Страница 1 от 1

Търся плъгини свързани с труповете Bulletdmg и spectators

Публикувано на: 12 Яну 2018, 21:02
от Pet(5)ko
Търся плъгин,който когато умреш трупа да изчезва.
Булета да е само за играчи с флаг "а"
И при mp_forcecamera 2 да може играч с флаг "а" да вижда всички играчи не само отбора си

Търся плъгини свързани с труповете Bulletdmg и spectators

Публикувано на: 12 Яну 2018, 21:09
от OciXCrom
Търся плъгин,който когато умреш трупа да изчезва.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
	register_plugin("No Corpses", "1.0", "OciXCrom")	
	set_msg_block(get_user_msgid("ClCorpse"), BLOCK_SET)
}
Булета да е само за играчи с флаг "а"
Избери си плъгин от нета и качи го тук да се преработи да е само за играчи с този флаг.
И при mp_forcecamera 2 да може играч с флаг "а" да вижда всички играчи не само отбора си
Ползвай модула => Windows / Linux
cvar => amx_adminfreelookflag "a"

Търся плъгини свързани с труповете Bulletdmg и spectators

Публикувано на: 13 Яну 2018, 20:21
от Pet(5)ko

Код за потвърждение: Избери целия код

   
    #include <amxmodx>
    #include <dhudmessage>

    #define PLUGIN "Bullet Damage"
    #define AUTHOR "ConnorMcLeod"
    #define VERSION "0.0.1"

    #define MAX_PLAYERS    32

    new const Float:g_flCoords[][] = 
    {
        {0.50, 0.40},
        {0.56, 0.44},
        {0.60, 0.50},
        {0.56, 0.56},
        {0.50, 0.60},
        {0.44, 0.56},
        {0.40, 0.50},
        {0.44, 0.44}
    }

    new g_iPlayerPos[MAX_PLAYERS+1]

    new g_iMaxPlayers

    public plugin_init()
    {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

        register_event("Damage", "Event_Damage", "b", "2>0", "3=0");

        g_iMaxPlayers = get_maxplayers();
    }

    public Event_Damage( iVictim )
    {
        if(read_data(4) || read_data(5) || read_data(6))
        {
            new id = get_user_attacker(iVictim)
            if((1 <= id <= g_iMaxPlayers) && is_user_connected(id))
            {
                new iPos = ++g_iPlayerPos[id];
                if(iPos == sizeof(g_flCoords))
                {
                    iPos = g_iPlayerPos[id] = 0;
                }
                set_dhudmessage(random_num(1, 255), random_num(1, 255), random_num(1, 255), Float:g_flCoords[iPos][0], Float:g_flCoords[iPos][1], 0, 0.1, 2.5, 0.02, 0.02);
                show_dhudmessage(id, "%d", read_data(2));
            }
        }
    }
Това е булета,а това за камерата нещо не тръгва

Търся плъгини свързани с труповете Bulletdmg и spectators

Публикувано на: 13 Яну 2018, 20:28
от OciXCrom

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <dhudmessage>

#define PLUGIN "Bullet Damage"
#define AUTHOR "ConnorMcLeod"
#define VERSION "0.0.1"

#define MAX_PLAYERS    32

new const Float:g_flCoords[][] = 
{
	{0.50, 0.40},
	{0.56, 0.44},
	{0.60, 0.50},
	{0.56, 0.56},
	{0.50, 0.60},
	{0.44, 0.56},
	{0.40, 0.50},
	{0.44, 0.44}
}

new g_iPlayerPos[MAX_PLAYERS+1]

new g_iMaxPlayers

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

	register_event("Damage", "Event_Damage", "b", "2>0", "3=0");

	g_iMaxPlayers = get_maxplayers();
}

public Event_Damage( iVictim )
{
	if(read_data(4) || read_data(5) || read_data(6))
	{
		new id = get_user_attacker(iVictim)
		if((1 <= id <= g_iMaxPlayers) && is_user_connected(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
		{
			new iPos = ++g_iPlayerPos[id];
			if(iPos == sizeof(g_flCoords))
			{
				iPos = g_iPlayerPos[id] = 0;
			}
			set_dhudmessage(random_num(1, 255), random_num(1, 255), random_num(1, 255), Float:g_flCoords[iPos][0], Float:g_flCoords[iPos][1], 0, 0.1, 2.5, 0.02, 0.02);
			show_dhudmessage(id, "%d", read_data(2));
		}
	}
}