C4 no kill plugin

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
[PB]LuD s KniF3
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 69
Регистриран на: 21 Ное 2016, 15:49
Местоположение: В кръчмата на село !
Се отблагодари: 2 пъти
Получена благодарност: 1 път
Обратна връзка:

C4 no kill plugin

Мнение от [PB]LuD s KniF3 » 17 Апр 2018, 21:38

Търся плъгин който когато c4 експлодира играчите да не могат да се убиват помежду си !!

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

C4 no kill plugin

Мнение от OciXCrom » 17 Апр 2018, 22:33

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <csx>
#include <hamsandwich>

new bool:KABOOM

public plugin_init()
{
	register_plugin("No dmg after C4 explode", "1.0", "OciXCrom")
	register_logevent("OnRoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
	RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "PrePlayerAttack")
}

public bomb_explode(iPlanter, iDefuser)
	KABOOM = true
	
public OnRoundStart()
	KABOOM = false

public PrePlayerAttack(iVictim, iAttacker, Float:flDamage, Float:flDirection[3], iTraceHandle, iDamageBits)
	return KABOOM ? HAM_SUPERCEDE : HAM_IGNORED

Аватар
lantimilan
Извън линия
Foreigner
Foreigner
Мнения: 424
Регистриран на: 29 Ное 2017, 22:49
Се отблагодари: 31 пъти
Получена благодарност: 3 пъти

C4 no kill plugin

Мнение от lantimilan » 17 Апр 2018, 22:44

OciXCrom can you creat one plugin when explode c4 not kill just terrorist if save bomb c4 ?

Аватар
hackera457
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 768
Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 124 пъти
Обратна връзка:

C4 no kill plugin

Мнение от hackera457 » 18 Апр 2018, 11:40

lantimilan написа: 17 Апр 2018, 22:44 OciXCrom can you creat one plugin when explode c4 not kill just terrorist if save bomb c4 ?
New Thread please with explanation of plugin
Моите плъгини

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Аватар
[PB]LuD s KniF3
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 69
Регистриран на: 21 Ное 2016, 15:49
Местоположение: В кръчмата на село !
Се отблагодари: 2 пъти
Получена благодарност: 1 път
Обратна връзка:

C4 no kill plugin

Мнение от [PB]LuD s KniF3 » 18 Апр 2018, 12:57

OciXCrom™ написа: 17 Апр 2018, 22:33

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <csx>
#include <hamsandwich>

new bool:KABOOM

public plugin_init()
{
	register_plugin("No dmg after C4 explode", "1.0", "OciXCrom")
	register_logevent("OnRoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
	RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "PrePlayerAttack")
}

public bomb_explode(iPlanter, iDefuser)
	KABOOM = true
	
public OnRoundStart()
	KABOOM = false

public PrePlayerAttack(iVictim, iAttacker, Float:flDamage, Float:flDirection[3], iTraceHandle, iDamageBits)
	return KABOOM ? HAM_SUPERCEDE : HAM_IGNORED
Стана сега ако може и когато обезвредят бомбата пак да не могат

Аватар
hackera457
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 768
Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 124 пъти
Обратна връзка:

C4 no kill plugin

Мнение от hackera457 » 18 Апр 2018, 20:13

Тествай

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <csx>
#include <hamsandwich>

new bool:KABOOM
new bool:KADEFUSE

public plugin_init()
{
	register_plugin("No dmg after C4 explode", "1.0", "OciXCrom")
	register_logevent("OnRoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
	register_logevent("OnDefuseBomb", 3, "2=Defused_The_Bomb")
	RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "PrePlayerAttack")
}

public bomb_explode(iPlanter, iDefuser)
	KABOOM = true
	
public OnDefuseBomb()
	KADEFUSE = true
	
public OnRoundStart()
{
	KABOOM = false
	KADEFUSE = false
}

public PrePlayerAttack(iVictim, iAttacker, Float:flDamage, Float:flDirection[3], iTraceHandle, iDamageBits)
	return (KABOOM && KADEFUSE) ? HAM_SUPERCEDE : HAM_IGNORED
Моите плъгини

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Аватар
[PB]LuD s KniF3
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 69
Регистриран на: 21 Ное 2016, 15:49
Местоположение: В кръчмата на село !
Се отблагодари: 2 пъти
Получена благодарност: 1 път
Обратна връзка:

C4 no kill plugin

Мнение от [PB]LuD s KniF3 » 19 Апр 2018, 13:13

hackera457 написа: 18 Апр 2018, 20:13 Тествай

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <csx>
#include <hamsandwich>

new bool:KABOOM
new bool:KADEFUSE

public plugin_init()
{
	register_plugin("No dmg after C4 explode", "1.0", "OciXCrom")
	register_logevent("OnRoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
	register_logevent("OnDefuseBomb", 3, "2=Defused_The_Bomb")
	RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "PrePlayerAttack")
}

public bomb_explode(iPlanter, iDefuser)
	KABOOM = true
	
public OnDefuseBomb()
	KADEFUSE = true
	
public OnRoundStart()
{
	KABOOM = false
	KADEFUSE = false
}

public PrePlayerAttack(iVictim, iAttacker, Float:flDamage, Float:flDirection[3], iTraceHandle, iDamageBits)
	return (KABOOM && KADEFUSE) ? HAM_SUPERCEDE : HAM_IGNORED
Не работи

Аватар
hackera457
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 768
Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 124 пъти
Обратна връзка:

C4 no kill plugin

Мнение от hackera457 » 19 Апр 2018, 14:22

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <csx>
#include <hamsandwich>

new bool:KABOOM
new bool:KADEFUSE

public plugin_init()
{
	register_plugin("No dmg after C4 explode", "1.0", "OciXCrom")
	register_logevent("OnRoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
	register_logevent("OnDefuseBomb", 3, "2=Defused_The_Bomb")
	RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "PrePlayerAttack")
}

public bomb_explode(iPlanter, iDefuser)
	KABOOM = true
	
public OnDefuseBomb()
	KADEFUSE = true
	
public OnRoundStart()
{
	KABOOM = false
	KADEFUSE = false
}

public PrePlayerAttack(iVictim, iAttacker, Float:flDamage, Float:flDirection[3], iTraceHandle, iDamageBits)
	return (KABOOM || KADEFUSE) ? HAM_SUPERCEDE : HAM_IGNORED   
тествай
Моите плъгини

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Аватар
Huehue
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 352
Регистриран на: 16 Яну 2017, 23:42
Местоположение: София
Се отблагодари: 7 пъти
Получена благодарност: 171 пъти
Обратна връзка:

C4 no kill plugin

Мнение от Huehue » 19 Апр 2018, 14:32

// Кирилица

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <csx>
#include <hamsandwich>

new bool:KABOOM

public plugin_init()
{
	register_plugin("No dmg after C4 explode/defused", "1.0", "OciXCrom")
	register_logevent("OnRoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
	RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "PrePlayerAttack")
}
public bomb_explode(iPlanter, iDefuser)
	KABOOM = true
	
public bomb_defused(iDefuser)
	KABOOM = true
	
public OnRoundStart()
	KABOOM = false
	
public PrePlayerAttack(iVictim, iAttacker, Float:flDamage, Float:flDirection[3], iTraceHandle, iDamageBits)
	return KABOOM ? HAM_SUPERCEDE : HAM_IGNORED
LOYAL TO THE OATH OF OMERTА̀

Зад монитора мъжкари, това не го разбирам..
На живо сте мишкари, това го гарантирам!
Седиш на 30 метра от мен като препариран!
Ако има нещо брат, номерът ми е блокиран..

My GitHub Profile
GitHub

My AMXX Includes Collection
AMXX Include Libraries

My Steam Profile (from SteamDB)
  • Value: 4179€
  • Games owned: 1855
  • Games played: 754 (40%)
  • Hours on record: 4,994.9h

Аватар
[PB]LuD s KniF3
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 69
Регистриран на: 21 Ное 2016, 15:49
Местоположение: В кръчмата на село !
Се отблагодари: 2 пъти
Получена благодарност: 1 път
Обратна връзка:

C4 no kill plugin

Мнение от [PB]LuD s KniF3 » 19 Апр 2018, 14:59

Huehue написа: 19 Апр 2018, 14:32 // Кирилица

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <csx>
#include <hamsandwich>

new bool:KABOOM

public plugin_init()
{
	register_plugin("No dmg after C4 explode/defused", "1.0", "OciXCrom")
	register_logevent("OnRoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
	RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "PrePlayerAttack")
}
public bomb_explode(iPlanter, iDefuser)
	KABOOM = true
	
public bomb_defused(iDefuser)
	KABOOM = true
	
public OnRoundStart()
	KABOOM = false
	
public PrePlayerAttack(iVictim, iAttacker, Float:flDamage, Float:flDirection[3], iTraceHandle, iDamageBits)
	return KABOOM ? HAM_SUPERCEDE : HAM_IGNORED
Тествах твоя и работи .. :lock: :lock:

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта