2016, 15:49
- Местоположение: В кръчмата на село !
- Се отблагодари: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
C4 no kill plugin
Стана сега ако може и когато обезвредят бомбата пак да не могатOciXCrom™ написа: ↑17 Апр 2018, 22:33Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx> #include <csx> #include <hamsandwich> new bool:KABOOM public plugin_init() { register_plugin("No dmg after C4 explode", "1.0", "OciXCrom") register_logevent("OnRoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start") RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "PrePlayerAttack") } public bomb_explode(iPlanter, iDefuser) KABOOM = true public OnRoundStart() KABOOM = false public PrePlayerAttack(iVictim, iAttacker, Float:flDamage, Float:flDirection[3], iTraceHandle, iDamageBits) return KABOOM ? HAM_SUPERCEDE : HAM_IGNORED
-
hackera457
Извън линия - Модератор
- Мнения: 768
- Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
- Местоположение: София
- Се отблагодари: 1 път
- Получена благодарност: 124 пъти
- Обратна връзка:
C4 no kill plugin
Тествай
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <csx>
#include <hamsandwich>
new bool:KABOOM
new bool:KADEFUSE
public plugin_init()
{
register_plugin("No dmg after C4 explode", "1.0", "OciXCrom")
register_logevent("OnRoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
register_logevent("OnDefuseBomb", 3, "2=Defused_The_Bomb")
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "PrePlayerAttack")
}
public bomb_explode(iPlanter, iDefuser)
KABOOM = true
public OnDefuseBomb()
KADEFUSE = true
public OnRoundStart()
{
KABOOM = false
KADEFUSE = false
}
public PrePlayerAttack(iVictim, iAttacker, Float:flDamage, Float:flDirection[3], iTraceHandle, iDamageBits)
return (KABOOM && KADEFUSE) ? HAM_SUPERCEDE : HAM_IGNORED
Моите плъгини
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <hambeer>
RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);
public GivePlayerBeer(Pl){
if(!is_user_alive(Pl)){
ham_give_beer(Pl, 5)
client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}
-
[PB]LuD s KniF3
Извън линия - Потребител
- Мнения: 69
- Регистриран на: 21 Ное 2016, 15:49
- Местоположение: В кръчмата на село !
- Се отблагодари: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
C4 no kill plugin
Не работиhackera457 написа: ↑18 Апр 2018, 20:13 Тествай
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx> #include <csx> #include <hamsandwich> new bool:KABOOM new bool:KADEFUSE public plugin_init() { register_plugin("No dmg after C4 explode", "1.0", "OciXCrom") register_logevent("OnRoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start") register_logevent("OnDefuseBomb", 3, "2=Defused_The_Bomb") RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "PrePlayerAttack") } public bomb_explode(iPlanter, iDefuser) KABOOM = true public OnDefuseBomb() KADEFUSE = true public OnRoundStart() { KABOOM = false KADEFUSE = false } public PrePlayerAttack(iVictim, iAttacker, Float:flDamage, Float:flDirection[3], iTraceHandle, iDamageBits) return (KABOOM && KADEFUSE) ? HAM_SUPERCEDE : HAM_IGNORED
-
hackera457
Извън линия - Модератор
- Мнения: 768
- Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
- Местоположение: София
- Се отблагодари: 1 път
- Получена благодарност: 124 пъти
- Обратна връзка:
C4 no kill plugin
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <csx>
#include <hamsandwich>
new bool:KABOOM
new bool:KADEFUSE
public plugin_init()
{
register_plugin("No dmg after C4 explode", "1.0", "OciXCrom")
register_logevent("OnRoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
register_logevent("OnDefuseBomb", 3, "2=Defused_The_Bomb")
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "PrePlayerAttack")
}
public bomb_explode(iPlanter, iDefuser)
KABOOM = true
public OnDefuseBomb()
KADEFUSE = true
public OnRoundStart()
{
KABOOM = false
KADEFUSE = false
}
public PrePlayerAttack(iVictim, iAttacker, Float:flDamage, Float:flDirection[3], iTraceHandle, iDamageBits)
return (KABOOM || KADEFUSE) ? HAM_SUPERCEDE : HAM_IGNORED
Моите плъгини
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <hambeer>
RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);
public GivePlayerBeer(Pl){
if(!is_user_alive(Pl)){
ham_give_beer(Pl, 5)
client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}
-
Huehue
Извън линия - Модератор
- Мнения: 352
- Регистриран на: 16 Яну 2017, 23:42
- Местоположение: София
- Се отблагодари: 7 пъти
- Получена благодарност: 171 пъти
- Обратна връзка:
C4 no kill plugin
// Кирилица
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <csx>
#include <hamsandwich>
new bool:KABOOM
public plugin_init()
{
register_plugin("No dmg after C4 explode/defused", "1.0", "OciXCrom")
register_logevent("OnRoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "PrePlayerAttack")
}
public bomb_explode(iPlanter, iDefuser)
KABOOM = true
public bomb_defused(iDefuser)
KABOOM = true
public OnRoundStart()
KABOOM = false
public PrePlayerAttack(iVictim, iAttacker, Float:flDamage, Float:flDirection[3], iTraceHandle, iDamageBits)
return KABOOM ? HAM_SUPERCEDE : HAM_IGNORED
LOYAL TO THE OATH OF OMERTА̀
Зад монитора мъжкари, това не го разбирам..
На живо сте мишкари, това го гарантирам!
Седиш на 30 метра от мен като препариран!
Ако има нещо брат, номерът ми е блокиран..
My GitHub Profile
GitHub
My AMXX Includes Collection
AMXX Include Libraries
My Steam Profile (from SteamDB)
Зад монитора мъжкари, това не го разбирам..
На живо сте мишкари, това го гарантирам!
Седиш на 30 метра от мен като препариран!
Ако има нещо брат, номерът ми е блокиран..
My GitHub Profile
GitHub
My AMXX Includes Collection
AMXX Include Libraries
My Steam Profile (from SteamDB)
- Value: 4179€
- Games owned: 1855
- Games played: 754 (40%)
- Hours on record: 4,994.9h
-
[PB]LuD s KniF3
Извън линия - Потребител
- Мнения: 69
- Регистриран на: 21 Ное 2016, 15:49
- Местоположение: В кръчмата на село !
- Се отблагодари: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
C4 no kill plugin
Тествах твоя и работи ..Huehue написа: ↑19 Апр 2018, 14:32 // Кирилица
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx> #include <csx> #include <hamsandwich> new bool:KABOOM public plugin_init() { register_plugin("No dmg after C4 explode/defused", "1.0", "OciXCrom") register_logevent("OnRoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start") RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "PrePlayerAttack") } public bomb_explode(iPlanter, iDefuser) KABOOM = true public bomb_defused(iDefuser) KABOOM = true public OnRoundStart() KABOOM = false public PrePlayerAttack(iVictim, iAttacker, Float:flDamage, Float:flDirection[3], iTraceHandle, iDamageBits) return KABOOM ? HAM_SUPERCEDE : HAM_IGNORED
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 3 Отговори
- 1838 Преглеждания
-
Последно мнение от lamb
-
- 12 Отговори
- 2203 Преглеждания
-
Последно мнение от AfterLife
-
- 2 Отговори
- 348 Преглеждания
-
Последно мнение от HeatoN
-
- 3 Отговори
- 2480 Преглеждания
-
Последно мнение от antonstoqnovv
-
- 4 Отговори
- 2297 Преглеждания
-
Последно мнение от JustInCase
-
- 21 Отговори
- 5634 Преглеждания
-
Последно мнение от USA_CA
-
- 0 Отговори
- 1454 Преглеждания
-
Последно мнение от iv69
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта