Страница 1 от 1
Търся плъгини свързани с труповете Bulletdmg и spectators
Публикувано на: 12 Яну 2018, 21:02
от Pet(5)ko
Търся плъгин,който когато умреш трупа да изчезва.
Булета да е само за играчи с флаг "а"
И при mp_forcecamera 2 да може играч с флаг "а" да вижда всички играчи не само отбора си
Търся плъгини свързани с труповете Bulletdmg и spectators
Публикувано на: 12 Яну 2018, 21:09
от OciXCrom
Търся плъгин,който когато умреш трупа да изчезва.
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
public plugin_init()
{
register_plugin("No Corpses", "1.0", "OciXCrom")
set_msg_block(get_user_msgid("ClCorpse"), BLOCK_SET)
}
Булета да е само за играчи с флаг "а"
Избери си плъгин от нета и качи го тук да се преработи да е само за играчи с този флаг.
И при mp_forcecamera 2 да може играч с флаг "а" да вижда всички играчи не само отбора си
Ползвай модула =>
Windows /
Linux
cvar => amx_adminfreelookflag "a"
Търся плъгини свързани с труповете Bulletdmg и spectators
Публикувано на: 13 Яну 2018, 20:21
от Pet(5)ko
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <dhudmessage>
#define PLUGIN "Bullet Damage"
#define AUTHOR "ConnorMcLeod"
#define VERSION "0.0.1"
#define MAX_PLAYERS 32
new const Float:g_flCoords[][] =
{
{0.50, 0.40},
{0.56, 0.44},
{0.60, 0.50},
{0.56, 0.56},
{0.50, 0.60},
{0.44, 0.56},
{0.40, 0.50},
{0.44, 0.44}
}
new g_iPlayerPos[MAX_PLAYERS+1]
new g_iMaxPlayers
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("Damage", "Event_Damage", "b", "2>0", "3=0");
g_iMaxPlayers = get_maxplayers();
}
public Event_Damage( iVictim )
{
if(read_data(4) || read_data(5) || read_data(6))
{
new id = get_user_attacker(iVictim)
if((1 <= id <= g_iMaxPlayers) && is_user_connected(id))
{
new iPos = ++g_iPlayerPos[id];
if(iPos == sizeof(g_flCoords))
{
iPos = g_iPlayerPos[id] = 0;
}
set_dhudmessage(random_num(1, 255), random_num(1, 255), random_num(1, 255), Float:g_flCoords[iPos][0], Float:g_flCoords[iPos][1], 0, 0.1, 2.5, 0.02, 0.02);
show_dhudmessage(id, "%d", read_data(2));
}
}
}
Това е булета,а това за камерата нещо не тръгва
Търся плъгини свързани с труповете Bulletdmg и spectators
Публикувано на: 13 Яну 2018, 20:28
от OciXCrom
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <dhudmessage>
#define PLUGIN "Bullet Damage"
#define AUTHOR "ConnorMcLeod"
#define VERSION "0.0.1"
#define MAX_PLAYERS 32
new const Float:g_flCoords[][] =
{
{0.50, 0.40},
{0.56, 0.44},
{0.60, 0.50},
{0.56, 0.56},
{0.50, 0.60},
{0.44, 0.56},
{0.40, 0.50},
{0.44, 0.44}
}
new g_iPlayerPos[MAX_PLAYERS+1]
new g_iMaxPlayers
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("Damage", "Event_Damage", "b", "2>0", "3=0");
g_iMaxPlayers = get_maxplayers();
}
public Event_Damage( iVictim )
{
if(read_data(4) || read_data(5) || read_data(6))
{
new id = get_user_attacker(iVictim)
if((1 <= id <= g_iMaxPlayers) && is_user_connected(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
{
new iPos = ++g_iPlayerPos[id];
if(iPos == sizeof(g_flCoords))
{
iPos = g_iPlayerPos[id] = 0;
}
set_dhudmessage(random_num(1, 255), random_num(1, 255), random_num(1, 255), Float:g_flCoords[iPos][0], Float:g_flCoords[iPos][1], 0, 0.1, 2.5, 0.02, 0.02);
show_dhudmessage(id, "%d", read_data(2));
}
}
}