Помощ за knockback-a при zombie plague

Въпроси и проблеми свързани с AMXModX.
Аватар
DoPe ;]]
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 402
Регистриран на: 27 Фев 2017, 22:10
Обратна връзка:

Помощ за knockback-a при zombie plague

Мнение от DoPe ;]] » 07 Фев 2018, 20:53

Здравейте, та имам следния проблем: Спрял съм knockback от zombieplague.cfg и от zombieplague.ini, обаче при m4a1 и ak47 knockback-а продължава да го има... Идеи от какво може да е? Ето вижте, дали аз не съм объркал нещо

Код за потвърждение: Избери целия код

// Knockback

// ---------

zp_knockback 0 // Enable weapon knockback (note: pain shock free increases knockback effect)

zp_knockback_damage 0 // Use damage on knockback calculation

zp_knockback_power 1 // Use weapon power on knockback calculation

zp_knockback_zvel 0 // Should knockback affect vertical velocity

zp_knockback_ducking 0.25 // Knockback multiplier for crouched zombies [0-knockback disabled when ducking]

zp_knockback_distance 500 // Max distance for knockback to take effect

zp_knockback_nemesis 0.25 // Nemesis knockback multiplier [0-disable knockback for nemesis]

zp_knockback_assassin 0.7 // Assassin knockback multiplier [0-disable knockback for assassin]

Код за потвърждение: Избери целия код

[Knockback Power for Weapons] (use -1.0 to disable knockback power for the weapon)

P228 = -1.0

SCOUT = -1.0

XM1014 = -1.0

MAC10 = -1.0

AUG = -1.0

ELITE = -1.0

FIVESEVEN = -1.0

UMP45 = -1.0

SG550 = -1.0

GALIL = -1.0

FAMAS = -1.0

USP = -1.0

GLOCK18 = -1.0

AWP = -1.0

MP5NAVY = -1.0

M249 = -1.0

M3 = -1.0

M4A1 = -1.0

TMP = -1.0

G3SG1 = -1.0

DEAGLE = -1.0

SG552 = -1.0

AK47 = -1.0

P90 = -1.0
Мисля, че нищо не е объркано, но ще оставя вие да кажете... Ето и плъгинс листата:
plugins.ini

Код за потвърждение: Избери целия код

ad_manager.amxx debug 			; cvetni saobshteniq (redaktirat se ot configs/adverstment.ini)
crx_demorecorder.amxx debug		; demo recorder (redaktirat se saobshteniqta ot amxx.cfg)
crx_showip.amxx debug			; amx_showip (redaktira se ot configs/IPshower.ini)
crx_simplers_reapi.amxx debug	; reset score (redaktirat se suobshtenqita ot amxx.cfg)
crx_fireinthehole.amxx debug	; fire in a hole (redaktira se ot configs/FireInTheHole.ini)
quakesounds.amxx debug 			; dopylnitelni zvuci
pingfaker.amxx debug
blocksymbols.amxx debug
message.amxx debug
no_reconnect.amxx debug
NonSpriteGlowFix.amxx debug
crx_chatmanager.amxx debug
simple_redirect.amxx debug
pb_vip.amxx debug
plugins-zplague.ini

Код за потвърждение: Избери целия код

zp_zclasses40.amxx							; default zombi clasovete (promenqt se ot zp_zombieclasses.ini)



; Addons

zp_parachute.amxx debug						; bezplaten parashut za vsichki s custom model

;zp_score.amxx debug							; nai-gore ima golqm HUD koito pokazva rezultata

zp_countdown.amxx debug						; broene do infekciqta (hud + custom sound)

zp_ua_uaio_veco.amxx debug					; zapazvane na dannite (na amoto) s nvault

zp_addon_grenade_status.amxx debug			; pokazva v lqvo s iconka kakva granata durjish

GHW_Weapon_Replacement.amxx debug			; weapon models (new_weapons.ini)

zp_plague_50_50.amxx debug

com4o_vip_extra_human_armor.amxx debug

com4o_vip_extra_playeraura.amxx debug

com4o_vip_extra_unlimited_clip.amxx debug

com4o_vip.amxx debug

com4o_vip_extra_buy_survnem.amxx debug

zp_choose_weapons_survivor.amxx debug

zp_addons_last_human_pain_free.amxx debug

zp_respawn.amxx debug

getammo.amxx debug

; Extra Items

zp_jetpack_veco.amxx debug
zp_extra_knife_blink.amxx debug
zp_extra_goldenak.amxx debug
;zp_extra_minigun.amxx debug
zp_no_recoil.amxx debug
Моля, помогнете.
The Best Deathrun Server: 79.124.49.91:27019
The Best Respawn Server: 79.124.49.88:27021

Аватар
EMOTO2.COM
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 344
Регистриран на: 11 Яну 2018, 17:02
Се отблагодари: 26 пъти
Получена благодарност: 31 пъти
Обратна връзка:

Помощ за knockback-a при zombie plague

Мнение от EMOTO2.COM » 07 Фев 2018, 21:22

Когато напишеш в сървърната конзола zp_knockback каква стойност показва?
Също може да си погледнеш файла със зомби класовете и от там да им спираш кнокбака за всеки клас.
Присъедини се към най-доброто място за игра!
https://emoto2.com/

Аватар
DoPe ;]]
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 402
Регистриран на: 27 Фев 2017, 22:10
Обратна връзка:

Помощ за knockback-a при zombie plague

Мнение от DoPe ;]] » 07 Фев 2018, 23:25

Същата история, премахнах knock-а и от zombieclasses.ini но пак същия к*р...
The Best Deathrun Server: 79.124.49.91:27019
The Best Respawn Server: 79.124.49.88:27021

Аватар
LuciFeR
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 154
Регистриран на: 03 Яну 2017, 11:47
Се отблагодари: 3 пъти
Получена благодарност: 2 пъти

Помощ за knockback-a при zombie plague

Мнение от LuciFeR » 08 Фев 2018, 05:47

Сега: M4A1 = -1.0
Трябва да стане: M4A1 = -0.0

Сега: AK47 = -1.0
Трябва да стане: Ak47 = -0.0

Пробвай така при мен така работи.
We are Anonymous
We are Legion
We Fight Corruption
We Fight for The Truth
We Fight for Freedom
We Do NOT Forgive
We Do NOT Forget

EXPECT US!

Аватар
DoPe ;]]
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 402
Регистриран на: 27 Фев 2017, 22:10
Обратна връзка:

Помощ за knockback-a при zombie plague

Мнение от DoPe ;]] » 08 Фев 2018, 06:55

Никаква промяна... Ако някой може да спретне едно просто плъгинче, което премахва самият knockback от самата игра...
The Best Deathrun Server: 79.124.49.91:27019
The Best Respawn Server: 79.124.49.88:27021

Аватар
wrath
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 167
Регистриран на: 21 Яну 2018, 10:30
Местоположение: /changerace
Обратна връзка:

Помощ за knockback-a при zombie plague

Мнение от wrath » 08 Фев 2018, 10:01

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define MY_PLUGIN_NAME    "Pain Shock Free"
#define MY_PLUGIN_VERSION "1.0.0"
#define MY_PLUGIN_AUTHOR  "Simon Logic"


new bool:g_bRestoreVel
new Float:g_vecVel[3]
new g_cvarPainShockFree
new g_fmPlayerPreThink
new g_fmPlayerPreThink_Post
//-----------------------------------------------------------------------------
public plugin_init()
{
	register_plugin(MY_PLUGIN_NAME, MY_PLUGIN_VERSION, MY_PLUGIN_AUTHOR)

	g_cvarPainShockFree = register_cvar("amx_painshockfree", "1", FCVAR_SERVER)

	g_fmPlayerPreThink = register_forward(FM_PlayerPreThink, "onPlayerPreThink")
	g_fmPlayerPreThink_Post = register_forward(FM_PlayerPreThink, "onPlayerPreThink_Post", 1)
}
//-----------------------------------------------------------------------------
public plugin_end()
{
	if(g_fmPlayerPreThink)
		unregister_forward(FM_PlayerPreThink, g_fmPlayerPreThink)
	if(g_fmPlayerPreThink_Post)
		unregister_forward(FM_PlayerPreThink, g_fmPlayerPreThink_Post, 1)
}
//-----------------------------------------------------------------------------
public onPlayerPreThink(id)
{
	if(get_pcvar_num(g_cvarPainShockFree))
	{
		if(pev_valid(id) && is_user_alive(id) 
		&& (FL_ONGROUND & pev(id, pev_flags)))
		{
			pev(id, pev_velocity, g_vecVel)
			g_bRestoreVel = true
		}
		
		return FMRES_HANDLED
	}
	
	return FMRES_IGNORED
}
//-----------------------------------------------------------------------------
public onPlayerPreThink_Post(id)
{
	if(g_bRestoreVel)
	{
		g_bRestoreVel = false

		if(!(FL_ONTRAIN & pev(id, pev_flags)))
		{
			// NOTE: within DLL PlayerPreThink Jump() function is called;
			// there is a conveyor velocity addiction we should care of

			static iGEnt
			
			iGEnt = pev(id, pev_groundentity)
			if(pev_valid(iGEnt) && (FL_CONVEYOR & pev(iGEnt, pev_flags)))
			{
				static Float:vecTemp[3]
				
				pev(id, pev_basevelocity, vecTemp)
				
				g_vecVel[0] += vecTemp[0]
				g_vecVel[1] += vecTemp[1]
				g_vecVel[2] += vecTemp[2]
			}				

			set_pev(id, pev_velocity, g_vecVel)
			
			return FMRES_HANDLED
		}
	}

	return FMRES_IGNORED
}
//-----------------------------------------------------------------------------
Pain Shock Free е отговора ,пичове. Не се пипа в .ini-то. :coffee:
I am not big on sermons ,broken bones teach better lessons. Изображение Изображение

Аватар
DoPe ;]]
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 402
Регистриран на: 27 Фев 2017, 22:10
Обратна връзка:

Помощ за knockback-a при zombie plague

Мнение от DoPe ;]] » 08 Фев 2018, 14:27

Работата е там, че искам първото зомби да е с painshock free за да може да инфектира хората, след това останалите да нямат painshock free, аз така съм си го настроил но работата е там, че искам при първото зомби (което има пейншок фрий) като се стреля с m4a1 и ak47 да не го бута назад, а да може да си върви нормално все едно никой не го стреля..
The Best Deathrun Server: 79.124.49.91:27019
The Best Respawn Server: 79.124.49.88:27021

Аватар
wrath
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 167
Регистриран на: 21 Яну 2018, 10:30
Местоположение: /changerace
Обратна връзка:

Помощ за knockback-a при zombie plague

Мнение от wrath » 08 Фев 2018, 15:11

Сложи zp_knockback_damage за да ти работят стойностите на оръжията ,дето си сложил -1.0 knockback. :coffee:
I am not big on sermons ,broken bones teach better lessons. Изображение Изображение

Аватар
DoPe ;]]
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 402
Регистриран на: 27 Фев 2017, 22:10
Обратна връзка:

Помощ за knockback-a при zombie plague

Мнение от DoPe ;]] » 12 Фев 2018, 18:24

Сложих, същата история...


Последно издигане DoPe ;]] от 12 Фев 2018, 18:24
The Best Deathrun Server: 79.124.49.91:27019
The Best Respawn Server: 79.124.49.88:27021

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Поддръжка / Помощ”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта