Изработка на изкачащо HUD съобщение в игра

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
Marinovv
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 511
Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
Местоположение: България
Се отблагодари: 530 пъти
Получена благодарност: 13 пъти
Обратна връзка:

Изработка на изкачащо HUD съобщение в игра

Мнение от Marinovv » 13 Апр 2018, 08:17

Здравейте. Може ли да изработите плъгин, който при влизане в игра след 10 секунди да речем да изписва HUD съобщение в какъвто цвят желание по средата горе на екрана. Съобщението нека е по ваш избор, аз после ще го променя. Може ли също да го направите с language документ, който мога да превеждам самото съобщение?
Иван Маринов,

лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.

DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.

Последвайте ме във Facebook

Аватар
[N]eXuS
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 163
Регистриран на: 16 Мар 2018, 04:52

Изработка на изкачащо HUD съобщение в игра

Мнение от [N]eXuS » 13 Апр 2018, 10:31

Заповядай :)

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>

new const PLUGIN[] = "Welcome Message"
new const VERSION[] = "1.0"
new const AUTHOR[] = "AMXX-BG.INFO"

new pWelcome


public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_dictionary("welcome.txt")
	
	pWelcome = register_cvar("amx_welcome", "1")
}

public client_putinserver(id)
{
	set_task(10.0, "Welcome_MSG", id)
}

public Welcome_MSG(id)
{
	if(get_pcvar_num(pWelcome) == 1)
	{
			new szUname[32] ; get_user_name(id, szUname, charsmax(szUname))
			new szSname[32] ; get_user_name(0, szSname, charsmax(szSname))
			
			set_hudmessage(155, 100, 0, -1.0, 0.10, 0, 6.0, 12.0)
			show_hudmessage(id, "%L", id, "WELCOME", szUname, szSname)	
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

Код за потвърждение: Избери целия код

[en]
WELCOME = Zdravei %s dobre doshal v %s
Последно промяна от [N]eXuS на 13 Апр 2018, 15:36, променено общо 1 път.

Аватар
User12
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 321
Регистриран на: 25 Яну 2018, 22:39
Местоположение: Сливен
Се отблагодари: 40 пъти
Получена благодарност: 17 пъти
Обратна връзка:

Изработка на изкачащо HUD съобщение в игра

Мнение от User12 » 13 Апр 2018, 14:35

Няма ли да е по хубаво ако го направиш така :

Код за потвърждение: Избери целия код

client_putinserver(id)(id)
{
	set_task(10.0, "Welcome_MSG", id)
}
Вместо така :
[N]eXuS написа: 13 Апр 2018, 10:31

Код за потвърждение: Избери целия код


public client_connect(id)
{
	set_task(10.0, "Welcome_MSG", id)
}

Все пак човека е писал при влизане в игра а не при свързване в сървъра , и ако му тегли малко повечко време и като влезе съобщението може да не му излезе ? поправете ме ако греша все пак .
Каналът ми в YouTube : Георги Пламенов

Изображение

Аватар
[N]eXuS
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 163
Регистриран на: 16 Мар 2018, 04:52

Изработка на изкачащо HUD съобщение в игра

Мнение от [N]eXuS » 13 Апр 2018, 15:36

Попринцип да защото client_putinserver е когато играча вече е в съръра а connect когато се свързва, да това не го помислих, че ако тегли ресурсите по бавно или трудно се конектва ще има проблем мерси че го извести :)
Оправено е в първия ми пост !

Аватар
Marinovv
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 511
Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
Местоположение: България
Се отблагодари: 530 пъти
Получена благодарност: 13 пъти
Обратна връзка:

Изработка на изкачащо HUD съобщение в игра

Мнение от Marinovv » 14 Апр 2018, 00:02

Простете, но не работи правилно. Няма никакъв текстов документ в Lang папката, а при влизане в игра пише:

ML_NOTFOUND:Welcome нещо такова.

Да не би аз нещо да греша в инсталацията?
Иван Маринов,

лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.

DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.

Последвайте ме във Facebook

Аватар
User12
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 321
Регистриран на: 25 Яну 2018, 22:39
Местоположение: Сливен
Се отблагодари: 40 пъти
Получена благодарност: 17 пъти
Обратна връзка:

Изработка на изкачащо HUD съобщение в игра

Мнение от User12 » 14 Апр 2018, 00:07

Как очакваш да си направиш текста да излиза на различни езици като нямаш сложен ланг файла във папката ? Нормално е съобщението да не излиза , отговора ти се съдържа във въпроса ти .
Каналът ми в YouTube : Георги Пламенов

Изображение

Аватар
Marinovv
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 511
Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
Местоположение: България
Се отблагодари: 530 пъти
Получена благодарност: 13 пъти
Обратна връзка:

Изработка на изкачащо HUD съобщение в игра

Мнение от Marinovv » 14 Апр 2018, 00:45

ААА, ясно. Аз мислех, че ще се сложи автоматично.
Иван Маринов,

лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.

DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.

Последвайте ме във Facebook

Аватар
Marinovv
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 511
Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
Местоположение: България
Се отблагодари: 530 пъти
Получена благодарност: 13 пъти
Обратна връзка:

Изработка на изкачащо HUD съобщение в игра

Мнение от Marinovv » 14 Апр 2018, 08:14

Ми хора пак не става. Каквото и да добавя в текстовия документ welcome.txt пак в игра излиза ML_NOTFOUNT: и надписа, който съм превел примерно добре дошли.

Какво значи ML_NOTFOUND? Пробвах различни варианти в преведения текстов файл, но уви нищо.
Иван Маринов,

лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.

DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.

Последвайте ме във Facebook

Аватар
illusion
Извън линия
Developer
Developer
Мнения: 1809
Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
Местоположение: CraftVision
Се отблагодари: 151 пъти
Получена благодарност: 370 пъти
Обратна връзка:

Изработка на изкачащо HUD съобщение в игра

Мнение от illusion » 14 Апр 2018, 10:34

Направи си lang файла с encoding UTF-8, ако не стане го направи на ANSI ли какво беше, не помня..

Иначе направих една версия, в която е без lang файл, ползвай ако искаш (не съм я тествал)

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>

// Defines
#define prefix "[Prefix]"

// New
new cvarenable

public plugin_init()
{
	register_plugin("Welcome Message", "1.0", "Quarterback / F33L Th3 P0W3R.")
         cvarenable = register_cvar("amx_welcome_msg", "1")
}

public client_putinserver(id)
{
	set_task(10.0, "cmdwelcome", id)
}

public cmdwelcome(id)
{
    if(get_pcvar_num(cvarenable))
    {
    	
   	new name[32]
	get_user_name(id, name, 32)

	set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.26, 2, 6.0, 12.0)
         show_hudmessage(id, "%s Dobre doshul v servera, %s! Blq blq blq..",prefix,name)
   }
}

[N]eXuS написа: 13 Апр 2018, 10:31 Заповядай :)

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>

new const PLUGIN[] = "Welcome Message"
new const VERSION[] = "1.0"
new const AUTHOR[] = "AMXX-BG.INFO"

new pWelcome


public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_dictionary("welcome.txt")
	
	pWelcome = register_cvar("amx_welcome", "1")
}

public client_putinserver(id)
{
	set_task(10.0, "Welcome_MSG", id)
}

public Welcome_MSG(id)
{
	if(get_pcvar_num(pWelcome) == 1)
	{
			new szUname[32] ; get_user_name(id, szUname, charsmax(szUname))
			new szSname[32] ; get_user_name(0, szSname, charsmax(szSname))
			
			set_hudmessage(155, 100, 0, -1.0, 0.10, 0, 6.0, 12.0)
			show_hudmessage(id, "%L", id, "WELCOME", szUname, szSname)	
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

Код за потвърждение: Избери целия код

[en]
WELCOME = Zdravei %s dobre doshal v %s
По подразбиране в cvar-a е 1, няма нужда да го пишеш..

Код за потвърждение: Избери целия код

if(get_pcvar_num(pWelcome) == 1)
=>

Код за потвърждение: Избери целия код

if(get_pcvar_num(pWelcome))

Аватар
[N]eXuS
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 163
Регистриран на: 16 Мар 2018, 04:52

Изработка на изкачащо HUD съобщение в игра

Мнение от [N]eXuS » 14 Апр 2018, 22:51

Ъъ нямаше да е лошо да качиш какво си и как си го направил ланг файла, аз съм ти дал даните какво трябва да има в файла аз съм ти го дал и това просто си направи един текстов документ с име welcome.txt и виш да не е welcome.txt.txt и го сложи в lang при другите txt и готово :)
в welcome.txt сложи това

Код за потвърждение: Избери целия код

[en]
WELCOME = Zdravei %s dobre doshal v %s
и като ще правиш превод правиш го така например за бг превод

Код за потвърждение: Избери целия код

[bg]
WELCOME = Здравей %s добре дошал в %s
и общо тряба да е така

Код за потвърждение: Избери целия код

[en]
WELCOME = Zdravei %s dobre doshal v %s

[bg]
WELCOME = Здравей %s добре дошал в %s

F33L Th3 P0W3R. написа: 14 Апр 2018, 10:34 По подразбиране в cvar-a е 1, няма нужда да го пишеш..

Код за потвърждение: Избери целия код

if(get_pcvar_num(pWelcome) == 1)
=>

Код за потвърждение: Избери целия код

if(get_pcvar_num(pWelcome))
Така ми харесва така го правя :beer:

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта