Happy Frag Hour - промяна на местото на съобщението

Ако имате затруднения при изработката/преработката на даден плъгин - пишете тук, ще се опитаме да ви помогнем!
Аватар
antonstoqnovv
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 213
Регистриран на: 15 Окт 2017, 10:40
Се отблагодари: 9 пъти
Получена благодарност: 2 пъти

Happy Frag Hour - промяна на местото на съобщението

Мнение от antonstoqnovv » 17 Авг 2018, 12:45

Привет! Искам да преместя hud съобщението от лявата страна на екрана да отиде в най дясната..ако може някой да каже как става :)
Ето го и кода на плъгина:

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fun>

#define PLUGIN_VERSION "1.1"
#define TASK_MESSAGE 455223

new g_iObject,
    g_pStart,
    g_pEnd,
    g_iStart,
    g_iEnd,
    g_szName[33][32],
    bool:g_blActive

public plugin_init()
{
    register_plugin("Happy Frag Hour", PLUGIN_VERSION, "iPlay.bg (OciXCrom)")
    register_logevent("OnRoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
    register_event("DeathMsg", "OnPlayerKilled", "a")
    g_pStart = register_cvar("happyhour_start", "20")
    g_pEnd = register_cvar("happyhour_end", "22")
    g_iObject = CreateHudSyncObj()
    OnRoundStart()
}

public client_putinserver(id)
{
    get_user_name(id, g_szName[id], charsmax(g_szName[]))
    set_task(1.0, "displayMessage", id + TASK_MESSAGE, .flags = "b")
}
    
public displayMessage(id)
{
    id -= TASK_MESSAGE
    set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), 0.02, 0.2, 0, 0.1, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
    ShowSyncHudMsg(id, g_iObject, "Good luck and have fun! %s^nNow Happy frag hour (%s)^nHappy Hour (Start in %i:00 | End in %i:00)", g_szName[id], g_blActive ? "On" : "Off", g_iStart, g_iEnd)
}

public client_infochanged(id)
{
    new szNewName[32], szOldName[32]
    get_user_info(id, "name", szNewName, charsmax(szNewName))
    get_user_name(id, szOldName, charsmax(szOldName))
    
    if(!equal(szNewName, szOldName))
        copy(g_szName[id], charsmax(g_szName[]), szNewName)
}

public OnRoundStart()
{
    GetCvars()
    
    new szHour[3]
    get_time("%H", szHour, charsmax(szHour))    
    
    new iHour = str_to_num(szHour)
    g_blActive = (iHour >= g_iStart && iHour <= g_iEnd) ? true : false
}

public OnPlayerKilled()
{
    if(!g_blActive)
        return
        
    new iAttacker = read_data(1),
        iVictim = read_data(2)
        
    if(!is_user_connected(iAttacker) || !is_user_connected(iVictim) || iAttacker == iVictim)
        return
        
    set_user_frags(iAttacker, get_user_frags(iAttacker) + 1)
}

GetCvars()
{
    g_iStart = get_pcvar_num(g_pStart)
    g_iEnd = get_pcvar_num(g_pEnd)
}
Последно промяна от OciXCrom на 17 Авг 2018, 18:13, променено общо 1 път.
Причина: Преместена тема!
:dance: connect 88.99.12.243:27019 :dance:

Аватар
1fRaNkkK
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 776
Регистриран на: 09 Окт 2016, 15:21
Се отблагодари: 8 пъти
Получена благодарност: 55 пъти

Happy Frag Hour - промяна на местото на съобщението

Мнение от 1fRaNkkK » 17 Авг 2018, 15:11


Аватар
antonstoqnovv
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 213
Регистриран на: 15 Окт 2017, 10:40
Се отблагодари: 9 пъти
Получена благодарност: 2 пъти

Happy Frag Hour - промяна на местото на съобщението

Мнение от antonstoqnovv » 17 Авг 2018, 15:20

Мда гледах го обаче нещо не мога да видя на кода на плъгина къде е точно..
:dance: connect 88.99.12.243:27019 :dance:

Аватар
TheStorm
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 14
Регистриран на: 08 Юли 2017, 04:25
Се отблагодари: 1 път

Happy Frag Hour - промяна на местото на съобщението

Мнение от TheStorm » 17 Авг 2018, 15:31

Код за потвърждение: Избери целия код

public displayMessage(id)
{
    id -= TASK_MESSAGE
    set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), 0.02, 0.2, 0, 0.1, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
    ShowSyncHudMsg(id, g_iObject, "Good luck and have fun! %s^nNow Happy frag hour (%s)^nHappy Hour (Start in %i:00 | End in %i:00)", g_szName[id], g_blActive ? "On" : "Off", g_iStart, g_iEnd)
}
Едитваш този ред - set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), 0.02, 0.2, 0, 0.1, 1.0, 0.1, 0.1, -1) , гледаш темата която ти даде 1fRaNkkK и едитваш каквото ти трябва.
Изображение
Изображение

Аватар
illusion
Извън линия
Developer
Developer
Мнения: 1796
Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
Местоположение: CraftVision
Се отблагодари: 151 пъти
Получена благодарност: 358 пъти
Обратна връзка:

Happy Frag Hour - промяна на местото на съобщението

Мнение от illusion » 17 Авг 2018, 19:15

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fun>

#define PLUGIN_VERSION "1.1"
#define TASK_MESSAGE 455223

new g_iObject,
    g_pStart,
    g_pEnd,
    g_iStart,
    g_iEnd,
    g_szName[33][32],
    bool:g_blActive

public plugin_init()
{
    register_plugin("Happy Frag Hour", PLUGIN_VERSION, "iPlay.bg (OciXCrom)")
    register_logevent("OnRoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
    register_event("DeathMsg", "OnPlayerKilled", "a")
    g_pStart = register_cvar("happyhour_start", "20")
    g_pEnd = register_cvar("happyhour_end", "22")
    g_iObject = CreateHudSyncObj()
    OnRoundStart()
}

public client_putinserver(id)
{
    get_user_name(id, g_szName[id], charsmax(g_szName[]))
    set_task(1.0, "displayMessage", id + TASK_MESSAGE, .flags = "b")
}
    
public displayMessage(id)
{
    id -= TASK_MESSAGE
    set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), 0.54, 0.18, 0, 0.1, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
    ShowSyncHudMsg(id, g_iObject, "Good luck and have fun! %s^nNow Happy frag hour (%s)^nHappy Hour (Start in %i:00 | End in %i:00)", g_szName[id], g_blActive ? "On" : "Off", g_iStart, g_iEnd)
}

public client_infochanged(id)
{
    new szNewName[32], szOldName[32]
    get_user_info(id, "name", szNewName, charsmax(szNewName))
    get_user_name(id, szOldName, charsmax(szOldName))
    
    if(!equal(szNewName, szOldName))
        copy(g_szName[id], charsmax(g_szName[]), szNewName)
}

public OnRoundStart()
{
    GetCvars()
    
    new szHour[3]
    get_time("%H", szHour, charsmax(szHour))    
    
    new iHour = str_to_num(szHour)
    g_blActive = (iHour >= g_iStart && iHour <= g_iEnd) ? true : false
}

public OnPlayerKilled()
{
    if(!g_blActive)
        return
        
    new iAttacker = read_data(1),
        iVictim = read_data(2)
        
    if(!is_user_connected(iAttacker) || !is_user_connected(iVictim) || iAttacker == iVictim)
        return
        
    set_user_frags(iAttacker, get_user_frags(iAttacker) + 1)
}

GetCvars()
{
    g_iStart = get_pcvar_num(g_pStart)
    g_iEnd = get_pcvar_num(g_pEnd)
}

Код за потвърждение: Избери целия код

set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), 0.02, 0.2, 0, 0.1, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
->

Код за потвърждение: Избери целия код

set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), 0.54, 0.18, 0, 0.1, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
random-a са ти цветовете, след него координатите (това което на теб ти трябва в случая).

Аватар
antonstoqnovv
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 213
Регистриран на: 15 Окт 2017, 10:40
Се отблагодари: 9 пъти
Получена благодарност: 2 пъти

Happy Frag Hour - промяна на местото на съобщението

Мнение от antonstoqnovv » 19 Авг 2018, 07:20

Мерси на всички ! :lock:
:dance: connect 88.99.12.243:27019 :dance:

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Помощ в скриптирането”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта